serkanmert son galeri mesajları
Türk mitolojisi
Eline sağlık güzel görünüyor.
Ufak bi tavsiyem ki bu hatayı hepimiz yapıyoruz , hazır uğraşıyorken yöresel bizden bişeyler yapsan daha iyi olur gibi , piyasa orc kaynıyor zaten .
Bizim mitolojiden gitmek lazım yada güncel bilinen meşhur karakterler olmalı kel oğlan gibi hacivat karagöz gibi vesayre , benim aklımda uzun zamandır böyle bişe varda vakit ayıramyorum ,biraz Türk mitolojisi takılalım`da , birazda memlekete bi faydamız olsun , adamlar Türk mitolojisi anlatıyor elde bitane resim yok , yapıyoz bari birilerine yarasın )))))))))))))))
çok iyi
karakter çok iyi olmuş eline sağlık özellikle bizden bişeyler yapmayı düşünmüş olman çok güzel , genelde hep batı kültürü akla geliyor ama bizim kültürümüzde de çok güzel işler yapılabilir , buda onun örneklerinden biri olmuş , iyi bi seçim ve güzel konsept olmuş eline sağlık.
modellemeye başlamadan önce ufak bi tavsiye , pardesü ve kıravatın dinamiği ile ilgili farklı alternatifler denemelisin ,şuanki konsept de karakterin dinamiği ile kıyafetlerin dinamiği birbirini tutmuyor , karakter ileri doğru atak yaparken kıyafetler zıplayan karakterin yere iniş anındaki dinemağine sahip , koşma anındaki ilk hareket bile olsa kıyafetler mutlaka karakterin gerisinde kalması gerekir , buna göre farklı denemeler yaparsan modelleme aşamasında uğraşmazsın ve herşeyiyle 4x4lük çalışma olur.
inşaallah bitmiş halini kısa zamanda görürüz , çok iyi bişe olacağı daha şimdiden belli .
çok iyi bi tasarım
çok iyi bi tasarım olmuş eline sağlık .
görür görmez aklıma gelen ilk şey saat`in zemini şefaf cam olsaymış süper olurmuş oldu )) pencere görevi görür ortama`da ayrı bi hava katardı , muhtemelen bütçe yada yapı buna uygun değildi ama bu şekli ile bile süper olmuş .
çok güzel olmuş ama
çok güzel olmuş ama keşke bu müziği hiç kullanmasaydın onun dışında hepsi çok iyiydi sıkılmadan keyifle izledim.
Eline sağlık çok güzel
Eline sağlık çok güzel olmuş , bu arada tabletin hayırlı olsun inşaallah uzun süre güzel işlerde kullanmak nasip olur .
2 saat için çok
2 saat için çok iyi bi çalışma olmuş , tebrik ederim.
ilk baktığımda 3d model
ilk baktığımda 3d model sandım normal karşıladım ama sonra dijital boyama olduğunu okuyunca baya şaşırdım eline sağlık ))))
bitek , dokusu porselenden çok saten gibi duruyor fakat baya iyi bi saten dokusu çıkmış ortaya .
eline sağlık
kamera açısı ve özellikle kontrasta bayıldım alan derinliği çok iyi duruyor ve renk paletide çok iyi kullanılmış , eline sağlık.
zbrushda mouse kullanımı
valla dostum zbrushda mouse kullanarak ben senin yaptıklarını bile yapamam , mouse ile çalışmak hakikaten zor ve zahmetli.
Barbar savaşçı
Çok güzel olmuş eline sağlık.
