tcn_ozgr son galeri mesajları
CORONA TEST
corona renderde yaptığım denemelerden...
yavaş yavaş vazgecilmezim oluyor
hala denemeyenler bi kurcalasın derim
+ ları cok fazla
puf
3ds max
v-ray modelleme 1 saat kadar
render 1 saat
çalığtığım firmada kullandığımız ürün görselidir
koltuk modeli bana ait
koltuk modeli bana ait 1-1 ölcüdür
diğer modellerde hazır modelldir
aslında gayet normal görünüyorlar bence
ama herkezin göz zevki farklı
oda
ışık ve material çalışmasıdır
koltuk, oda, malzemeler ve ışık haric hazır modellerdir
3ds max, v-ray ve post için psd kullandım 1 veya 2 hafta sonu boş vakitlerde yapıldı render süresini hatırlamıyorum
yorumlarınız için teşekkür ederim
yorumlarınız için teşekkür ederim Cemil bey
animasyon fikrini bende düşündüm ama hic vaktim yok zaten sahneyi 1 yıl önce yaptım anca üzerine biraz düşebildim animasyon için vakit ayırabileceğim pek zannetmiyorum ama yapmak isteyen arkadaşlar olursa modeli verebilirim
şiddet konusuna gelince aslında amac şiddet değil max gibi bi programla boş vakitlerde kanepe, koltuk, bina vs dışında şeylerinde yapılabileceği idi...
noise bencede biraz fazla kacmış o yüzden noise azaltılmış 2. bir çalışmayı ekledim 2. bence daha iyi
yorumlar için teşekür ederim
yorumlar için teşekür ederim arkadaşlar
robotlar
daha önce eklemiş olduğum calışmanın hafif revize versiyonudur bu sefer çözünürlük büyütüldü
variller kaldırıldı
photoshop kısmı daha titiz yapıldı
asfalt taki sorunlar kısmen düzeltildi
hazır obje model vs yoktur
eleştiri ve yorumlara acıktır
ek olarak psd düzenlemesi biraz daha farklı olan bi versiyonu ve ham renderi de yüklüyorum.
bence oldukca başarılı eski
bence oldukca başarılı
eski çizgi filmlerin havasını vermesede atmosfer başarılı yansıtılmış
başarılarınızın devamını dilerim
öneri için teşekkür ederim
öneri için teşekkür ederim özkan bey fırsat bulursam olabilir ama benim aklımda mudbox ta asfalt yapma fikri zaten vardı ve daha gercekci olur diye tahmin ediyorum ama mudbox kullanmayı bilmiyorum :D
belki vakit bulursam maxte bişeyler yapacağım asfalt için
variller için edit poly
variller için edit poly den soft selection kullandım daha gercekci olabilirdi
ama bunlar hala hatalarımı anlayıp teleafi ettiğim aşamalarım ;)
daha iyi bir asfalt daha iyi bir ortam ile tekrar render edeceğim yine aklıma gelen bazı değişiklikler var fırsat buldukca sahnede değişiklik yapıp tekrar render ediyorum bu sondu (düne kadar)
yeni hali de var ama biraz daha düzenleyip öyle paylaşmayı düşünüyorum
daha farklı eleştiri ve fikirlerede acığım
kullandığınız renk nedir acaba
kullandığınız renk nedir acaba hoşuma gitti (sunta rengi)
yorumunuz için teşekkür ederim
yorumunuz için teşekkür ederim
calışmalarımda en büyük eksiklik photoshop
yeni yeni öğreniyorum ama uygulamalarım hala zayıf eski calışmalarımın hepsini psd de revize etmeyi düşünüyorum ama ugun material ve teknik sıkıntım var... yavaş yavaş aşmaya başladım sıkıntıları
inşallah daha kaliteli sahneler ekleyeceğim
robo
kendimi geliştirmek amacı ile yaptığım bir calışmanın elden gecirilmiş halidir sahnede herşey bana aittir
ilk modelleme ve rener süreci 10-12 gün kadardı ama aradan cok uzun zaman gectikten sonra revize ettim
(2013 yılı calışmasıdır)
teşekkür ederim hemen araştıracağım
teşekkür ederim hemen araştıracağım
renderlarınızı cok başarılı buluyorum
renderlarınızı cok başarılı buluyorum mental dış mekanlarda sorun yaşamıyorum ama iç mekanlarda istediğim ortamı bir türlü oluşturamıyorum...
acaba mental ray için önerebileceğiniz dersler varmı
mental candır ;) ellerinize
mental candır ;)
ellerinize sağlık güzel çalışma
tasarımlar harika emeğinize sağlık
tasarımlar harika emeğinize sağlık
güzel cizimler. ellerinize sağlık,
güzel cizimler. ellerinize sağlık, mahsuru yoksa bir veya birkacını 3d olarak modellyip bi kompozisyonda kullanmak isterim
yorumlarınız ve ilginiz için
yorumlarınız ve ilginiz için teşekkür ederim mental ile v ray arasında benim gördüğüm farklardan biri gök yüzü mental daha mavimsi v-ray ise daha sarımsı bi atmosfer yapmaktadır o da basit ayarlarla giderilebiliyor zaten ama mental kullanımı daha basit ve kalite olarak v-rayden aşağı kalır yanı yok insanlar ön yargılarından kurtulmalı bence...
calı cırpı olayına gelince calışmayı elden gecireceğim ilk müsait zamanımda...
Agos City Temple
3ds max 2012 mental ray + photoshop
render süresi 12 saatten fazla
modelleme ve kaplama aşaması aralıklarla 10 gün kadardır
kendimi geliştirme adına yaptığım ve keyif aldığım bir calışmadır
referans resme sadık kaldım
referans resme sadık kaldım o yüzden pek bişi değiştirmedim
merak edenler için:
http://jamesngart.com/imperialairship.html
imperial air ship
3ds max 2012 mental ray + photoshop
render süresi 12 saatten fazla
modelleme ve kaplama aşaması aralıklarla 2 ay kadar (vkit buldukca calıştım)
max te yaptığım ilk calışmanın elden gecmiş halidir