Timur_POLAT son galeri mesajları
KARIŞIK TİCARİ ÇALIŞMALAR
Herkese selamlar. Sakaryada faaliyet gösteren inşaat firmaları için hazırladığım bazı ticari çalışmalar. Ortalama render süreleri 4-5 saat arasındadır. Kullanılan programlar 3DSMax 2014, Vray, PS Teşekkürler.
Kat yüksekliği mi fazla
Kat yüksekliği mi fazla yoksa ayna gereğinden daha mı aşağıda acaba ?
Başlangıç aşaması olarak güzel.
Başlangıç aşaması olarak güzel. Peyzajı biraz zenginleştirin. Farklı yansıma değerlerinde materyaller ve kaplamalar kullanın. Ayrıca havuzdaki dalgalanma rahatsız edici gözüküyor. Referans resimleri incelemenizi öneririm.Teşekkürler.
Hoş bir mekan olmuş.
Hoş bir mekan olmuş. Eleştiri olarak rustik ampullerde cam ve içindeki filaman tel daha net gözükebilirdi. Efekt olarak verilen ışıma biraz basit kalmış. Teşekkürler.
Güzel bir çalışma olmuş
Güzel bir çalışma olmuş tebrikler. Öneri olarak sokak lambalarının yerdeki aydınlama miktarları az olmuş. Ampul üzerine PS ile eklenen ışık efektleri ile tezat duruyor. Bu arada yarışma hakkında bilgi verebilirmisiniz?
Bu arada eğer uygun
Bu arada eğer uygun görürsen özelden bana bu dosyayının indirme linkini gönder bir kaç ayarda ben gösteriyim. Teşekkürler.
Gökyüzündeki kullandığın kaplama ve
Gökyüzündeki kullandığın kaplama ve yağmur ile puslu bir hava yakalamak istemişsin. Fakat bina üzerine düşen ışık miktarı oldukça yüksek. Dolayısıyla buda realiteyi bozuyor. Dükkan tentelerin de kullanılan renklerde oldukça parlak. Modellemeye diyecek sözüm yok ama kaplama ve ışık üzerinde durmalısın bence. Kolay gelsin.
Güzel bir çalışma tebrik
Güzel bir çalışma tebrik ederim. Uygulama bazında cephede hangi malzemeler kullanılıyor. Krem renkli olan yerler prekast malzeme mi acaba?
Arkadan gördüğümüz kanepenin derinliği
Arkadan gördüğümüz kanepenin derinliği yanındakine nazaran az olmuş.Muhtemelen kamera açısından kaynaklana etki koltuğu uzun gösterdiği için scale ile daraltmışınız. Mekan biraz daha kontrast kazandırılabilir. Teşekkürler.
Pencerenin açılırken avizeye çarpabilir.
Pencerenin açılırken avizeye çarpabilir.
Güzel iş çıkarmışsın Faruk.Senin
Güzel iş çıkarmışsın Faruk.Senin çalışmalarındaki atmosfer güzel oluyor.
Güzel bir çalışma olmuş.
Güzel bir çalışma olmuş. Bir de sorum olacak binanın bize doğru bakan dar cephesinde kullanılan malzeme cam mı yoksa sadece siyah bir duvar mı?
İç
İç mimari açıdan mekan zenginleştirilmeli. Yani pencerelere stor perdeler,asma tavan kenarlarına halojen spotlar,tezgahların üstüne çeşitli mutfak gereçleri ilave edilmeli.
Modelleme bazında kullanılan granitlerin kenarlarında yumuşatma yapılabilir. Bunlar yapılırsa aynı ışık ve render ayarlı ile daha etkili bir sunum olacaktır.Teşekkürler.
Zemindeki ahşap kaplamanın tekrar
Zemindeki ahşap kaplamanın tekrar etmesi rahatsız edici olmuş açıkçası. Buna ek olarak duş camları biraz daha koyu cam olabilirdi. Teşekkürler.
PS ile sonradan eklenen
PS ile sonradan eklenen insan,bitki gökyüzü gibi resimlere Hue/Staration veya Curves özellikleriyle ışık ve renk ayarı yapılmalıdır. Yani bina cephesindeki ışık miktarının fazla oluşu ve gökyüzünün karanlık durması realiteyi bozmuş.
Çok güzel bir çalışma
Çok güzel bir çalışma olmuş Serkan bey. 2. resim en çok beğendiğim oldu.
Teşekkürler.İki girişte de portmanto
Teşekkürler.İki girişte de portmanto olunca sormak istedim.