Bu arada youtube kanalını biraz boşladın gibi , sürekli girip bakıyorum yeni paylaşım göremeyince üzülüyorum , güzel paylaşımların vardı , inşaallah bırakmaz devam edersin.
ilk deneme
ilk deneme için iyi bi sonuç almışsın , bu işe yeteneğin var , modellemeye devam ettiğinde kısa zamanda geliştirirsin kendini , render ayrı bi konu olduğu için oraya takılmana gerek yok , zaten modeli paylaşıyorsun , model paylaşanın renderını render paylaşanında modelini eleştirenler konuya yabancı olanlardır genelde ))
zombi deneme
bence baya başarılı olmuş eline sağlık , karakteri daha zenginleştirmek için kıyafet değilde dokudaki kırmızı yerine mavi tona ağırlık verip eklem yerleri ve çöküntülerin vurgusunu arttırman lazım ozaman on numara iş olur .
htc vive kontroller
hızlandırılmış video
toplam süre : 3,5 saat
htc vive kontroller 3ds max modelleme videosu , video hızlandırılmıştır ama istenen yerde youtube de yavaşlatma imkanına sahipsiniz ve adım adım modelleme ve düzenleme aşamalarını görebilirsiniz .
izlemek isteyenler için:
www.serkanmert.com
www.facebook.com/serkanmert3d
www.youtube.com/watch?v=5GLM1cejiIs
şimdiden iyi seyirler.
süper
görürgörmez leon filmindeki kıza benziyo dedim ve hakikatende oymuş , buda çalışmanın nekadar başarılı olduğunu gösteriyo )
modelleme
modeli bende çok beğendim , materyal ve render yetersiz olduğundan model sönük kalmış ama iyi bi kaplama ve render ile karakterin çok daha etkileyici duracağı kesin , bu arada karakteride çok beğendim tıpkı gremlin gibi duruyor.
v-ray distributed render
v-ray distributed render
Alternatif render serisinin birinci bölümü olarak vray distributed render konusunu işledik .
vray in içinde bulunan distributed render seçeneği birden çok bilgisayarda bulunan işlemcilerin birleştirilip tek alanda çalıştırmasına olanak sağlar( render farm ) , videoda iki ayrı masa üstü bilgisayar işlemcisinin tek bir alanda çalıştırılması ile ilgili örnek ugulamasını izleyecekssiniz , aynı yöntemle pc sayısı dahada çoğaltılıp daha hızlı cpu tabanlı render alabilir kendi render farm`ınızı kurabilirsiniz , iyi seyirler.
izlemek için :
https://www.facebook.com/serkanmert3d
https://www.youtube.com/watch?v=-COoKWb5FLk
bir saatlik çalışma
bir saatlik çalışma için gerçekten çok iyi bi sonuç , ama render ayarlarını gereksiz zorluyosun gibi geldi bana , üç saat render süresi orta sınıf pc için bile uzun süre
teşekkür ederim
olumlu yorum ve beğenin için teşekkür ederim
teşekkür ederim
video için modelleme yapmak gerçekten zor , videoyu düzenlemesi yüklemesi hayli külfetli bu yüzden işi olabildiğince basit tutup süreyi kısaltma yoluna gidiyorsun üstüne bide videoyu hızlandırınca pek bi anlamı kalmıyo gibi o yüzden hem içerik hemde yayın konusunda arayıştayım , bakalım zamanla oturtuz herhalde
beğeni ve olumlu mesaj için teşekkür ederim.
ben teşekkür ederim
zbrush çok özellikli bi program basit bi ara yüze dünyayı sığdırmışlar özellikler kendi içinde özelleştirile biliyor buda basit anlatımı zor hale getiriyo amacım yeni başlayanların ihtiyaç duyacağı basit ama önemli özellikleri göstermekti , kademeli olarak profesyonel konularıda uygulamalı hatta proje içinde paylaşmayı düşünüyorum.
yorum ve destek için teşekkür ederim .
