wisemanxxx son galeri mesajları
Villa Çamlıca
Mimari proje ve 3d sunumları tarafımızca yapıldı.Görselleştirme kısmı 1 ay kadar sürdü.
Renderlarda Octane, Post fx için after effects ve Premiere Pro kullanıldı.
Video linki;
https://vimeo.com/307675966
Herşey çok güzel fakat
Herşey çok güzel fakat pencerelere konulmuş olan vray plane ışıklar var sanırım. Bunlar dışarıya oranla çok fazla ışık verdiği için yapay kalmış. Dışarısı içeriye göre daha karanlık kalmış ve bu da algıyı bozuyor bana göre. Tavsiyem dışarıyı biraz patlatmaktan korkmaman. Gerçek fotoğraflarla kıyaslarsan böyle bir ortamda dış ortamın ne kadar parlak olduğunu görebilirsin. Kaldı ki sahnende iç ortamdaki aydınlatmaların hiçbiri de açık değil.
Kolay gelsin.
mahmut çok gecikmeli bir
mahmut çok gecikmeli bir cevap olduğunun farkındayım ama çok az giriyorum tr3d ye . ancak farkettim sorunu.
Directlight değil hepsi pathtracing ile aldım renderları
Yapay Gölet
3ds max,realflow,octane,AE kullanıyorum.Daha tasarım aşamasında.Proje tanıtım filmi olarak sunulacak.
Downtown Bursa
Bursa`da yapılacak olan Downtown projesi için hazırladığımız görseller ve animasyon. Animasyon ve renderlar 15 gün sürdü...
Açıklamada da belirttiğim gibi
Açıklamada da belirttiğim gibi sahnede sonradan ilave edilen birşey yok.Tamamen 3d.
Evet tamamen hdr aydınlatma
Evet tamamen hdr aydınlatma sahnelerin hepsi
Mudanya
3ds max + Octane Render ile renderlar sahne başı 10-15 dakika kadar sürdü. Post efektler için AE kullandım.
AF Office
3ds max + Octane render ve Post efektler için After Effects kullandım.Renderlar yaklaşık 15`er dakika sürdü. Sahnelerin tamamı 3d`dir. Sonradan insan, araba, arkaplan vs. ilave etmedim.
FSM
3ds Max + octane render ile render aldım.After Effects ile son halini verdim..Sahnenin tamamı 3d`dir.Sonradan ilave edilen birşey yoktur.
Yorumlarınız için teşekkürler...
Yorumlarınız için teşekkürler...
Bellavista
Bursa Balat`ta yapılacak olan Bellavista projesinin animasyon filmi. Daha önce tek kare renderlarını da yayınlamıştım. Projenin mimari projeleri, cephe ve çevre tasarımı, iç dekorasyon ve görselleştirmeler tamamen bize ait.
sadece dostça bir öneri
sadece dostça bir öneri olarak söylüyorum; bence mimari çalışmalardan çok karakter modelleme olayına yönelmelisiniz.Çünkü gerçekten bu modellemeleriniz çok başarılı.Diğer çalışmalarınızıda inceledim.Organik robor ve uzaylı zombi gerçekten güzel çalışmalar olmuş.Elinize emeğinize sağlık...
Genel anlamda gereksiz detaylardan
Genel anlamda gereksiz detaylardan arındırılmış,amacına tam olarak ulaşmış gibi gözüken çok güzel bir çalışma olmuş.Elinize sağlık...
tr3d de gördüğüm en
tr3d de gördüğüm en iyi renderlardan biri. elinize sağlık
herşey tam olması gerektiği
herşey tam olması gerektiği gibi. eline sağlık
Yemek Köşesi
Portfolio amaçlı bir animayon projesinden kareler. Modellemenin %50-60 ı hazırdır.Konsept olarak iskandinav tarzı tasarımlara sahip yemek odaları ve kısımlarını konu aldım.yapımı sahne başı 2-3 günü gibi sürdü
displacement kısmı çok hissedilmese
displacement kısmı çok hissedilmese de sen bahsetmesen ilgimi bile çekmicekti.çünkü göze batan bi kötü durum yok bence. sadece pencere kenarlarında taşların yanlış bi şekilde taşması dışında.ışık dengesi, genel olarak malzemeler bence başarılı. dışarıdaki manzaranın exposure yüzünden patlamış olması gerçekçi olmuş.hatta biraz daha bile patlayabilirmiş.
ayrıca şu post efekt uygularken bi çok arkadaşın düştüğü yanılgıya düşmeyip bence tam kıvamında bırakmışsın.
benim tek tavsiyem ağaç materiallerine biraz daha özen göstermen olabilir.özellikle sandalyedekiler.
sonuç tebrik ederim güzel çalışma. bence ufak tefek gerçekçi birkaç detayla bu renderi süslemelisin. abartmak gerekirse mesela tavandaki lambaya gelen kabloyu modellemek gibi. masa ve sandalyelerin bu kadar cillop olmayıp kenarlarının biraz daha kusurlu olması gibi ... :)
ben bu animasyonu çok
ben bu animasyonu çok geç gördüm sanırım. sürekli galeride dolaşmıyorum ve çok az animasyona bakmışımdır fakat gördüklerimin en iyisiydi. tr3d de böyle arkadaşların olması beni mutlu etti. eline sağlık çok güzel.
acemi köşesine göndermişsin ama
acemi köşesine göndermişsin ama normal galerideki birçok renderdan çok daha iyi bence. tebrikler...
yuvarlakların sebebi bence ışıklar.
yuvarlakların sebebi bence ışıklar. sahnede normalde olması gerekenden çok çok fazla şiddette bir ya da birkaç ışık kaynağı var. sahnedeki ışık kaynaklarını bilmiyorum ama bu environment da olabilir herhangi bir vray light da olabilir. sahne karanlık çıkıyorsa ve bu yüzden ışıkların şiddetini artırdıysan bunun yerine ışıkları makul şiddette tutup vraycam in shutter ını kısabilirsin.
koltuk malzemesi ilk göze
koltuk malzemesi ilk göze çarpan şey.ayrıca orantısızlıklar da rahatsız edici.sehpanın yüksekliği çiçeklerin sanki boyutu elle küçültülmüş gibi.bir de yerdeki parke mi ahşap mı o da orantısız . bunlar haricinde renderin kalitesi ve aydınlatma güzel bence.
