zenozena son galeri mesajları
Tebrikler...
Türkiye`de bu tarz çalışmalar beni gururlandırıyor.Doğrusu eleştirmeyi şahsen
uygun görmüyorum.Olabildiğince bu işle uğraşan arkadaşlarımızın önünü açmalıyız...
Köprüde büyük patlama
Bu çalışma esasen still image diye tabir ettiğimiz bir resmin öncelikle photoshop tarafından layerlaına ayrılması suretiyle
yapılmıştır.
Katmanlara ayrılan resim After effects yazılımı ile 3d olarak
konumlandırılmış ve arasında kamera yürütülmüştür.After fx içerisinde özellikle motion blur ve wiggle etkisinden yararlanılmıştır.Patlamalar 2d footage olarak seçilmiştir.
Finali ise ediusta tamamlanmıştır.
Beğenmeniz dileğiyle....
Başarılı
Kesinlikle başarılı bulmakla beraber yapıcı olduğuna inandığım bir öneride bulunmak isterim.O da füzelerin yıkıcı gücü görüntüdekilerden en az 10 kar daha fazladır.Helikopterden atılan bir füze bu.Bir tanesi bile o binayı yok edecek güçtedir.O anlamda o sahnelerde biraz realistik tablo yeterli değil.
ama genel olarak başarılı olduğunu söyleyebilirim.
Çok iyi
Eskiden sadece 3d çalışma sunulurdu.Şimdiki trend gerçek görüntü üzerine 3d animasyonun yerleştirilmesi.Ben çok başarılı buldum.Zira çok emek gerektirdiği aşikar...
Teşekkür
Mizaç itibariyle polemik sever birisi değilim.Sonuçta bizler profesyonel değiliz.Elbetteki eleştiride çok tabi birşey.Sadece emek verilen bir çalışmaya amaçsız denmesi bana tuhaf geldi o kadar.
Sn.Administor sizede desteğinizden ötürü teşekkür ediyorum...
güzel bir çalışma
Atın ayak matematiğini nasıl yaptınız.
Masadaki Tİmsah
Bu çalışma esasen bir greenbox çalışmasıdır.Timsah Keylendikten sonra masa görselinin üstüne yerleştirilmiş ve ağız hareketlerine göre ses efekti yerleştirilmiştir.Keyleme after effects le yapılmış,montaj ise ediusta yapılmıştır.
Çok başarılı
Model çok başarılı olmuş.Ama renderi daha realistik alabilirsin.Dene bence...
Brutal alien invasion 2016
Elimde beğendiğim bir cinema 4d uzay mekiği modeli vardı.Yine
elimde helicopter ile çekilmiş videolar mevcuttu.Bunun yanında trackin tekniğinide kullanıp bir uzay filmi Traileri
yapmak istedim.Bunun yanı sıra 2d görsellerden de faydalandım.Umarım beğenirsiniz.
Saygılarımla Mustafa Bülent....
Çok güzel ama cok
Çok güzel ama cok geçiş verildiği için enerjiyi düşürüyor.
tesekkurler
Dinazor arkası yeşil 2d bir animasyon.O sebeple dinazora yürümesi dışında hükmedemiyorum.Gerci c4 d kullanicisiyim.Ama karakter rigidlemek hakikaten en zoru.Şimdilerde şunu kavramaya basladim.O da herseyi yapamayacak olduğumu.Mesela dinazoru rigidleyen arkadaşım olsaydı sonuç çok daha güzel olurdu.Yani ekip işi şart.Teşekkür ederim.
Dinazor Köprüde
https://www.youtube.com/watch?v=JqaPWF_ZSxo
Afer fx ile yapılan bir tracking çalışmasıdır.Dinazor greenbox mantığı ile hazırlanmış 2d bir videodur.Beğenmeniz dileğiyle...
olay tamam
Mehmet bey öyle görünüyorki bu patlama işlerinde olay aşılmış.Tebrik ediyorum.