objektif modelleme
3ds max objektif modelleme
3ds max , v-ray , photoshop
hızlandırılmış modelleme videosunu facebook sayfamdan izleyebilir , soru yada yorumlarınızı paylaşa bilirsiniz
www.facebook.com/serkanmert3d
iyi seyirler
zbrush da mutlaka bilinmesi gereken 5 araç kullanım ve teknikleri
zbrush da düz çizgi çizme , spot light açıkken obje şekillendirme , alpha kullanarak kabartmalı sıralı motif oluşturma , back face mask ile ince yüzeylerde yapılan değişiklikten diğer yüzeyin etkilenmemesini sağlama tablet açıp kapayarak yüzde yüz kararlılık ile mask kullanma ve Dynamesh hakkında kısa bilgi
isteyen arkadaşlar facebook hesabımdan sesli anlatımlı videoyu izleye bilirler
www.facebook.com/serkanmert3d
bu kılıç türünü ilk defa görüyorum
hafta sonu gece boş kaldığımda bakayım dedim detaylı referans görüntülerine o anda ulaşamdım temel mantığını anlamak için basit bi model denemesi yaptım , bugün biraz araştırma imkanım oldu ne yazıkki istediğim referans görüntülerini gene yabancı sitelerde buldum hatta Assassin`s Creed oyunundada kullanıldığını gördüm )
ilk fırsatta bunla ilgili yüksek detaylı bi çalışma planlıyorum , yatağan kılıçlarında dikkatimi çeken karakteristik bi kılıç olması yani tek tip bi kılıç değil , ana hatları standart ama kabzadan boyutuna kadar bi çok özelliği değişiyor kısacası kılıçların efendisi diyebilirim .
yatağan kılıcı
yoğun bi haftanın ardından gece oturup yeni modelleme videosu hazırlıyayım dedim detaylı referans görüntüleri bulamayınca şimdilik idareten bunu yaptım ama model hoşuma gitti kılıçlarda kuru kafa yada anlamsız formlardan ziyade yatağan kılıçları gerçekten çok etkileyici görünüşleri var detaylı referans görsellerine ulaşınca yatağan kılıcına güzel bişeyler yapmayı düşünüyorum tabi zaman ciddi bi sorun ))
modelleme videosunu seyretmek isteyenler facebook sayfamdan hızlandırılmış videoyu seyredebilirler
www.facebook.com/serkanmert3d
ilk vray kullanımı
ben ilk v-ray render denememi düşünüyorumda elle çizsem daha güzel dururdu ))) seninki ilk deneme için çok iyi duruyo
render süresi
çalışma çok başarılı fakat render süresi biraz fazla sanki sitede yayınlanan renderların süreleri genel olarak böyle iyi render almak için ayarlar gereksiz zorlanıyor gibi geliyo bana
kısa süreli çalışma için
kısa süreli çalışma için bence iyi olmuş
sona kalan
son eklemeler yada düzenlemeler hep sorunlu olur iş yorgunluğu ))))))
speed model
hızlandırılmış video serisine devam
3ds max da modelleme
toplam modelleme süresi 2,5 saat
hızlandırılmış video
videoyu facebook hesabımdan izleyebilirsiniz
www.facebook.com/serkanmert3d
iyi seyirler
avcı çakısı
3ds max avcı çakısı modelleme
toplam modelleme süresi 2,5 saat
hızlandırılmış modelleme videosunu facebook sayfamdan izleyebilirsiniz
www.facebook.com/serkanmert3d
kumaşlar çok gerçekçi duruyor
yastık ve yatak örtülerindeki kumaş dokusu ve dataylarına bayıldım çok iyi olmuş
çok iyi
yeniyim demişsin ama çok başarılı iş olmuş özellikle orantı ve sahne düzenin çok iyi hemde çok çok iyi
müthiş
müthiş olmuş çok beğendim eline sağlık , yalnız arkaplan seçimi hatalı olmuş buna rağmen çok iyi duruyo
kız kulesi
3ds max da kız kulesi modelleme toplam süre 6 saat
facebook hesabımda hızlandırılmış videosu var ilgilenen arkadaşlar izleyebilir
modellemede pratik yapma açısından sonderece uygun bi yapı
facebook.com/serkanmert3d
salon
3ds max , v-ray ve photosopta toplam 8 saat süren bi çalışmam
kısa süreye sıkıştırılan çalışmlarda bi çok hatayı gözden kaçırırsınız ve bu hataları sonradan fark edersiniz bu sebeble modelleme sahne oluşturma ışıklandırma ve render aralarında mola vermek olası hataları azaltacaktır .
