w0o0w son galeri mesajları
Light Arch
Merhabalar,
Özellikle bu aralar organik üzerinde çalışıyorum.Çünkü gerçekten çok hoşuma gidiyor.İç mekan tasarımlarından ziyade dış mekan ve organik modelleme ile uğraşmak sanki bana oksijeni solumak gibi birşey oldu.
3ds max 2014, vray 2.4, Multiscatter..
teşekkürler
Teşekkür ederim zamanla gelişiyor çalışmalar..
organik
Benim dünyam organik :) tek bir kareye insanın hayallerini sığdırması zor dimi? ;-)
çim modelleme
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Scatter, vrayscatter, multiscatter, advenced painter gibi script veya değiştiricilerle bir objenizi yüzeyde dağıtabilirsiniz.çimleri kendim modelledim kaplamasıda bana aittir.Dağıtma işlemi için hepsinide denedim.Şuan tam olarak hangisini kullandım hatırlamıyorum ama bu söylediklerimde genellikle aynı özelliklere sahip diyebiliriz.
benim dünyam
Render için kullanılan makina : Dell Precision T5500
Adv_painter kullanarak yapmış olduğum bir zemin çalışmasıdır.
Çimler kendi modelimdir.Biraz detayları ile uğraşıldığında orya gerçekten güzel sonuçlar çıkabiliyormuş..
Umarım güzel bir sonuç alabilmişimdir.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
halı denemelerim
Teşekkür ederim.
Farklı kombinasyonlar, farklı plugin, modelleme ve scriptler ile en kısa zamanda çok güzel halılar yapmak..Asıl amacım bu tabi yanında en son denemem deriyide eklemek istedim..İlerleyen zamanlarda bir halı koleksiyonu yapmayı planlıyorum..
halı denemelerim
Teşekkür ederim.
Farklı kombinasyonlar, farklı plugin, modelleme ve scriptler ile en kısa zamanda çok güzel halılar yapmak..Asıl amacım bu tabi yanında en son denemem deriyide eklemek istedim..İlerleyen zamanlarda bir halı koleksiyonu yapmayı planlıyorum..
Hair & fur (deri)
Merhabalar.8 şemşamerli ortalama bir bilgisayar kullanarak aldığım bir render.Sadece max 2011 ve v-ray 2.0 kullandım.Render çalışması ham halderidir.Üzerinde hiç bir oynama yoktur.Koltuk ve çiçek hazır model ama çiçek hariç bütün kaplamalar bana aittir.Halı ise Hair&far kullanarak yaptım.Çalışmanın aslı hair sistemiyle alakalı..bu ilk çalışmam geliştirmek için devam edeceğim.Umarım daha iyilerinide yaparım :)Bu arada render süresi zaten alt kısmında yazıyor..Wireframe halindeki render süresinin uzun olmasının sebebi ışık subdv. yüksek olmasından dolayıdır.ışık ve gölge etkilerini daha net görülmesi için..
teşekkür ederim..
Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.İlerleyen zamanlarda daha geniş alanlarda organik çalışmalarımı ekleyeceğim..Tabi küçük animasyonlarla beraber olacak şekilde..
organika
8 şemşamer, 24 gb ram, 2 gb ekran kartı..firma ismi yoktur (:
3ds max 2011,v-ray 2.0, scatter, photo shop
Sadece çiçekler hazır modeldir.
Ticari bir içeriği olmadığı sanırım anlaşılıyor (:
Eleştiriye açıktır..
VFB kullanıyorum..
color correction da kullanıyorum ama bu sahne ham bir sahne hatta ışığı çok sevdiğim için kullanmak istemedim tabiki görüşler benim için çok önemlidir.After ile color uygulamak daha mantıklı ve hada hoş gösteriyor..Dediğin gibi VFB color da kullanabilirdim.Aslında ışık ve gölgeyi biras daha hissedebilirdik haklısın :)
teşekkür ederim..
öncelikle teşekkür etmek isterim yorumunuz için..render motoru olarak v-ray kullandım..Ne gibi bir yol tavsite edersiniz? .)
teşekkür ederim..
yorumunuz için teşekkür ederim..!
eksi ve artılarımıda öğrenmek isterim..
serbest çalışmam
3ds max 2011 de yapmış olduğum serbest bir ışık denemesidir..çimleri kendi ellerimle yaptım .-)herşey kendi modelim basit bir modellemedir zaten..en önemlisi ışıkdı oda bence güzel oldu gibi yorumlarınızı bekliyorum..
Saygılar..