Talika son galeri mesajları
Ikı çalışma var kolalı
Ikı çalışma var kolalı kolasız susayan arkadaşları kolalıya alalım :D
Aynen öyle Furkan dikkatin
Aynen öyle Furkan dikkatin gayet iyi kola gidince orantı problemi kalktı aradan :)
Yok Volume light yok
Yok Volume light yok photoshopta ekledim volume lightı çizerek yaptım :) Beğenmene sevindim Sönmez :)
Eyvallah yunusum sağolsaın teşekkürler
Eyvallah yunusum sağolsaın teşekkürler :D
Piknik Revize
Arkadaşlar piknik çalışmasını revize edip tekrar ekliyorum umarım bu sefer göze batan bir hata yapmamışımdır geçen çalışmaya yorum yapıp yönlendiren herkese teşekkürlerimi sunuyorum.
Saygılar
Eyvallah teşekkürler yorumlar için
Eyvallah teşekkürler yorumlar için herkese :)
Buarada Sönmez espiri cidden çok kötüydü bayıldım ayılttılar şimdi :D:D
Kolayı yarın sabah kaldırıyorum
Kolayı yarın sabah kaldırıyorum kismetse birde volumetric ışık ekliyicem üzerine inşallah beğenirsiniz :) Teşekkürler değerli yorumlarınız için :)
Tuncay abim çok teşekkürler
Tuncay abim çok teşekkürler Allah razı olsun.
Furkan teşekkürler yorumun için eleştirileri dikkate alıcam bisikletleri orjinal boyunda yaptım ama doğrudur büyük gözüküyor olabilir revize edicem inşallah.
Vallahi içimden geçirmedim değil
Vallahi içimden geçirmedim değil ama sahneyi yormak istemedim tam tersi de olabilir güzel bir hava da katabilirdi ama onu bir sonraki çalışmaya bıraktım. Yeni çalışma daha realistic ve detay eklemeyi düşünüyorum ama dere de olucak bu sefer. Arkadaşlar bukadar beğenmeniz beni çok çok mutlu etti çok sağolun :)
Çok teşekkürler tavsiyeleri göz
Çok teşekkürler tavsiyeleri göz önüne alıp bir revize yapıcam önümüzdeki günlerde. Yorum yapan yada beğenen herkese teşekkürler. İyiki varsınız :)
Seve seve tabiki öncelikle
Seve seve tabiki öncelikle yorumunuz için ayrıca teşekkürlerimi sunarım.
Bu çalışmada ilk olarak zemini düz haldeyken mapini çıkardım ardından şeklini verdim. 6 adet çim modeli ve 1 adet papatya modeli kullandım 3 çim ve 1 papatya bir circle içinde forest pack yardımı ile dağıttım ve bunları zemine yaydım. Zemin de ise taşmıyıcak alanları belirledim. Ardından diğer 3 çimi de aynı teklikle alana yaydıktan sonra 6 ağaç modelini tekrar forest pack yardımı ile zemine yaydım yerlerini belirledim. Ardından 2 farklı bitkiyi ve 6 adet taş modelini zemine uyguladım. Bunlar bittikten sonra piknik örtüsünü bisikletleri ve meyve sepetini yerleştirdim sahneye en son da kola şişesini yerleştirip. Mapleri atadım camera ve ışık ayarları ve sonuç :) Umarım birazda olsa bilgi verebilmişimdir.
Eyvallah yunus teşekkürler güzel
Eyvallah yunus teşekkürler güzel yorumun için :)
O havayı yansıtmışsınız fakat
O havayı yansıtmışsınız fakat osmanlı dedikmi aklımıza bol işlemeli ihtişamlı evler gelir burada daha sade bir evle karşımıza çıkmışsınız ama yinede hoş olmuş. 1. Ekteki resimde arka plan barbekü filan hiç olmamış oran orantıda çelişkiye düşürüyor bizi. Gerisi gayet hoş ellerinize sağlık
Ellerinize sağlık hocam gayet
Ellerinize sağlık hocam gayet güzel +1
Piknik
Merhaba arkadaşlar bu çalışmaya başta çalışmalar nasıl daha gerçekçi görünüm kazanabilir mantığı ile başladım. Daha sonrasında herzaman olduğu gibi kaptırdım kendimi ve böyle bir sonuç çıktı ortaya. İnşallah beğenirsiniz. Olumlu olumsuz yorum yapan herkese teşekkürler.