Ben şunu sormak istiyorum.Uçaklar modelmi ,hazırmı?
2.Sorum ise bu tarz çalışmalarda sadece 2d patlama footageleri işi kotarabilirmi.
Son sorum ise patlama simulatörlerinde çok fazla parametre var.Bu yazılımları nasıl öğreniriz./fume fxiturbulance fd vs...)
Zira deneme yanılma desen 10 yıl sürer.
Teşekkürler....
Teşekkür ederim.
Normalde bu işler yurt dışında ekip ile yapılyor.Ama bizde o kadar adama para vereceğine 1 adama hepsini yaptırıyorlar.sözüm ona işgücünden tasarruf edip daha çok kazanmak için.İş ilanlarına şöyle bir baktım geçen.Paint kullanamayan kişilerin hep after efefcts hem 3dmax`i ileri derecede kullanan ve oda yetmiyormuş gibi iyi kamera kullanan personel araması ne kadar da ironik.Neymiş efendim generalist aranıyormuş.Genel artis yani her hammallktan çakacak.Sakın yüz vermeyin böyle işverenlere...
Şimdi böyle bir ülkede avatar gibi bir film çıkarmı yada hulk.Yok!Bu kafa ile çıkmaz.Ama tabi biz bu işlere aşkla baktığımızdan işin para pul yönünü düşünmüyoruz.
Ben acizane bu sitedeki yetenekli arkadaşlara sesleniyorum.Asla bir den fazla iş talebini kabul etmeyin ve asla fiyatınızı karşı tarafın belirlenmesine izin vermeyin.Ben şu rakamdan aşağı çalışmam ve sadece şu işi yaparım diyebilmelisin.
Çünkü sen bir sanatçısın! Snatçılar kuralları kendi belirler.Kurallar onları değil...
Teşekkürler
Serdar bey eleştiriniz aslında tamamen yerinde.Bunlar benim aslında beta çalışmalarım.Bu konuda daha almam gereken çok yol var şüpesiz.Ama gerçekçi çıktılar almak sanıldığı kadar kolay değil.Çok uğraşmak gerekiyor.
Amerika bu konuda aşmış ki ne aşmış.Bizler ülkemizde kısıtlı imkanlarla bir şeyler yapmaya gayret ediyoruz.Bu yazdıklarım eleştiriye cevaben değil.Eleştiriniz çok yapıcı ve çok yerinde.
Eleştiriniz yarın daha iyi bir animasyon yapmamı sağlayacak.Öyle böyle derken realistik çıktıları yakalayacağız bir gün...
Teşekkürler....
Tebrikler...
Ben tek başına bu işle uğraşan biri olarak çalışmalarınızı çok beğeniyorum.
Türkiye standartlarını hollywood`a yaklaştıran en iyi organizasyon belkide sizsiniz.
Bu işle uğraşıyorum ama belli bir seviyenin üstüne çokmak bir zaman sonra çok zorlaşıyor.Ne öğrendiysek yine merakımız,bu siteler ve youtube...
Dolayısı ile geldiğiniz aşamaya kolay ulaşmadığınız aşikar.
Başarılar....
Köprü Patlama
After effects ve cinema 4d ile yapılmış bir köprü patlama animasyonu yapmak istedim.
Önce işe bir köprü resmi bularak başladım.Sonra c4d ile patlama partiküllerini arkası yeşil olarak yaptım.Amaç green box ile kolayca sahneyi kullanabilmekti.
Finalde ise Edius ile montajı bitirdim.
Beğenmeniz dileği ile....
enteresan
Bu güzel çalışmayı neden acemi köşesine koydunuz doğrusu anlam veremedim.
Çok başarılı çizmişsin.Texturelerde güzel
Çok başarılı çizmişsin.Texturelerde güzel oturmuş..
renderi hangi yazlılım ile
renderi hangi yazlılım ile aldınız.Çok başarılı...
