sgo son galeri mesajları
ellerinize sağlık bende başka
ellerinize sağlık bende başka birşey isteyeceğim. renderlarda kullandığınız insan fotoğraflarını edinebilmem mümkün mü?
iç mekan 2
ticari amaçla yapılmış iç mekan çalışmalarımdan bir tanesini daha yeniden ele aldım. istediğim gerçekliğe ve render kalitesine yavaş yavaş yaklaşıyorum. kaliteyi düşürmeden render süresini azaltacak önerilerinizi bekliyorum. 3dsmax 2012`de modelleyip vray ile render aldım. light cache ve bruto force kullandım.
senin bu pc ne
senin bu pc ne kadara mal oldu ayıptır sorması?
katılıyorum insanlar iğreti durdurlar.
katılıyorum insanlar iğreti durdurlar. normal şekilde koyduğumda da iğreti duruyorlardı. en makulu tümden kaldırmak olacak sanırım
iç mekan
daha önce ticari amaçla yaptığım bir çalışmayı yeniden ele alıp istediğim render kalitesi ve gerçeklik düzeyine çekmeye çalıştım. iç mekan render kalitesini artırmak ve kaliteyi bozmadan süreyi düşürmek için yapacağınız önerilerinizi ve eleştirilerinizi bekliyorum.
ahşap kaplamaların uvmap ayarı
ahşap kaplamaların uvmap ayarı fazla kaçmış sanırım bir diğer gözümü rahatsız eden reklam panosunun (sanırım ayağı olan beyaz duvar) onun dışında güzel bir çalışma ellerinize sağlık.ha bide arabanın lastiklerine hava basılması lazım öle çıkmasın yola =)
ellerine sağlık gerçekten güzel
ellerine sağlık gerçekten güzel çalışma ama halıyı da yıkayıp sereydin tam süper olacakmış! =)
ikinci önerin açık ara
ikinci önerin açık ara farkla daha güzel bana göre. uygulanabilirliği açısından da sonrakilerden daha kolay. ellerine sağlık...
emeğinize sağlık çok güzel
emeğinize sağlık çok güzel çalışma olmuş. bu kadar çok objeyle sorunsuz çalışmak için proxy`den başka bir yöntem kullandınız mı?
perspektif kusursuz. ellerine sağlık
perspektif kusursuz. ellerine sağlık
ellerinize sağlık tasarım çok
ellerinize sağlık tasarım çok canlı ve ahenkli olmuş...
gece renderları çok etkileyici...
gece renderları çok etkileyici...
gurur verici yorumlarınız için
gurur verici yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
teşekkürler devrim. sana katılıyorum.
teşekkürler devrim. sana katılıyorum. dokuların anlaşılırlığı ve gerçekliği konusunda büyük eksiklik var. işin mantalitesini henüz net kavrayamadım. her yeni çalışmada ibre biraz daha yükseliyor. inşaAllah yakında tastamam çözeceğim bu işi.
adına görsel uzamsal dediğiniz
adına görsel uzamsal dediğiniz konu hakkında zekanızı ne kadar verimli kullandığınızı bilemem. iyi kullanırım diyorsunuz, olabilir. fakat düşüncelerimizi beyan etme hususunda da zekamızı yeterince iyi kullanırsak güzel birşeyler elde edebiliriz. eleştirilerimizi yaparken saygılı ve yapıcı ifadeler kullanalım lütfen. bu sayede hem kendimizi geliştiririz hemde tatsızlıklara meydan vermeyiz.
birde bu tarz cepheler tarzınız değilse yaklaşımınız bu şekilde olmamalı.
örneğin rock müzik hiç bana göre değildir. tv`de gördüğüm bir rock şarkıyı beğenmedim diyerek değil tarzım değil diyerek geçerim. eğer rock müziği sevseydim ancak o zaman "bunu beğenmedim" diyerek geçebilirdim.