Hollywood kalitesine çok az
Hollywood kalitesine çok az kalmış.. tebrikler. Hatta bazı -sanırım- düşük bütçeli amerikan filmlerinde kullanılan özel efektlerden 10 kat daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
ilk göze çarpan şey
ilk göze çarpan şey tavan detayları ve sütunlardaki kırıklıklar. sütunlar smooth ile çözülebilir ve tavan da spline ile yapıldıysa interpolition değeri toparlayabilir. onun haricinde gölgelerdeki retro efekti biraz daha hafif olsaymış çok daha güzel olurmuş.Genel olarak gayet iyi bir sahne bence. özellikle malzemeler, ışık ve kamera açısı. tebrik ederim.
güzel bir çalışma.render net
güzel bir çalışma.render net temiz amacına uygun.ışık hüzmelerini sanırım elle yapmışsınız.bu iş için starfilter denilen filtrelerden kullanırsanız sanırım daha da hoş gözükebilirdi.
elinize sağlık
sahne oldukça gerçekçi duruyor.tek
sahne oldukça gerçekçi duruyor.tek önerim koltuğun malzemesinin dokusuyla biraz daha ilgilenmeniz ve koltuğun kolçak kısımlarının biraz daha yumuşatılması olabilir. tebrikler
çimlerin doğallığı ilk dikkatimi
çimlerin doğallığı ilk dikkatimi çeken şey oldu.biraz uzunlar ama dağılımları ve altlarındaki zemin dokusu gerçekten çok doğal durmuş.fakat soldaki sanırım icube`ün düşük poligonlu ağacı gerçekten çok sırıtmış keşke o da photoshop olsaymış dedim kendi kendime. bir de sokak lambalarının malzemesi biraz yapay kalmış bunlar haricinde benim fikrime göre güzel bir çalışma elinize sağlık
herşey tam olması gerektiği
herşey tam olması gerektiği gibi olmuş.post efektler,render,kaplama,ortam ışığı çok güzel tebrikler...
Sahneler güzel. detaylar güzel.
Sahneler güzel. detaylar güzel. bir tek arion ya da fry farketmez randomcontrol plugini ile daha gerçekçi bir sonuç alınabilirdi gibi geliyor bana.
sanırım arabanın malzemesi ile
sanırım arabanın malzemesi ile ilgili biraz daha çalışılsa çok daha güzel çıkacak gibi. malzemede vray car paint i ya da sigershaders ın carpaintlerini denedin mi?
malzeme. model. ışık 10
malzeme. model. ışık 10 numara. ama keşke şu ön çamurluk kısımları biraz daha yuvarlak ve köşesiz olsaymış :)
açıkçası sahnenin orjinal halini
açıkçası sahnenin orjinal halini bildiğim için çok yorum yapmak istemiyorum :) yalnız sahnede objeler arasında bi oransızlık mı var bana mı öyle geldi açı yüzünden anlayamadım. aslında ışık filan güzel ama bi gariplik var sahnede.
bu vue denilen programla
bu vue denilen programla bi dönem çok uğraştım. ama naparsam yapayım kendi demolarındaki atmosferi yakalayamadım. hele sitesindeki örnek resimlerin yanından geçemedim. bu renderda da benim renderlardaki hava var. yani sanki sulu boyayla yapılmış bir resim gibi. fotografik bi görüntü yok malesef.
valla parayla 3d mobilya
valla parayla 3d mobilya modeli satan sitelerdeki bazı modellerden çok daha iyi. tebrikler
dreamscape ciddi anlamda yavaş
dreamscape ciddi anlamda yavaş bi plugin. dreamscape yerine cgskies.com dan bi kaç hdr denemeni tavsiye ederim :)
Kendimce yorumlarımı yapmak isterim.
Kendimce yorumlarımı yapmak isterim. Omni çok yanlış bir seçim. Yeni obje ekleme kısmında systems tab`ında daylight eklediğinizde otomatikman atmosferi çözmüş olursunuz. Mental ray ayarlarınızı da bilmiyorum ama global ışık yok gibi görünüyor.(Render setup ta indirect ill.).Model neyle yapıldı bilmiyorum ama özellikle yuvarlak kısımlar çok köşeli olmuş.smooth bi nebze toparlayabilir.malzemeler ise çok özensizce seçilmiş.aceleye gelmiş hissi veriyor.mental ray kullanıyosanız mental in kendi arhitecture materiallerini bir kaç dokunuşla gerçekçi hale getirebilirsiniz.(mental ray in bence tek artısı da bu malzemeler zaten). ağaçlar filan da max in kendi foliage objeleri gibi geldi bana.hiç kullanmadığım için emin değilim ama öyle bir görüntü var.iyi bir render için model+malzeme ve ışık hepsi belli bri seviyede olmalı bence.Kolay gelsin.