Ship on the sea
Daha önce modellediğim bir gemi animasyonu vardı.Sonra onu animasyon haline getirmeyi düşündüm.Projeyi açıp kamera ekledim, sonrada after fx ile kar ekledim.Daha sonrada edius ta final kurgusunu yaptım.
Vfx konusuna çok ilgi duyuyorum...
Beğenmeniz dileği ile...
merhaba
Çalışmayı pek anlamadım ama bir programlama emeği var.Bununda taktir edilmesi gerekiyor.Eğer sizin gibi programlama yapabilseydim cidden faydlı şeyler yazmak için can atardım.Helede tablet kültürü bu kadar gelişmişken...
merhaba
Çizim olayını aşmısınız.Artık diğer konularla uğraşın bence rigleme animasyon vs.....
yorum
Valla bu çalışmanın çok yorum alması gerekiyor zannımca neden.Çünkü F1616 modellemek cidden zor bir iş.Daha önce yapmaya çalıştım o yuzden hatırlıyorum.Gayet sağlam modellemişsiniz.Render kötü değil olsada kabulumuzdür.Zira bu model bu haliyle bir filmde kullanılabilir.Hem böyle bir durumda rendere bu işin ustası yapar.
Olmuş.Hatta bu modelli özel mesajla atsanız yok demezdim.
iyi çalışmalar..
yorum
Model başarılı olmuş.Render birazdaha gerçekci olabilir.Gerci bende bunu başarmak için çok uğraşıyorum ama bu cidden zor bir olay.
Tekerlek
Cinema 4d programında modellenmiş ve render motoru olarak cinema 4d`nin kendi motorunda alnmıştır.Renderda gı aktif edilmiştir.Çıktı alındıktan sonra Phoroshopta editlenmiş ve renk ayarlaması yapılmıştır.
Beğenmeniz dileğiyle...
Teşekkürler.
seviniyorum.Sizler yeni nesil sinemacılarsınız.Vazgecmeyin.Bir
seviniyorum.Sizler yeni nesil sinemacılarsınız.Vazgecmeyin.Bir gün inşallah tanışırız.
İstanbul Simidi
Bu çalışma sinema 4d ile 3 saatte çizildi.Photoshop ile sadece renk tonları ve blur efecti uygulandı.Organik modellemede daha özgür olunabildiğini gördüm.Çünkü bu modelleme şeklinde simetri kullanmak zorunda değilsiniz.Tam anlamı ile özgürsünüz.Beğenmeniz dileği ile.......
farketmez
Aslında modelleme araçları standart.Fakat sketchupta hızlı modelleme yapmanı sağlayan bazı artılarda yok değil.
Synth klavye
Bu çalışma sketch up`ta modellenmiş ve cinema 4d içine renderlanmıştır.Photoshop içinde ufak tefek renklendirme rötüşlamaları yapılmıştır.
Çizilen model gerçekte varolan bir model olmayıp tamamen hayalidir.
Beğenmeniz dileğiyle..........
çok güzel
Bende bir c4d aşığı ve kullanıcısı olarak çok başarılı buldum.
Tebrikler...........
üst düzey bir çalışma olmuş
Üst düzey bir çalışma olmuş.Tebrikler....
çok başarılı
Çalışma Çok başarılı ama bu işten ben ne öğrenebilirim ona bakarım.Bu site birazda başkaları için öğretici olmalı.
Örneğin gündüz ışığı nasıl kullanılmış;foto gercekçi çıktı nasıl alınmış.Ekran kartınız varmı polygon sayısı çalışma yaparken sizi zorladımı.Bu çizimler autocad`den mi dönüştürüldü yoksa hayalimi?
Cevaplarsanız seviniriz?
Yoksa çalışma son derce başarılı.........
teşekkürler
dark1nq ve meteora81 yorumlarınız için teşekkür ediyorum.Ben bu işi çok seviyorum ve milim milim ilerliyorum.Bu durumdan memnunun.Tespitlerinizdede
yuzde yuz haklısınız.Ayrıntı noktasında biraz zamana ihtiyacım var.
