volkansezgince son galeri mesajları
Oturma
Denizlide ticari apart dedikleri yaşam ünitesinin oturma bölümü. tefrişler hazır model
Denizli GÖZLÜKAYA Apart
Denizlideki yapılmakta olan bir apart projesi için ticari cephe çalışması. Yaklaşık 2 gün sürdü. 3D Max 2018 V-Ray ve photoshop kullandık.
Tebrikler
Güzel olmuş ama güneş biraz fazla coşmuş gibi pencereden
bi de Yazık hayvana ne yaptınız öyle
Gölet
Epeydir forest yamasını öğrenmek için boş zaman kollamakta idim ve bir kaç gündür boş oturmam sonucu zamanımı değerlendirmek için plagin kurcalayayım dedim. Baya zevkli ve işlevsel imiş.
Teşekkür ederim
biraz ham yavaş yavaş işleyeceğiz iyi olmaya biraz daha yaklaşırız inşallah..
Kıbrıs Konutları
3ds max 2017 sürümünde yaklaşık 1,5 günde modelleyip v-ray 3.04.01 sürümünde de yaklaşık 5 saatlik sürede de render ettik.
Renderin uzun sürmesinin sebebi modelleme ve renderin i5 işlemcili lebtopta yapmamız ama lebtopta yapmamıza rağmen çalış ve render hızı çok yavaş sayılmaz çünkü sahnede 7 milyon poligon var. Aslında model her blokta 72 daire olmak üzere 300 adet dalreden oluşuyor ama bu dairelerin poligon sayısı sadece 500 bin civarında, geri kalan 6,5 milyon poligon ise ağaçlar bir kaç araba ve çocuk salıncaklarına ait. Tabi i5 işlemcili leptopta çalışmamıza rağmen tefriş objelerini proxy ye çevirdiğimizde çalışırken pek sorun yaşamadık. Harddisk ssd olmasa hiç sandetmiyorum lebtobun bunun altından kalkabileceğini
Herkeze kolay gelsin, hoşcakalın
Fevkalade
Hocam kullandığınız kamera ve ışık türü nedir acaba ?
Tebrikler
Hocam kullandığınız kamera türünü paylaşabilir misiniz?
Slm
Hocam kullandığınız ışık ve kamera türünü paylaşır mısınız? teşekkürler..
Slm
Hocam kullandığınız kamera ve ışık türünü paylaşır mısınız? Teşekkürler..
Çözüm 1
Colo maping kısmındaki gamma parametresini yavaş yavaş solukluk kaybolana kadar azalt..
:)
Zemine bir kaplama atasaydınız gerçi burada maksat balonlar ama daha iyi olurdu. Elinize sağlık
Elinize sağlık
Tefriş olarak biraz daha üzerinde durulabilir ama render kalitesi olarak gayet güzel elinize sağlık..
:)
Elinize sağlık. Sahne iki taraftan ışık aldığına göre mekanın oldukça aydınlık pırıl pırıl çıkması lazımdı, pencere ve yerdeki ışık patlaması haricinde başarılı diyebiliriz.
Derinlik fazla yok
Render kalitesi anlamında derinlik fazla yok
:)
asma kat üst seviyesi 450-500 olduğuna göre demek ki bayanın boyu 4 metre. işin esptrisi, peyzaj kurgusu iyi kuruyorsunuz çalışırken ruhunuz projeye dahil oluyor ama render & ışık ayarı üzerinde biraz çalışmalısınız
:)
peyzaj güzel olmuş, binanın üzerinde render ışık ayarı olarak biraz çalışmak lazım
yeterince gerçekçi olmadığı için
yeterince gerçekçi olmadığı için bağışlayın güzel bir çalışma ama daha kalitesizler ini ustalar bölümünde görmek mümkün
:)
güzel fakat insanlar sahneyi biraz sanallaştırmış
:)
Bina sanki secde edecekmiş gibi duruyor camera ayarı gözden geçirilmeli derim
Güzel Çalışma
Havuz bataklık gibi görünüyor ama etkileyici başarılı bir çalışma olmuş tebrikler
Nacizane benden sana tavsiye
Nacizane benden sana tavsiye pencereleri max taki hazır pencerelerden ve kapılardan kullanma, kendin modelle ve bir pencere sadece iki parça (cam + Pvc) olsun. Modellemesini bitirdiğin objeyi hemen diğer benzeri aynı türdeki benzer objelerle birleştirip isim ver edit poly veya editable poly ye çevir ve bunu yaparken poligon sayısına bak. önerimin ne kadar etkili olacağını ve render de ne kadar rahatlatacağını göreceksin. Mesela bugün galeriye eklediğim sahnede sadece 750 bin poligon var ve 8 villadan oluşan havuzlu site, normal modelleme tekniği ile yapıldığını düşün poligon sayısı herhalde 15 milyonu geçerdi.. :)
Peyzajsız render mezesiz sofra gibidir.
