teapot-archviz son galeri mesajları
kitaplar rafı delip gecmiş
kitaplar rafı delip gecmiş
birde alcıpandaki yarım kureler kose birleşimden sonra devam etmiş
oralarda daha iyi bi duzunleme yapılabilirdi
lounge ustune koydugunuz cloth da daha iyi bi uv mapping yapılabilirdi
zeminde daha iyi shader calısabilirdiniz
tabiki bu yazdıklarım zaman isteyen mevzular
genel itibari ve atmosfer olarak basarılı bi render
iyi gunler
galeri guzel faruk fazla
galeri guzel faruk
fazla bi elestirim yok
dis mekanin gozuken yerleri perspektife uygun fotolarla desdeklenirse daha ii olur
bina nekadar yuksek olursa olsun yer yuzu gozukse daha iyi olur daha gercekci olur
nacizane fikrim
bcu office
cuma gunu aksam sadece bir planla firmaya aldırılmıs ihale rendırlarıdır
butun tasarım, modelleme, lighting, shadering ve renderlar bana aittir
pazartesi sabah teslim edilmiştir, renderdırların herbiri ortalama 2 saat surmustur toplam 17+2 izometrik olarak 19 renderdır
open office, break-out, toplantı salonu, bekleme yerleri
welcome desk gibi bolumlerden olusmakta olup
sizinle hepsini paylaşamamaktayım (max 7)
workstationlar koleksiyon calvino
buyuk toplantı sandalyeleri aston
kusuklerdekiler vitra alu. 107 chair
breakout sandelyeleri carlhansen ve vitra standar chair
office chairs Wilkhahn, Germany Neos
bunun dısındakileri merak edenler mesaj atabilir
hepsini detaylı anlatmaya gerek gormedim
lwf yok sahnede
lwf yok
sahnede over exposure olmus o sebeple camdaki butun framler ve edgler kaybolmus
fırın symetri yapılmıs fakat saatide donmus symetriden sonra saatin ttextini bi kezdaha cevirmeliydiniz aklınızda bulunsun
ama 1 gunde yapılmıs bi is olarak haylı iyi bi calısma
basarılarınızın devamını dilerim
cok ozenerek ve
cok ozenerek ve ugrasılarak yapılmıs bir calısma fakat ısık kurgusu pek hos olmamıs
bu kadar ugrası projeyi bilmeyenler için boşa gitmiş gibi
zira duvarlar felan cok guzel fakat exposure control iyi yapılamadısından
bazı yerler over bazı yerler lower exposurda kalmıs
detay ve edgeler kaybolmus
bunun için biraz daha rastırmanızı ve ogrenmenizi tavsiye ederim
eğer biliyorsanız acele etmemenizi tavsiye ederim
basarılarınız devamını dilerim
fernando gasparin-black livingini biraz
fernando gasparin-black livingini biraz değiştirmişin gibi geldi bana
noiseten hiç bişey belli
noiseten hiç bişey belli olmuyor
39 saatlik bi rendır alman ve bu kadar noiseli bi sunum yapman bence tezat olmus
cok tesekkur ederim timur
cok tesekkur ederim timur ve muge
rmx_2
musterimizin isteği dogrultusunda yaptıgımız 2. bir giriş alternatifidir.