Saygılarımla
Dota neresinde diyecektim ki
Dota neresinde diyecektim ki sonradan farkettim yandaki işlemeyi keşke üstünü ahşap kaplamasaydın hocam yada özen gösterseydin :)
Allah kolaylık versin hocam
Allah kolaylık versin hocam farklı birşeyleri insanlara işleyebilmek zor inşallah başarabilirsinizi bunu. Ellerinize sağlık +1
Öncelikle render ayarlarınızı gözden
Öncelikle render ayarlarınızı gözden geçirin derim çünkü 2 saat bu boyut ve bukadar noise çok hocam biryerde bir yanlışlık var yada bilgisayarınız çok yavaş. Bunun dışında şu blur olayını fazlaca abartmışsınız her sahnede dof kullanmaya çalışmışsınız ama bence yakışmamış belki çok çok azı güzel dururdu ama bukadar fazla olunca render kalitesini düşürmüş.
Saygılarımla
Şimdi camera ve ışık
Şimdi camera ve ışık olarak ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama vray phisical camera ile ve vray ışıkları ile bu sorunu halledebilirsiniz zaten vray sun koyarsanız sahneye sky map atıyıcaktır oda gölgelerin kırılmasına yarar.
Kemal abi küçük resimken
Kemal abi küçük resimken çok hatalı galiba diyip büyüttüğümde güzel bir sonuç gördüm. Ellerine sağlık abi +1
Işığınız çok sert olmuş
Işığınız çok sert olmuş birde havuz suyu biraz yapay durmuş bumpını azaltırsanız yada displace kullandıysanız displace i daha hoş durabilir sonuçta okyanus değil :) Birde biraz şezlong filan ekleseniz sahnenize hem göz doldurur hem gerçekçilik katar
Saygılarımla
Çok teşekkür ederim Tuncay
Çok teşekkür ederim Tuncay hocam yorumuna :)
Çok teşekkürler Orhan abi
Çok teşekkürler Orhan abi değerli yorumunuz için
Mantıklı ben bisiklet düşünmüştüm
Mantıklı ben bisiklet düşünmüştüm ama köpekte hoş durur :) Teşekkürler yorumlar için arkadaşlar :)
Süper Kahraman
Merhabalar arkadaşlar bu sahneyi daha çok cartoon character modelleme denemesi yapmak için yaptım. Daha sonra böyle birşeye dönüştü. İşin basitinden başlayıp ciddi boyutlara getirmeyi hedefliyorum bu konuda yardımlarınızı eksik etmezseniz sevinirim. Modelleme 1,5 gün render 2 saat sürdü. Olumlu olumsuz yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Herkese kolay gelsin.
Teşekkürler Ayhan Bey değerli
Teşekkürler Ayhan Bey değerli yorumnuz için :)
Sıkıntı yok ya önemli
Sıkıntı yok ya önemli olan birşeyler ortaya çıkarmak bununda ötesinde geliştirebilmek yaptığımız işi çok tecrübem oldu projelerde ondan memnunum :)
Kesinlikle hatta yapıldı renderları
Kesinlikle hatta yapıldı renderları alındı fakat rahatsızlık sebebiyle ayrılmak zorunda kalmam ve bilgisayarın satılmasıyla tüm dosyalar gitti buda ders oldu yedeklemezsen yaptıklarını usbde böyle olur diye :)
Ayrıca Erkan hocam size
Ayrıca Erkan hocam size de beğeni için teşekkürler :)
Teşekkürler fy3dtasarim yorum için
Teşekkürler fy3dtasarim yorum için ;)
Galhan
Bursa`da 2012 - 2013 yılları arasında çalıştığım oyun yapım firmasının Galhan adlı Browser oyunu için yaptığım çalışma. Proje ben girdiğimde hazır olduğundan sadece iç ve dış mekanları yapılıp oyuna optimize edilmiştir. 2. görseldeki ejderha ve 3 rahip benim değildir onun dışındaki herşey benim modellemem ve renderlarımdır. 3. görsel ve sonrası ise bina görünüm test renderlarıdır.
- Sahnenize daha fazla
- Sahnenize daha fazla ışık ekleyebilirsiniz. Mesela oraya abajur koymuşsunuz ışık kaynağı olarak oralardan da ışık verebilirsiniz ortama gerçekçiliği arttırır. Onun dışında görünmese de odada birde avize vardır oradan da bir ışık verebilirsiniz. Bunlar ayrıca ortamı canlandırabilir.
- Sandalye süngerleri ve koltuğun köşeleri daha yumuşak olabilir çok sert göz yoruyor. Ayrıca sarı kumaşa vermiş olduğunuz bump yavan kalmış varla yok arası ve net değil birazda büyük.
- Birde duvardaki tablo dikkat çekiyor onun yerine daha sade beyaz mavi yada beyaz sarı bir tablo koyabilirsiniz yada daha uyumlu farklı bir renkle ortamı canlandırabilirsiniz.
- Birde dirty map var sanırım sahneye biraz daha yedirmelisiniz çünkü çok koyu durmuş
Saygılarımla inşallah yapıcı bir yorum olmuştur adınıza.