Şık bir çalışma olmuş.
Şık bir çalışma olmuş. Sadece farklı bir halı kullanılabilirdi.Bu çalışmaya göre çok ağır ve klasik durmuş.
Bir yatak odasının manzarası
Bir yatak odasının manzarası ancak bu kadar güzel olur. Gece görünümü de şahane olur.
Sizin yaptığınız bürüt beton
Sizin yaptığınız bürüt beton kaplaması referans resme göre çok daha kaliteli olmuş açıkçası. Biraz daha kontrast verilseydi çok daha güzel olurdu. Ama bu haliyle de güzel.
Duvardaki derzleri düşey eksende
Duvardaki derzleri düşey eksende thiling değerini çok vermişsiniz. Buda yatay derzlerin daha kalın gözükmesine neden olmuş. Birde klozet, ya kameradan bana öyle geliyor büyük gibi olmuş. Bunların dışında hoş ve güzel bir çalışma.
Levent beye katılıyorum. Ek
Levent beye katılıyorum. Ek olarak renk doygunluğu biraz düşük tutulabilirdi. Onun dışında güzel bir çalışma olmuş. +1
Bazı yerlerde noise oluşumları
Bazı yerlerde noise oluşumları var. Onun dışında güzel bir iş çıkarmışsınız. +1
Önerileriniz için teşekkürler.Dikkate alınacaktır.
Önerileriniz için teşekkürler.Dikkate alınacaktır.
Teşekkürler Mehmet bey.Aslında beğeniden
Teşekkürler Mehmet bey.Aslında beğeniden ziyade eleştiri almak daha hoşuma gidiyor.
Bazı yerlerde seramik derzleri
Bazı yerlerde seramik derzleri devam etmiyor. Bunun dışında şık bir çalışma olmuş. Kolay gelsin.
Bu arada Projede kullanılan
Bu arada Projede kullanılan fotograflar. Alt kat salonda Bob MARLEY ve üst kat çalışma odasında Picasso.
HUBB HAUSE
Sakarya ili Hendek ilçesinde yapılması planlanan ve Modern mimari ile doğanın iç içe düşünüldüğü bir proje. BYTAŞ İNŞAAT tarafından taahhüt edilecek olan projede Eurocomposide ahşap kaplama, bürüt beton ve cam kullanılması tarafımca öngörülmüştür. Tasarımda; 3DSMAX 2014, Vray ve PS kullanılmış olup genel mimari projelendirme de bana aittir. Teşekkürler.
Modelleme: 4 Gün
Render: 6 Saat
Post Production: 1 Saat
Güzel bir çalışma olmuş
Güzel bir çalışma olmuş Hamza bey. Bu arada hem meslektaş hemde hemşeriyiz.
Elinize sağlık. Öneri istemişsiniz
Elinize sağlık. Öneri istemişsiniz buna dayanarak bir kaç yorum getirmek istiyorum.
Uygulama açısından: Sonuçta ticari bir iş olduğu için uygulama açısından birkaç sorun gördüğümü belirtmek isterim. Çatı teraslarında kullanılan cam balkonların köşeleri kapanmamış.Modelleme olarak unutulduysa sorun yok. Fakat uygulamada rüzgar yükü hesaba katıldığında istenmeyen sorunlar çıkabilir. 2. resimde daha net görülebilir.
Estetik açıdan; yorum yapmak yanlış olur, sonuçta göreceli bir kavram. Fakat parapet duvarında, kat aralarında kullanılan antrasit renk uygulansaydı çalışmaya ayrı bir doygunluk verebilirdi diye düşünüyorum.
Sunum olarak ise burada bizden çok daha bilgili üstadlarımız var. Onların yorumu daha yapıcı olacaktır. Ama gözüme takılanlar;
* İnsanlar ve araçlar arasında orantısızlık olması
* Yansımaların bazı camlarda sorunlu gözükmesi diyebilirim.
Dediğiniz gibi öneri ve yorum istediğiniz için bunları yazdım. Teşekkürler.
Kemal bey, genel mimari
Kemal bey, genel mimari olarak güzel bir bina ve cephe. Kat silmeleri ve sütunlarda bazı lekelenmeler var.Objelerin iç içe girmesinden kaynaklanıyor olmalı. Kamera bakış açısına göre arka planda kalan ışıkların, ışıma değeri ve boyutu daha küçük tutulmalıydı bu sayede çalışmaya derinlik katabilirdi. Gökyüzündeki ton ve bina üzerine gelen ışık miktarı ve rengi farklı olduğu için realiteyi düşürmüş. Kolay gelsin.