projenin 1. alternatifi galeride mevcuttur
tasarım tamamen bize aittir
sol vestiyer casamnia
chair ler mdfitalia flow
banko ustu aydınlatma autoban double octapus
phonebothlardaki toplantı oturma vitra unix chair
umarım hosunuza gider
saygılar
evet mehmet cok haklısın
evet mehmet cok haklısın
binanın seklinden kaynaklanan o acılı kısımda tavan için farklı bi mimari uygulama ile cozum bulunmalı
yoksa o akustik paneller tek tek kesilmeli
oda burda durdugu gibi cok sacma olucak
ben burada orayı alcıpan tavanla duz bitirip acı öldürülmeliydiki paneller duz bi şekilde kalsın
bunu boş bi zamanımda yapıcam
çok teşekkur ederim
bu acının rendır suresi
bu acının rendır suresi ise 7*8 saat civarıydı
fakat a4 alındı 2480*3507 pxl
i7_970 3,2g
12 ram
slm kemal bunun için
slm kemal bunun için 3\4 farklı metot kullanıyorum (tavan sistemi olarak, spot hariç)
ilk olarak aydınlatmanın orginalini cok iyi irdelemen lazım
burda kullanılan aydınlatma veksan led urunlerinden
30*120 rio modelidir
incelemen için link veriyorum
http://www.veksan.com/tr/led-aydinlatma/rio
urune baktıgında homojen ve esit dagılım yapan bir aydınlatma vermekte
adeta barisol bir tavanın 30*120 ebatında olanı gibi dusunebilirsin
bu sekilde aydınlatma yapan urunlerde vraymat metarial kullanabilirsin fakat aksi her durumda vray mat malzemesi kullanımı gercekciliği öldürür
neon ışıklar hariç
gercekciliği artırmak acısından vray mat metaryalin onune sss malzemeli bir cam koyuyorum tıpkı gercekteki gibi adeta blur bir cam gibi
bunun gibi malzemeler evermotion arcshaderda var bakabilirsin oradan
bu biraz render suruesini uzatıyor tabiki
bazen vray matli bir yuzey kullanmadan direk vray light plane kullanıp gorunur yapıp onune sss cam koyuyorum
burdaki rio modeli gibi sekli duz olan urunlerde
bazen ise cok komples ısıklar olabiliyo
mesela
blow adlı calısmamdaki gibi
http://www.veksan.com/tr/led-aydinlatma/blow
http://www.tr3d.com/galeri/proje/1sba/
burda ise 2ci bir yuzeyi iceri scale ederek vray lighti mesh olarak yapıyorum ve
gozuken kısmı gene sss cam kullanıyorum
biraz çetrefilli bi iş bol bol deneyerek en guzelini yakalamaya calısıyorum
bazen ise abajur gibi urunlerde 2sidevraymat kullanıyorum
biraz detaylı bende surekli test ve deneme ile en guzel sonuca ulasıyorum
cok guzel olmus basarılı
cok guzel olmus
basarılı tebrikler
belki son rendırda dısarının exposure biraz fazla kacmıs onu dusursen iyi olur
tebrikler iyi calısmalar
surgical running
ameliyat malzemeleri tasarlayıp satan uluslar arası bir firmanın istanbul ofisinde bulunan bir laboratuarına ait gorsel calısmasıdır
müşterinin isteği doğrultusunda alınmıstır
profesyonel bir bilgimiz olmamasına rağmen tamamen internetten bolca bulunan referanslara binaen cizilmiştir,
umarımhosunuza gider
saygılar
bazı turkcell yazıları ters
bazı turkcell yazıları ters olmus
uyarmak istedim
onun dısında keyifli bir iş olmus
tebrikler
class_room
aydınlatma veksan softwing
http://www.veksan.com/en/tum-urunler/softwing
chairs bonaldo viento
http://www.bonaldo.it/en/products/chairs/viento/dondoli-e-pocci
modelleme toplam olarak 6 saat felan surdu
render sadece 1 kare ve A4, 5-6 saat civarı surdu
geniş mekan aydınlatma sunumu olarak katolog ve web page için yapılmıstır
umarım beğenirsiniz
saygılar
tesekkur ederim @marya ve
tesekkur ederim @marya ve @onur cok sagolun