@Inz; yorumunuz
@Inz;
yorumunuz için teşekkürler. olumsuz eleştiriler farklı açılardan bakıp kendimizi geliştirmemizde yardımcı oluyor. tasarımı beğenmemiş olabilirsiniz, pektabii. sebebi size sallanıyormuş hissi vermesi olabilir, kabul. fakat "kim oturmak ister" şeklindeki iddialı sorunuza; binanın, kendisine sallanıyormuş hissi vermediğini düşünen yada aksini düşünüp bu hissiyatın cephe hareketiyle alakalı ve sınırlı olduğunun farkında olan çoğu insan diyebilirim :)
@fastblackman;
teşekkür ederim. yaptığınız çalışmanın bu kadar iddialı sözlerle övülmesi insanın gururunu okşuyor fakat birazda baskı altında bırakıyor. hem modelleme adına hemde tasarım adına bu siteden çok şey öğreniyorum. kimsenin hakkını yememek gerekiyor.
diğer cepheyi merak eden
diğer cepheyi merak eden forumdaşlarımdan yolu acıbadem caddesine düşenler cepheyi önümüzdeki günlerden itibaren görebilirler (işbankası ibrahimağa konutlarının karşısı).
tümsekten geçerken arabanın süspansiyonlarının
tümsekten geçerken arabanın süspansiyonlarının oluşturacağı görüntüyü bile atlamamışsınız. hayretler içindeyim!
yorum yapan, beğenisini dile
yorum yapan, beğenisini dile getiren herkese teşekkürler... ne yazıkki son çalışmalarımda da gerçekliği bundan ileri götüremedim. daha kaliteli kaplama malzemeleri edinmem gerek diye düşünüyorum. bununla birlikte render ve sahne ayarları konusunda da öğrenecek çok şey var.
ufuk apartmanı
acıbadem cd. üzerinde yapılacak olan apartman için toplantıya sunduğum cephe tasarımı. bir başka cephede karar kılındığı için hayata geçirilemeyecek. cepheyi tasarlamam 2 hafta, render süresi yarım saatten biraz fazla sürmüştür. ps`de yaptığım ufak rütuşlardan sonra servise hazır hale gelmitir.
teşekkür ederim serkan bey.
teşekkür ederim serkan bey. vaktiniz olduğu bir ara paylaştığım linklerden renderlara bakarak bahsettiğim sorunlar hakkında fikir verirseniz sevinirim.
http://hizliresimyukle.com/showpic-183905/render.jpg sıkıntılarım şunlar
http://hizliresimyukle.com/showpic-183905/render.jpg
sıkıntılarım şunlar serkan bey;
1-dome ligth ayarlarında invisible açık olduğunda gökyüzü aydınlanıyor fakat yer yine karanlıkta kalıyor.
2-dairelerin içine yerleştirdiğim vray light`lerın render`a hiçbir etkileri yok------> http://hizliresimyukle.com/showpic-183908/adsız.jpg
3-iyi denebilecek performansa sahip bir pc kullanıyorum. 800x600`de almama rağmen render süresi 45 dk`yı buldu.
birde şu yüksek çözünürlüklü brüt beton kaplamasını banada gönderirseniz çok sevinirim. [email protected]
serkan bey sitenizde bu
serkan bey sitenizde bu çalışma için verdiğiniz değerleri birebir uygulamama rağmen renderlarım karanlık çıkıyor. bu çalışmanızda
"environment and effects" bölümünde vray sky açıp "material editor" bölümüne atayıp değerler girip girmediğinizi merak ettim.
ellerinize sağlık harika çalışmalarınız
ellerinize sağlık harika çalışmalarınız var. paylaşımlarınız ve bilgilendirmeleriniz içinde ayrıca çok teşekkürler. Allah kolaylık versin...
ellerinize sağlık hakikaten harika
ellerinize sağlık hakikaten harika bir çalışma. merak ettiğim iki husus var; birincisi 32bit kurulum ile 64bit kurulum arasında render kalitesi açısından bir farklılık olup olmadığı, ikinciside renderda kullandığınız ağaçların dosya boyutunu ve renderı ne kadar etkilediği?