Temiz render güzel çalışma
Temiz render güzel çalışma ellerinize sağlık gayet güzel +1
Ellerine emeğine sağlık mustafa
Ellerine emeğine sağlık mustafa abi çok başarılı olmuş.
Güzel olmuş ellerinize sağlık
Güzel olmuş ellerinize sağlık bir iki detay göze çarpıyor mesela sağ ve sol köşelerde işleme arasında bir boşluk kalmış oda hoş görüntü oluşturmuyor gözde. Onun dışında kubbelerin materialini değiştirebilirsiniz daha bir göze çarpar yada ekstra birşey katabilirsiniz çünkü pasif kalmış. Onun dışında gayet güzel elinize emeğinize sağlık :)
Çok sağol tuncay abi
Çok sağol tuncay abi değerli yorumuna da teşekkürler inşallah üzerine sürekli kata kata geliştiricem dahada.
Ab-ı Hayat
Merhabalar,
Yaklaşık bir yıldır yurtdışında olmam sebebiyle 3 boyutlu modellemeden de uzak kaldım. Bu sebepten ötürü hem ne unutmuşum diye hemde biraz kafa dağıtmak için bu çalışmayı yaptım. Herhangi bir eserden esinlenilmedi doğaçlama birşeyler yaptım. Umarım beğenirsiniz. Herkese saygı ve sevgiler.
- Kusura bakmayın yaklaşık
- Kusura bakmayın yaklaşık 1 yıldır uzaktım sorunuza cevap veremedim yerdeki likim vray fur ile yapıldı biraz araştırırsanız kolay bir kullanımı var yada onun yerine autograss ta kullanabilirsiniz birçok yöntem mevcut onun için. Yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim.
- Teşekkürler Burcu Aydoğdu değerli yorumun için.
Hocam şimdi nekadar iyisin
Hocam şimdi nekadar iyisin neler yapıyorsun bilmiyorum da resmin orjinali kadar olmuş eğer bir günde modellediysende baya hızlıymışsın ellerine sağlık.
Mustafa hocam herzamanki gibi
Mustafa hocam herzamanki gibi muhteşemsin ellerine emeğine sağlık çok güzel çalışmalar :) +1
Ellerinize sağlık sizinde derya
Ellerinize sağlık sizinde derya hanımın da süpersiniz :) +1
Süpersin hocam ellerine emeğine
Süpersin hocam ellerine emeğine sağlık çok başarılı ve gerçekçi olmuş 10 üzerinden 10 :) +1
Harikasın hocam diyicek birşey
Harikasın hocam diyicek birşey yok ellerine yüreğine sağlık +1
Teşekkürler hocam beğenmene sevindim
Teşekkürler hocam beğenmene sevindim inşallah vakit bulunca üzerine işlemede eklemeyi düşünüyorum :)
Bence son çalışma çok
Bence son çalışma çok daha hoş olmuş biraz sepline`ların düzenlenmesi gerekiyor bozukluklar var ama bana çikolatayı anımsattı ki bi tatlıcıya uygun bir tasarım. Tercihim ona gitmek olurdu :) Ellerine emeğine sağlık hocam :)
Ctrl+L tuşuna basın düzelir.
Ctrl+L tuşuna basın düzelir. Arkaplana daha net bir resim atamalısınız yada hdri kullanın onun dışında birde ışık konusunda bolca deneme yapmanızı tavsiye ederim.
Teşekkür ederim değerli yorumlarınız
Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için çimin displace olmasının sebebi bu sahneyi render aldığım bilgisayar p4 işlemciliydi haliyle çok zor çalıştım üzerinde.Tekrar teşekkürler
Aslında göze batan cam
Aslında göze batan cam materialleri bence. Tabiki meyvelerde filanda bump displace ve specular kaplamaları olmaları gerekiyordu ki daha gerçekçi görünsün ellerine emeğine sağlık hocam.
Ellerinize sağlık hocam
Ellerinize sağlık hocam lakin şunu anlamış değilim " Lakin bir içmimar veya mimarlık bilgisi olan birisi olmadığımdan tavan alçak yüksek vs. gibi şeyleri pek tutturamamış olabilirim." Birincisi siz zaten kendi zevkinizi yansıtan birşey ortaya çıkarmak istemişsiniz haliyle tavan yüksekliği size kalmış yeterki obje oranları düzgün olsun. İkincisi 21. yüzyılın şu günlerinde inanılmaz büyüklükte kütüphane var herbirimizde. Neden bunu kullanmıyoruz? Bahsettiğim Google. Takıldığınız yerde google amcaya sorun tavan ölçüsü standartları nedir pencere standartları nedir duvar kalınlığı nasıl olmalıdır, tv ölçüleri nelerdir? Yanlış anlamayın sizin çalışmanız için değil genel olarak bunları söylüyorum. Tekrar ellerinize sağlık.
Saygılarımla