gülebildiğin kadar mutlusun çalıştığın
çalıştığın kadar başarılısın dır :)
güzel yorumun için teşekkür ederim
sanda iyi calısmalar mehmet
sanda iyi calısmalar mehmet
slm mehmet değerli yorumunuz
slm mehmet değerli yorumunuz için
Gercekte gozde ve gozun odak uzaklıgına yakın olarak satılan lenslerde boyle bişey yakalanamaz fakat daha profesyonel farklı odak uzaklıklı lenslerle
mimari fotografcılıkta sıklıkla kullanılan lenslerde gayet yakalanabilir
bu bir tercih meselesi ,
ben boyle dusunuyorum sizin gorusunuzde cok değerlidir saygılar :)
surekli gozun alıskın oldugu lenslerin dısına cıkılması iş verenlerde ve ya 3d ile ugrasan arkadaslarda tepkilere sebep olabiliyo
arasıra denemekte yarar var bence :)
fume cam ise aslında normal cam
orada bulunan break-out duvarında koyu renk uzeri turuncu bi bitki duvarda sıvama gorsel var, bir nevi duvar kagıdı gibi, camın arkasındaki duvarda
malzeme ise blend mat
size bunun hakkında cok basit bir gorsel hazırladım bakabilirsiniz
unix office
bir dolu gunde modellendi
render A4 sure ise 8 saat
ofisin gorulen yerlerinde bir toplantı odası ve break-out kısmı mevcuttur
en yakın kısım ise open ofistir
tavanda akustik metal paneller ve 40 cm capında veksan firmasına ait yukarlak panel ici aydınlatmalar modellenip sunulmustur
ofis chairlar vitra unix
masalar koleksiyon calvino
umarım hosunuza gider
saygılar
200mk office
3 gunde yaptıgım bir calısma
1-2 office odası mekanı rendırı kaldı
offisin diğer kısımları bitti umarım beğenirsiniz
burada koridor ,breakout ve print-copy bolumleri mevcuttur
hepinize tesekkur ederim arkadaslar
hepinize tesekkur ederim arkadaslar
begenmenize sevindim gercekten
iş sahibide cok memnun kaldı sizler gibi
herkeze iyi gunler ve calısmalar
Okule office
alınan acıda ofis girişi , toplantı bolumu ve bazı phonebothlar gorunmektedir
2 gun içerisinde bitirdim 17 farklı acı alındı
bunu galeri için buyuk olarak 14 saat gibi surede aldım
umarım render hosunuza gider
iyi gunler
hiç bir eksiği yok
hiç bir eksiği yok hersey kararında
cok guzel emeğinize ve sergilemeye değen bi çalışma olmus
basarılar
harika olmus cihan bey
harika olmus cihan bey
soylencek ve eleştirecek bi kac nokta aradım ama bulamadım emeginize saglık
blow
aydınlatma firması katologu için yaptıgım bir calısmanın 12. sahnesi
render yaklasık olarak 16 saat
2480*3507 pix
chair = kartell Audrey soft
tablo boconcept
http://www.designconnected.com/category/office-contract/Audrey-soft_p5176/Kartell_m259
wall shaderlar sigerdan
carpet texture siger texture vol 5 ten
bunun dısında sahne base olarak evermotiondan alınmıstır
fakat sizde takdir edersinizki o sahneyle pek alakası kalmadı
evermotion nun ilk volumeli zaten cok kotu
sadece duvar lar kullanıldı desem yeridir
herkese iyi bi hafta sonu
http://cgi.tutsplus.com/tutorials/model-a-high-poly-airframe-missile-launcher-in-3ds-max-part-1--cg-2009
http://cgi.tutsplus.com/tutorials/model-a-high-poly-airframe-missile-launcher-in-3ds-max-part-1--cg-2009
bence daha detaylı bi bilgi vermelisinki herkes ulasabilsin bunlara
bu tutorial ve bu web siteyi herkes takip etsin derim
onun dıssında bence harika olmus
:) heralde aynı referanstan
:) heralde aynı referanstan yola cıkarak benzer calısma yaptık benim galerimdede boyle bir calısma var
tebrikler guzel 2 sey soylemek isterim