ofis
3ds max , vray ve photoshopta gerçekçi zemin yansıması arayışı için yaptığım çalışmalardan biri
toplam süre 7 saat , zeminin ışıkla olan etkileşimi şahsen beni tatmin etti umarım sizde beğenirsiniz
yorum için teşekkür ederim cryminal
evet tezgahta bariz bi orantısızlık var ve spot ışıklarına sonradan eklediğim parlama aşırı yapaylık hissi vermiş bu sonradan kullanmaktan vaz geçtiğim eklentilerden biri )
yorumlar için teşekkür ederim
evet ışık patlaması değil , kamera merceği camın desenine odaklandığı için normalde butür benzer sonuçlar oluşur , saten bu tür kısa zamanlı çalışmalar kamera ışık renk ve keskinlik gibi denemeler yaptığım çalışmalar
toplantı odası
3ds max , v-ray ve photosop ile oluşturulmuş toplantı odası
sahnedeki obje sayısı az olmasına rağmen kamera açısı dolu bi sahne izlenimi veriyor buda resimlerde kamera açılarının nekadar önemli olduğunu gösterir.
toplam süre (render ve düzenleme dahil) : 5 saat
bar
3ds max , v-ray ve photoshopta hazırladığım bi çalışma toplam süresi 8 saat
ön planda kadraja giren ağaç dalları photoshopta konuldu , bu tür küçük eklentiler sahnede yapılan hataların daha az görünmesi ve algıyı yapaylıktan gerçekliğe çekmek için etkili bi illizyondur
mobil cafe
3ds max , v-ray ve photoshop programları ile hazırladım tahminen toplam süresi 6 ila 8 saat süren bi çalışmam
bu sahnede algı oluşturmaya dönük illizyon denemeleri yapıldı
modellerin detayları ile uğraşılmadı
amaç ışık tonlaması ve küçük detaylarla ( pencerelerde oluşan su lekeleri ) açık alanda yağmur sonrası oluşan ambiansı verebilmeye dönüktür umarım beyenirsiniz .
45dk.
çok iyi olmuş hele bide süreyi göz önüne alırsak 45 dakika da bu işin çıkmış olması çok iyi
renk kullanımı
düşük detaylı az sayıda obje olmasına rağmen renkler sayesinde sahne çok kalabalık izlenimi veriyor , renklerin önemini vurgulama adına güzel bi çalışma olmuş.
playstation keyfi
3ds max da yapıp arşivime aldığım ilk resim yani eksiğiyle kusuruyla ilk göz ağrım , bu sebeble çalışmalarımın içinde en beyendiğim resimdir ))
3d max mazim bu resim öncesi ve sonrası diye ikiye ayrılıyor bu resimden önce max da vasat denecek render bile alamazdım bütün programı ve inceliklerini neredeyse bunu yaparken yeni baştan deneme yanılmayla öğrendim yanlış hatırlamıyorsam bunu yapmak 12 saatimi almıştı.
banyo
xom firmasının 2014 kataloğu için hazırladığım görsellerden biri
30 günlük süre içinde katalog`da kullanılacak 60 dan fazla imaj oluşturdum bu sebeble sahneler genelde düşük detaylı ama göze hoş gelecek şekilde hazırlandı
katalog çalışmasının en zor kısmı çok sayıda mekan oluşturmak bu sebeble internette içeriğe uygun tasarımlar bulup telif ve yayın hakkını dikkate alarak kendi çalışmanıza uyarlamanız gerekir ki kısa sürede bukadar çok mekan olulturuyorsanız bu bile bazen yetersiz kalabiliyor.
işin en zor kısmı nasıl yapılacağı değil ne yapılacığı kısmıdır
iguana
işlerim olduğu için ara verdiğim ve sonrasındada öyle bırakıp tamamlıyamadığım iguana resmi.
resmin bu hali 6 saatlik bi çalışma ugee g5 grafik tablet kullanılarak photoshopta yapıldı.