Zero son galeri mesajları
Detaylar çok iyi ama
Detaylar çok iyi ama ana gövdeye dikkat. Pervane, roket podları ve diğer kısımlardaki detayların genele yayılması gerekiyor. Çalışma çok iyi olabilir. Texture şart birde.
Çok sabırlıymışsın vesselam :)
Çok sabırlıymışsın vesselam :) Çok iyi görünüyor sonunu da görmek isteriz.
İstediğin ayna olsun ,
İstediğin ayna olsun , Senin niyetin üzüm yemek değil bağcıyı dövmek anlaşılan. Kimse takılmadı sen hariç:). Belki vardır belki yoktur. Ama şu anda elimde Radeon X1950 Turbo AGP 8x var. Demekki neymiş pci-e kartlarında agp versiyonları yapılabiliyormuş değilmi :)Detay vermiş olabilirmiyim sence. Modele gelince açıkçası birebir aynı olsun diye bir kaygım yoktu. Hala da yok. Blueprint kullanmadan sadece fotoğraflardaki oran ölçüleriyle yaptığımı belirtmek isterim ayrıca.
Anlıyorum. Aslında M107 M82`nin
Anlıyorum. Aslında M107 M82`nin varisi. Daha kısa daha hafif versiyonu. Bu ise bambaşka bir model M95,bullpup tasarımı ile silah boyu genel anlamda kısaltılmış bir silah.
Referans aldığım resim burada. Muzzlebreak ( Alevgizleyeni ) gibi detayları buradan bakarak yapmıştım.
Scope`a kıyamadım :) plastik
Scope`a kıyamadım :) plastik konusunda haklısınız. Orantı sorunu var derken daha detay veririmisiniz. Bunu blueprint kullanmadan yaptım. Orantı olarak milimetrik değil.
Barett M 95
Barett M95 Anti materyal tüfeği. 3D Studio Max 2013 ile tamamlandı. Modelaj süresi 3-4 saat civarı. PS ile son hali verildi. Sistem AMD FX 6100 6 core. 8 GB ddr 3 1333 Ram. ATI HD 6850 Ekran kartı.
Benim biraz modelleme takıntım
Benim biraz modelleme takıntım var o yüzdendirki lastik soğutma hava girişleri bile texture ile yapılabilirken, ben modellemeyi tercih ediyorum. Sanırım biraz abartıyorum. :D Kaplama daha çok uzak objelerde mantıklı geliyor bana.Gösteriş konusuna gelince aracı sponsorlu ve modfikasyonlu hale getiricem o zaman yırtıcı bir render var aklımda.
:D O söylediklerinizin hiçbirinde
:D O söylediklerinizin hiçbirinde kaplama yok kullanılanlar MR Shader materyaller ama neyse. Bu çalışmada quattro - jant ortalarındaki audi sembolü (Ki küçük olduğu için belli olmuyor) ve zemin haricinde kaplama hiç bir yerde yok.
Teşekkür ederim,
Teşekkür ederim, ön farlar için glow vb birşeyler düşünüyorum aslında.
Audi R8
Daha önceden hazırlamış olduğum ve yarım kalan modeli tamamladım, Çalışmayı 3D Studio Max 2013 ile bitirdim.Mental Ray ile renderladım. Her render ortalama 5 dakika civarı sürdü. Çalışmanın süresini hatırlayamıyorum. Ancak önceden bir 6-7 saatlik çalışmanın üstüne bir 3 saat kadarda tamamlamaya harcadım. Sistemim 6 çekirdek AMD FX 6100 6 GB DDR 3 1333 Ram Ati HD 6850 pci-e 16x ekran kartı.
Harika bir ekiple harika
Harika bir ekiple harika işler çıkarmışsınız tebrikler, benim aklıma takılan müzik oldu bu müzikte sizin ekibin çalışmasımı acaba?