ulasdeniz son galeri mesajları
Çok küçük bir detay,
Çok küçük bir detay, kusursuzluğa ulaşması için; iki kaş arasındaki kırışıklardaki simetriyi bozarsan harika olacak. Bu haşi ile de mükemmel.
Cam malzemelerini kontrol et.
Cam malzemelerini kontrol et. yakın plana koyduğun insan modellerinden kaçın ya da yüzleri kameraya dönük olmasın yakın plan insanların. kamyonet ve minibüs yakın plan araçları olmasın, uzakta tut. Bir de yakın plandaki kaldırımı biraz daha dar tut. bir de böyle görüntülerde, binanın alt hizası ile resmin alt kenarı arasındaki mesafe kadar, binanın üst bitiş noksasından itibaren gökyüzünü yükselt. Kısaca bina alt ve üstten tam olarak ortalansın. (iç mekanda da tavan ile tababın görünürlük oranı aynı oldukça görüntü daha iyi olur.)
Çalışma örnekler aşamalar kademeler
Çalışma örnekler aşamalar kademeler umurumda değil ben o kediyi istiyorum. Onu bana gönederebilir misin? Ellerine sağlık güzel olmıuş gibi laflar artık kesmemeli seni. Söylenecek söz bulamıyorum. Muhteşem, harika.
Hala hergün bir iki
Hala hergün bir iki kez izliyorum. tebrikler, teşekkürler.
2 gündür toplam 10
2 gündür toplam 10 defa izlemişimdir. Müzik uyumu harika. Fikir harika.
Tasarım Harika. Modelleme, bütünlük hikaye herşey harika. Bu çalışmanın videolar bölümünde olması lazım. Tebrik etmek gıpta etmek herşey hükümsüz.
Teşekkürler, bu zevki tattırdığınız için.
Alta piston sistemi koyarsan
Alta piston sistemi koyarsan asansörün hidrolik asansör olduğunu düşünürüz. Asansör halatla değil, zeminden yukarı doğru itilen (lift denen silindirik içiçe geçmiş silindirler ) bir sistem olur. Piyasada örnekleri mevcut olup halatlı sistemlere göre çok daha konforlu ve güvenlidir. Şu anda bile çalışmanıza adapte etmeniz ve değiştirmeniz çok az zamanınızı alır.
Çalışmanız güzel elinize sağlık.
Erdal sadece bir düzeltme,daha
Erdal sadece bir düzeltme,daha Profosyonel izlenim için belirtiyorum; "Creating by" tam olarak ".... tarafından yapılmıştır" kavramını vermiyor. İlla ingilizce kullanacaksan "Created by" diye düzeltmen daha yerinde olabilir.
İyi olmuş. Sadece şu
İyi olmuş. Sadece şu kaplamalar, uygulaması Bu şekilde yapılabiliyor mu diye merak ediyorum. ( soruyorum, bilmiyorum ve bu şekilde uygulama yapılıyorsa ben de deneyebilirim.) Sanki böyle bir bütün değil de parçalardan oluşması gerekirmiş gibi geliyor.
Bu arada çamlar çok iyi, fakat, kaldırımda ağaç için bir çukur açılmış olsa daha iyi olurdu.
Ben yaptığım yorumun (
Ben yaptığım yorumun ( ki ısrarla yorum diyorum, ortaya atılmış öylesine bir laf değil) kötü bir söz olduğunu düşünmüyorum. Size kötü geldiyse özür dilerim ve isterseniz silmeyi de düşünebilirim. Fakat, herbirimizin cep telefonunda kamerasında böyle Gb larca resim olduğunu ve bunlardan birkaçını bu siteye koymuş gibi bir durum oluştuğunu belirttim. Ki bu da, çalışmanın bir değerinin olmadığı, milyarlarca öylesine çekilmiş fotoğraftan bir farkının olmadığının değişik bir dille ifadesidir. Siz Facebbok gibi bir ortama çevirmezsiniz ama sizin gibi herkes elindeki fotoğrafları buraya yığarsa ve bunu sizden ilham/cesaret alarak yaparsa o zaman söylemimde daha fazla haklı görünürüm. Ki böyle bir durumun oluşması işten bile değil.
Burası da Facebook`a dönerse
Burası da Facebook`a dönerse şaşmam.