Sonun gördük çok şükür.
Sonun da gördük çok şükür. Ellerinize sağlık hocam çok hoş olmuş.
EUROCOMPOSİDE CEPHE
Öncelikjle herkese selam arkadaşlar. Ticari bir çalışmadır. Yaklaşık 12 saat modelleme süresi ve 4 saat render süresi sürmüştür. Çalışma bazı monitörlerde karanlık çıkabilir. 27" FullHD de çalıştığımız için genellikle baskı formatı tabnında en yakın görüntüyü veriyor. Yorum ve eleştiriler için teşekkür ederim.
Yorumlarınız için teşekkür ederim
Yorumlarınız için teşekkür ederim Levent bey. Çalışmalar; genel sahne düzeni,bakış açısı,kaplama,ışık ve render gibi farklı çerçevelerde değerlendiriliyor muhtemelen. Herhalde bu çalışma bu kriterlerde pek başarılı görülmemiş olabilir. Ne diyelim "Şeriatın kestiği parmak acımaz" :) Teşekkürler.
Işıl İstasyon Sanat Akademisinde
Işıl İstasyon Sanat Akademisinde şişe çizmeye benzemez bu işler :D
"Fantastic Bedroom" adlı projenizle
"Fantastic Bedroom" adlı projenizle kıyaslarsak biraz zayıf kalmış Erdoğan bey.Ama ister istemez tüm çalışmalarımızda aynı kaliteyi yakalamak zor oluyor. Çalışmaya tekrar dönersek renk seçimlerini dinamik bir enerji veriyor.
Teşekkürler Yiğit. Şuan gözlerde
Teşekkürler Yiğit. Şuan gözlerde bir problem yok çok şükür :)
Duvarda noise oluşumları var.
Duvarda noise oluşumları var. Birde zemin kaplaması net durmuyor açıkçası. Bunlar haricinde güzel olmuş. Kolay gelsin.
Şık bir çalışma olmuş.
Şık bir çalışma olmuş. 3. resimde dik bir kadraj alınabilirdi. Kolay gelsin.
Teşekkürler Faruk. Sandalye kumaşının
Teşekkürler Faruk. Sandalye kumaşının yansımasından kaynaklanan bir durum. Parlak saten kullanıldı bu sebepten dolayı bombeli olan yerlerde parlamalar yapıyor.
RİSTORANTE NEOCLASSİCO-NEOKLASİK RESTORANT
Çalışma Hakkında: Öncelikle herkese merhabalar. İtalyan çizgisinde tasarlanmış olan restorant çalışması. Portfolyo için hazırlanmıştır. Çalışmada hazır modeller bulunmaktadır. Referans resimlerle beraber kendi tasarımlarımıda harmanladım.
Çalışmada Kullanılan Programlar: AutoCAD 2013
3DSMAX 2014
PHOTOSHOP
VRAY
Render ve Modelleme Süreleri: Çalışmanın toplam modelleme süresi 7 gündür. Genel sahnenin render süresi 48 saat, diğer her bir resim için 10 saattir.
Genel Sahne Hakkında: Sahne 48 Milyon poligondan oluşmaktadır. Genel aydınlatma VrayLight ile sağlanmıştır. Standart kamera tercih edilmiştir. Teşekkürler.
Serkan Çelik`e teşekkürler.
Aslında bana 3d dosyası
Aslında bana 3d dosyası gerekiyordu. Biraz daha uğraşıcaz artık. Yinede teşekkürler.
Oldukça emek vermişsiniz tebrik
Oldukça emek vermişsiniz tebrik ederim. Sizin içinde bir mahsuru yoksa modelinizi bir çalışmamda kullanmak istiyorum. İsminiz referans olarak geçecektir tabiki.
Bide ve klozet arasındaki
Bide ve klozet arasındaki mesafe çok az gözüküyor. Açıdan kaynaklanıyor olmalı.Ama genel olarak şık olmuş.
Başarılı bir çalışma olmuş
Başarılı bir çalışma olmuş Erdoğan bey. Zeminde hafif bir kabartma ve soft bir parlaklık olabilirdi şahsen.Birde tavanda ki spotlar farklı renk olabilirdi. Tabiki bunlar sadece öneri. Bende Serkan beyden ders alıyorum, doğru bildiğim bir çok yanlış öğrendim kendisinden. Meslekteki başarısından daha çok temiz bir kalbe sahip olan bir üstad.