Güzel olmuş elinize sağlık ama biraz daha pişirilmesi gerekiyor, arkadaşlar söylenecek söz bırakmamışlar, dikkate alırsanız geliştirmenizde hız kazanacağınıza inanıyorum.
Ama gelişme var diğer
Ama gelişme var diğer çalışmalarınıza bakınca katettiğiniz yol ortada, başarılar diliyorum daha iyi olacak azim ve sabır lazım, heyecanınızı kırılmasın insan kendi eksiklerini kolay far edemeyebiliyor yorumlar bu açıdan önemli:)Tekrar başarılar
Gerçeğe ve binaya uygun
Gerçeğe ve binaya uygun bir arka fon ve gökyüzü giydirilirse daha güzel olur render ışık ayarıyla artık yoruma gerek yok daha önceki rendeler deki soluk etki bunda da mevcut, ışığın ulaşmasının zor olduğu yerler gene haddinden fazla karanlık, biraz peyzajada önem verilmeli ve render ışık ayarları tekrar gözden geçirilmeli derim.
Fena diyil daha iyi
Fena diyil daha iyi olabilir ama kamera açısına takılmadan edemiycem, insan gözünün erişebileceği bir pozisyona konumlandırıl saymış daha güzel olurmuş
Saydım tam 30 kişi
Saydım tam 30 kişi var böyle bir mekanda birbirine sürtünerek çalışmak nasıl olur acaba :)
Mimari görselleştirme kısmı ile
Mimari görselleştirme kısmı ile yükümlü olduğununu bildiğim için tasarım kısmını dikkate almamıştım.
Environment şiddetini biraz arttırıp
Environment & GI şiddetini biraz arttırıp ışığın sahnede daha fazla yayılmasını sağlayabilirsin kesin çözüm diyil ama render ayarlarını görmeden teknik olarak kesin net bir çözüm öneremiyorum. Gökyüzü biraz koyu ve sert duruyor Environment slotuna ışık kaynağını yerleştirerek gerçekçi gökyüzü etkisi yakalayabilirsin
Tahmin etmiştim çünkü sahne
Tahmin etmiştim çünkü sahne çok hafif poligon sayısı 250000 ini geçmez normal modelleme tekniğinde
Akşam etkisi böyle verilmez
UNHANDLED EXCEPTION Hatasını almanız, makinanızın renderini almak istediğiniz sahnenin altında ezildiğini işaret ediyor :)Sahne render ayarı ile ilgili olrak da environment ve ışık ayarınız ile ilgili sıkıntılar var. Camlar da
Çalışılırken projenin içine ruh
Çalışılırken projenin içine ruh dahil edilmemiş :)
Işığın girmekte zorlandığı yerler
Işığın girmekte zorlandığı yerler haddinden fazla karanlık olmuş ve cam materyali kusurlu yada içine perde benzeri bişiy konulursa boşluğu kurtarır gibime geliyor :)
:)
Uçak tanıdık geldi söylemez mimarlıkla ilişiğiniz var mı
Caminin sağ ve sol
Caminin sağ ve sol kenarları ağaç arkalarında kaldıkları için görünmüyorlar peyzaj kötü demiyorum ama kamera tasarımın tam görüneceği bir pozisyonda konumlandırmalı yani onun dışında fena bir çalışma olmamış.
:)
Güzel olmuş ama birazdaha aydınlık olsa daha iyi gözükecekmiş
hım
Persfektif ayarlanırken kamera merkezini insan gözünün erişebileceği bir yüksekliğe konumlandırırsanız daha orjinal duracaktır, şu an iki katın tam ortasından sahneye bakıyoruz :)
Güzel
Yer döşemesi ve kedi çok yapıştırma gibi duruyor benim gözüme batan ama onun dışında render ve ışık kalitesi olarak gayet enfes olmuş elinize sağlık başarılar...
Harika
Çok güzel harika olmuş, hem tasarım hemde hem de sunum
kaliteli bir çalışma olmuş
kaliteli bir çalışma olmuş