Herhangi bir şeye bakmadan yapmayı daha creative buluyorum.Ama yapanada saygım var elbette..Belki ilerde öyle olacak......
Bu arada Söz meclisten dışarı.... fakat;
Bazı arkadaşların bazı yerden model araklayıp ben yaptım dedikleri bir yer
burası.Bunu tespit etmek zor olmadı.Sizde eminimki farketmişsiniz....
Elbetteki herkes öyle değil.Bileğinin hakkıyla çizenleri tenzih ederim.
O sebeple ben basitte olsa tamamen modeli kendim yapmak istiyorum.Çünkü bana göre bu iş ancak bu şekilde öğrenilir.
Kıymetli yorumlarınız için tekrar teşekkür ediyorum......
Bu çalışma nasıl yorumsuz
Bu çalışma nasıl yorumsuz kalır.Ben çok beğendim.Oldukça realistic görünüyor...Tebrikler..........
Yük gemisi
Çalışma sezgisel yöntemle yapılmıştır.Zihindeki gemi imajına
göre çizilmiş herhangi bir resim model alınmamıştır.Kullanılan progrem c4d`dir.Renderda aynı programdan alınmıştır.
Çok hafif photoshop uygulanmıştır.
Teşekkürler...............
1950 uçak animasyonu
Kendi modellediğim uçaklara animasyon yapmak istedim.13 sn`lik bir animasyon oldu.Edius editorundede görüntüye ses ve bazı visual efektler tatbik ettim.Gercekten öyle yada böyle animasyon görünteye hayat katıyor.
Beğenmeniz dileğiyle...........
yorum
Bence doğru sratejiyle gidiyorsun.1,5 saatlik bir sürede bunu yapmak ciddi bir el pratikliği gerektiriyor.Bence moddeelemede başarılı olan biri render vs gibi sorunları daha kolay halledebilir.Ben ce en önemlisi modelleme bakışının yakalanmasıdır....
kolay gelsin....
teşekkürler
Eleştirileriniz beni kızdırmıyor.Aksine motive ediyor.Bu şekilde yavaş yavaş genel kalite yükselecek.Burası bir okul bence....
Ben bu tarz çizimleri yaparken objenin yüzde de yüzünü çiziyorum.Hazır model
kullanmıyorum.Çünkü çizemediğim bir şeyi hazır kullanıp ben yaptım demek
beni mutlu etmiyor.Yavaş yavaş bıkmadan usanmadan çizmeye devam edeceğim.Taki belli bir düzeye ulaşana kadar.
O sebeple bu eleştirileri ciddi derecede önemsiyorum.
Tabiki burada cok uçuk çalışmalar var.Bu çalışmalar beni korkutmuyor tam aksine motive ediyor.O sebeple iyi çalışmaların eğitici olması amacıyla biraz anlatılması gerektiği kanaatindeyim.
Fatih bey,Furkan Bey yapıcı eleştirileriniz için tekrar teşekkürler...
animasyon
Sonuçta animasyon olmuş tabi ama 2d bir animasyon olmuş.Kamera ortamı dolaşmamış.
TIR
Bu çalışmayı baştan sona cinema 4d ile modelledim.Araç tamamen hayali bir araçtır.Tabi mekanik çalışmalarda en çok zorlayan şey simetri oranlarını yakalamak.Buna dikkat etmek gerekiyor.Finalde birazcık ps dokunuşu yaptım.
Beğenmeniz dileğiyle..............
teşekkürler
önerilerini esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ediyorum.Her şey sabırla azimle çalışarak olacak.Biraz daha zamana ihtiyacım var.
simetri
tabiki kullanıyorumda bazen bazı nesneleri örneğin koordinatı 25 ise kopylayıp-25 yapıp simetrisini oluşturuyorum.Ama herzaman değil