wol.kan son galeri mesajları
Sevgili kardeşim sana şöyle
Sevgili kardeşim sana şöyle bir tavsiyede bulunabilirim sanırım zshape dynamesh uygulayarak çalısıyodun bildiğim kadarı ile burada yapman gerekenleri sıralama yapıcam
1 modelden bir kopya çıkarmak
2 dynamesh çözünülürlüğünü azaltacaksın formu çok düşünme kaba hatları kalsa yeder tabi iyice hamur gibide olmasın
3 modeli GOZ kullnarak yada OBJ olarak export edip maxe alacaksın
4 Max te açtığın kaba modelin üzerine low poly olarak tasarladığın zırhı modelleyeceksin ardından yaptığın zırha turbosmoot yada meshsmoot vereceksin
keskin yada belirgin olmasını istediğin kısımlara edgeler ekle zırhın şeklinin tamamlandığını düşündüğün zaman Zbrush a geri al zaten max te modelin kordinatları ile oynamadı isen ``zaman zaman başaşşağı gelebiliyor`` zırhın kordinatları ZB de cuk diye modeline oturacaktır sonra istediğin motifi işleyebilirsin üzerine kolay gelsin
Hocam on numara olmus
Hocam on numara olmus su alın kırısıklıklarını nasıl yaptığını müsait bir zamanda siteye ders olarak ekleme ihtimalin varmı ? acaba!
Eline sağlık
Kamran çalımalaranı inceledim kardeş ,hepsinde ortak kanım ``color correction`` sıkıntın var senin ışığı pek ayarlayamıyorsun onuda çözersen yahşi işler yapabilirsin :) mesela burada gözümü ilk rahatsız eden şey o acıdan o ısıkta o kılıc öyle parlamaz ve bileklikte aynı şekilde ,ve rim light eksik, bak dikkat edersen kalenın ısığı adamın arkasından geliyor ama adamın en karanlık yeri arkası olmus ters olmus yani, motnaj tamam ama ısık yanlış onları da düzeltersen calısmalarında çok daha başarılı olursun yolun acık olsun kardeş ...
eline sağlık
Modele biraz daha özenirsen olacak sanırım mesela referansta karakterin durusu çok kendinden emin özgüven dolu ,senin modelin ise askere yeni gitmiş erlerin tedirginlik ve eziklik dolu duruslarını anımsattı :) gövdede orantısızlık var karakter geriye yaslandığı halde eli leğen kemiği altında kalmıs model ise dik durduğu halde eli aynı hizada duruyo bu kolu uzun yapmıssın demek oluyor , ellere gelince karakterde eller omuzlardan büyük ,modelde eşit yapmışsın ,kulak vari uzantılarda karaktere dikkatli bakarsan direk aşşağı doğru inmiş,sende ise tavşan kulağı gibi önce yükselip sonra iniyo son olarak eklemek istediğim burun onuda biraz daha kesikin sivri yaparsan (üst kısmından sadece) daha noramal görünecektir modelin bu sölediklerimi elsatic move aracının hassasiyetini düşüp maskeler kullanarak yapabilirsin modeli buraya kadar yapan biri için zor değil biraz daha özen sadece başarılar diliyorum.
(Daha söyleyeceklerim var ama onları bu dediklerimi yaptıktan sonra yazarım kısmetse:)
Dragon Ball
Photoshop kullanarak yapıldı, hoşuma gittiği için sizlerle paylaşıyorum . DragonBall sevenlere armağan olsun diye imza koymadım üstüne :)plugin falan kullanılmadı standard cs5 yoyuma acık bir çalışmadır kendisi buyrun cekinmeyin :) .
Tasarım güzel olmus bide
Tasarım güzel olmus bide çalısma+çizim masası ister oraya şöyle büyüğünden
hava komando 2
Daha önce siteye eklemiş olduğum hava komando modelinin render denemesi bu arada suratta kapmama yok
(low poly oyun karakteri)diğer kaplamalar ps de hazırlandı yorumlar için şimdiden teşekkür ederim :)...
wampir
Vakti zamanında resimde adımın yazıyor olması gerekcesi ile bir türlü tr3d galeisine (düzenlendikten sonra bile) giememiş olan eski bir çalışmam :) tamamı ps ve tablet kullanılarak yapılmıstır teşekkür ederim ...
hava komando
çalısma henüz yapım aşamasında 3ds max ile yapılıyor, konsept bana aittir
yorum almak için buraya koyuyorum ekran görüntüsüdür render değil şimdiden teşekkürler, iyi günler dilerim ...