floor da kullandıgın zemin sanki exteriora uygun bi tercih olurdu
belki biraz bumpı az olsa daha iyi olur derim
tabi bu senin tercihin :)
birde bence dogramayı calısman iyi olurdu
cif cam ve arasına bi gri alımunyum serit atarak daha detaylı bi dograma guzel olurdu bence
neyse tebrikler :)
govde guzel bazı yerleri
govde guzel bazı yerleri baya detaylı fakat tekerlekler ve teker govde baglantı aksamları cok detaysız
neden boyle bir tercih oldu bilemiyeceğim ama size tavsiyem bu konulara el atmanız
yada referaslar bulup incelemeniz
iyi gunler
lamy welcome
2 farklı aydınlatma ile alternatif olusturulan bir ofis girişidir
malzeme ve ısık calısmaları ile elimden gelen en iyi sonucu elde etmeye calıstım
postproductionlar render elementler ile phoroshopta yapılmıstır
flarelar knoll light pro ile yapılmıstır photoshopta
renderlar her biri 10 saat civarı surmustur
toproof office
3dsmaxte yapıp vrayde rendırladıgım bi çalışmam
cok ufak tefek color correctionları photoshopta yaptım
z de photoshopta yapılmıştır
bir tanede mekanın şimdiki photosunu referans olarak koydum
herkese iyi haftasonları
*renderlar ortalama 3 saat surdu
tesekkur ederim arkadaslar bu
tesekkur ederim arkadaslar
bu arada tekrar bakarken farkkettim ki 2. renderda magazin havada kalmıs :)
dentist hall
diş doktorunun ozel nişantasında bulunan ofisi için ufak bi calısma maxte yapılmıstır render 4 saat surdu
basit bi işti biraz photoshop kullandım
tesekkur ederim serhat ozelden
hızlı yapılan bi çalışma oldu
aslında daha kaliteli bi render alınıp daha iyi bi pp yapılabilir
elime boyle bi zaman gecerse dediklerini goz onunde bulundurucam
teapot
minottinin bazı fotograf calısmalarından referance alınarak hazırlanmıs bir sahnem
bos zamanlarımda yaptım
comercial bi iş değildir daha cok portfolio ve internet sitemiz için yapıldı.
umarım herkesin hosuna gider
toplam yaklasık 5 gun gibi surede yapıldı
renderlarda her biri 6-7 saat civarında surmustur
cok fazla over burn
cok fazla over burn var buda bazı yerlerde data kaybı yapmıs
mesela perdenin ust kısmındaki hiç bi detay yok
buda kamera ve ısıgın optimizasyanu iyi yapılmamıs
aynı sekilde cameraya yakın kısımdaki dolabın bazı yerlerinde ısık patlamıs ve over-burn olmus
tekli koltugun hemen arkasına bi supurgelik arıyo insan gozu
yo ole bişey demedim
calısmasını paylasan arkadasa yardım etmek istedim
boyle kırılmaların hafif oldugu render ve fotograflarda correction yapılması dogru
makro ve detay rendırlarında ve ya fotograflarında tabiki correction yapılmaz
verdiğim link benden daha cok yardımcı olucaktır
guzel olmus tebrikler
guzel olmus tebrikler
cameranın nerde oldugunun pek onemi yok
tek ve cift kacıs kuralına uyduktan sonra heryerden bakablir
zira burda ki sorun render frame ile paralel duvarların
paralel olması
zira burda ole degil
yani camera correction modiy ekleyebilirsin stdrt camera ise
vray ise guess vertical shift
yada target le camera aynı z yuksekliğinde olmalı kısaca
bu konular anlayanlar için onemli
bunun için en iyi yazı bu
bakın bence derim
http://www.ronenbekerman.com/photographic-approach-in-architectural-visualisation/
gursele katılıyorum aynı fikirdeyim
gursele katılıyorum
aynı fikirdeyim
basarılar iyi olmus
guzel olmus basarılar tavan
guzel olmus basarılar
tavan bişeyler istiyo bence
bi klasik aydınlatma gider
basarılar