tHemT son galeri mesajları
Penthouse (Çatı katı)
Çok önceden yaptığım bir çalışma ve o günden beri ham render olarak duruyordu. Az önce tekrar görünce biraz postproduction yapıp yayınlayım dedim.
3D Studio Max ile modellendi. V-Ray ile render edildi. Photoshop ile rötuş yapıldı.
hoş ayrıca kornaları çalmak
hoş ayrıca kornaları çalmak baya zahmetli olacak :D
Poker Table v2
Online bir oyun için modellediğim bir poker masası, 3d studio max`de modelledim, vray`de render edip, photoshop`da son halini verdim...
Ultra thin
Boş zamanımda yaptığım bir çalışma. Ultrabook 3d studio max`de modellendi, vray ile render edildi ve photoshop`da son haline getirildi.
iç mekan sahneleri ile
iç mekan sahneleri ile dış mekan sahnesi iki farklı elden çıkmış gibi duruyor
Paint Pens
Nerden başlasam bu kısıma yazı yazmaya bilmiyorum. Boyama kalemleri işte, rengarek. Hepsinin de ucu kalem-traş ile itinayla açılmış :P Silgi var bir de yanlış bir şey olursa, müdahale edilebilsin diye... :D
araç konsept olduğundan sanırım,
araç konsept olduğundan sanırım, bulamadım blue-printini @helersu
Lotus A.K.A. HX Port
İnternette gördüğüm Lotus`un bir modelini modelledim. Modelleme bana aittir. Render motoru olarak V-Ray kullanıldı. Modelleme 3D Studio Max`de yapıldı. Zaman kaldıkça modellediğin için 5 (beş) günde tamamlandı. Sizce nasıl olmuş? Unutmadan bu benim ilk hi-poly araç modellemem, blue-print de kullanmadım....
1932 Buick : Low Poly Modelling
Bu çalışmayla birlikte ikinci low poly çalışmam oldu. Ufak bir oyun için yaptığım son low poly çalışması. 3D Studio Max`de modelledim, UVLayout ile UVledim, Mari ile boyadım, Photoshop ile de bir kaç rütuş yaparak bu haline getirdim
nostaljik bir hava veriyor,
nostaljik bir hava veriyor, sanırım istenen de bu, e o zaman olmuştur bu :]
Black Death
Bu çalışmayla birlikte ikinci low poly çalışmam oldu. Ufak bir oyun için yaptığım son low poly çalışması. 3D Studio Max`de modelledim, UVLayout ile UVledim, Mari ile boyadım, Photoshop ile de bir kaç rütuş yaparak bu haline getirdim
Crazybump ile iyi bir
Crazybump ile iyi bir displacement map üretip kullanmayı dene. daha başarılı olacaktır.
Sofa II
Daha önceki "Sofa" isimli çalışmamım, elden geçirilerek tekrar oluşturulmasıyla meydana gelmiş yeni çalışmam. 3D Modelleme programı olarak 3D Studio Max kullanılmıştır. Materyaller ve ışıklar V-Ray ile yapılmıştır. Render de V-Ray ile yapılmıştır. Son sonunda Photoshop`da rütuş yapılarak bu haline geldi....
Burada da basit bir animasyonu var: http://youtu.be/rLVmeYQOqkA
Güzel olmuş, eline sağlık,
Güzel olmuş, eline sağlık, Chaous Group`Un Phoneix FD eklentisini de öneririm...
Güzel olmuş eline sağlık,
Güzel olmuş eline sağlık, ama arkaplan üzerine biraz uğraşılması gerekirdi...
Bookshelf
Interior bir çalışma yapmak için oturdum ve duvarda duran bir kitaplık ve üzerinde bulunan kitaplar yapabilirim diye düşündüm. Sahnede bulunan nesneler tarafımca modellenmemiştir. Ben odayı hazırlayıp, kompozisyonu oluşturdum. V-Ray ile render aldıktan sonra Photoshop ile "old photo" etkisi verip gördüğünüz sonuca ulaştım.
Triple House
Bir exterior çalışma yapmak için internette fotoğraflara bakarken denk geldiğim bir fotoğrafı 3D olarak çizmeye başladıktan sonra böyle bir sonuç çıktı ortaya. Dokular, v-ray ışık ve materyaller hazırladıktan sonra V-Ray ile render alıp Photoshop ile rütuşlayıp bu görüntüye bu sonuca ulaştım
Bu çalışma ayrıca color
Bu çalışma ayrıca color theory (renk teorisi)ne uygundur.
Island house Finland
Sosyal ağda gezerken çalışmanın sol altında gösterilen "Original Photo" fotoğrafına rastladım ve 3D olarak çizmek istedim. Fotoğrafı referans resim olarak kabul edip, yakın bir çizim yapmaya çalıştım. Yine materyalleri ve dokuları yakın malzemeler seçtikten sonra V-Ray`de render ettim. Render biraz uzak kaldı orjinal fotoğrafa, bu yüzden Photoshop`da müdahele ederek bu haline getirdim. Orjinaline benzemiş mi? Ne dersiniz!?
Exterior: V-House
Standart mimariler yerine farklı bir mimari olması istediğim bir çalışma yapmak istedim. Binanın formu ile ilgili bir kaç şey düşündükten sonra, kağıtta kaba çizimlerini yaptım. bina formunu bulduktan sonra, 3D Studio Max`de çizdim, V-Ray materyalleri, dokular ve ışıkları ayarladıktan sonra V-Ray ile render aldım. Photoshop`da bir kaç dokunuş sonrasında bu haline getirdim...
Sofa
Bir eğitim setindeki çalışmadan esinlenerek/referans-alarak böyle bir çalışma yaptım. Koltuk ilk etapta 3D Studio Max`de çizildi, yani temel olarak, sonra zBrush`da işlenerek detaylar artırıldı. V-Ray materyalleri, dokular ve ışıklar yapılandırıldıktan sonra V-Ray ile render alındı. Photoshop`da bir kaç rütuş ile bu hale geldi