Model harika ama, çok
Model harika ama, çok minik detaylarrı söylemek istiyorum. kulaklarda sanki birlşeyler var, bazı yerlerini yumuşatmalısın gibi, bir de façalar üzerine biraz uğraşılmalı. Ama kaplamada biraz daha uğraşsan eşsiz olacak. bence bu yazdıklarım giderildiğinde daha eşsiz olur. Tebrikler
Tuğlalar arasındaki bump ters
Tuğlalar arasındaki bump ters yöne olmuş. Elinize sağlık güzel çalışma. Ama Bump için eksi değer verseniz daha gerçekçi duracak
render aldığın makinenin özelliklerini
render aldığın makinenin özelliklerini de istesek çok mu olur? o kadar poligonlu sahneyi çalıştırmak, acaba programın mı yoksa makinenin mi hüneri?
bu konuda bilgi verirsen minnettar kalırım.
Umut, AE ile çok
Umut, AE ile çok fazla şey yapabilirsin. Animasyonunda bazı yerler ağır ilerliyor ya, işte onları normal hale getirebilirsin. az kareli yerlerde, Ae ile gerekirse daha kaliteli hareketler elde edebilirsin. Renderdeki titremeleri bile bir miktar halledebilirsin. bir de animasyonunda DOF ( dept of field ) etkisi koyarak daha kaliteli iş yapabilirsin. biraz AE kurcala,bu animasyonu bile eğpeyce güzelleştirebilirsin. AE olmadan fazla birşey beklemek gerçekten çok ama çok zor. Biraz üzerine düşersen çabucak iyi işler yapmaya başlarsın. İngilizcen varsa eğer sana tavsiye kaynaklar bildirebilirim. Bana özelden yazabilirsin İngilizce kaynak için.
Aslını istersen, işin oldukça
Aslını istersen, işin oldukça zor kısmını halletmişsiniz gibi duruyor. işin animasyon kısmı bence çok iyi. renderda ( flickering ) titremeler olması ve kamera hareketlerinin bazılarında sorunlu gibi durması belki biraz eksi verilebilir ama, bence siz harika işler çıkarabilecek düzeydesiniz. Acaba FPS ( bilmiyorum belki 24 civarı almışsınız) 30 gibi olsa nasıl olurdu? ama sizi temin ederim iyi bir çalışma, belki memnuniyetsiz kaldığınız kısımlar var ama, bence siz bunların üstesinden çok kolay gelebilirsiniz. Bir de müzik sanırım, daha uymlu ve sahneye hakim olmayan sadece kendini fonda hissettiren birşey olsa, daha güzel olabilir. Ayrıca, çalışmanızı biraz AE ile hala çok daha güzel yapabilirsiniz. Lütfen yorumumu olumlu eleştiri olarak kabul edin. tek söyleyeceğim, izlerken gerçekten gurur duydum. Bir de ben sadece izleyici olarak yorum yapıyorum, animasyonla ilgilenmekten ve öğrenmeye çalışmaktan öte bir bağlantım yok.
Vay be Otis Beyefendi
Vay be Otis Beyefendi aynı kalmış. tebrikler yaratana da yaşatana da.
şaka yapmıştım dostum, olur
şaka yapmıştım dostum, olur ya bazen öyle, birşey sorarsınız adam hiç alakası olmayan şeye odaklanır onu sorar.
şu kutunun kaplamasını nasıl yaptın? tarayıcı ile taradın mı yoksa...?
bu arada kutuda bazı sorunlar tespit ediliyor dikkatli bakınca.
kaça aldın harddiki? nasıl
kaça aldın harddiki? nasıl ?
şaka şaka, eline sağlık güzel olmuş.
aynı yollardan geçmişiz. ben
aynı yollardan geçmişiz. ben de aynı meslekten gelme, benzer programları kullandım. solidworks yerine İnventor, Allplan yerine Revit. eminim iyi bir yerlere geleceksin fakat sana tavsiyede bulunayım. mümkün mertebe. görsel amaçlı çalışmalarında o diğer programları kullanmai hepsini 3ds maxde yap. zamanla ne demek istediğimi anlarsın. fakat zaman kazanmak ve iyi öğrenmek istiyorsan, mazxte yapmaya çalış. o programlarda yaptığın çalışmaları maxe attığında, çok kullanışlı olmuyor ve öğrenme işlemini epeyce yavaşlatıp hatta durduruyor.
dilersen dof etkisini compositing
dilersen dof etkisini compositing programlarında verebilirsin. AE de olduğu gibi sanırım PS de de yapabilirsin. çalışma güzel olmuş