rakunner son galeri mesajları
karakter pozlamaları ve skin
karakter pozlamaları ve skin işlemini elden geçirsen yeniden fena olmaz. iyi çalışmalar.
modellerde detaylar olmadığı için
modellerde detaylar olmadığı için render yetersiz kalmış. detaysız objelere sadece kaplama atmak çoğu zaman yetersiz kalmakta.
eski evler ama duvar köşeleri düz. cam kenarları duvar ile asfaltın bittiği yerde gene model olarak detaylan eklenmeli taş toprak veya aralardan çıkmış bitkiler gibi.
derideki bazı yerlerin kırışıklıkları
derideki bazı yerlerin kırışıklıkları rastgele atılmış gibi duruyor. vücudun katlanma yerlerinin paralelinde atarsan kırışıklıkları daha doğal olabilirmiş. onun dışında zaten kendin belirtmişin düzeltilecek yerleri. başarılar dilerim.
mehmet bey birde kaplamalardaki
mehmet bey birde kaplamalardaki simetrinin doğallığı bozduğunu düşünüyorum.
güzel olmuş temiz işçilik.
güzel olmuş temiz işçilik. birde ufak bir tavsiye; işlemedeki kaplaman simetrik. o simetriyi bozarsan daha gerçekci durur. birde bu el ile yontulan işleme ise modelinde de bazı yerlere gene simetriyi bozacak ufak deformeler verebilirsin. aynı şekilde kenarlar çok keskin ve düz onlarıda ufak girinti çıkıntılar verirsen daha doğal durur.
merhaba. şahsi fikrimce çalışmanızda
merhaba. şahsi fikrimce çalışmanızda bazı yerler güzel olmuşken bazı yerler amatör kaçıyor. geçişlerde sıkıntı var, sinematografi hataları var, anlatım eksiklikleri var. ( örneğin gemi dünyada iken bir sonraki cutta uzayda dünya yörüngesinda ilerliyor.) ticari amaçla mı yoksa keyfe keder bir çalışma mı bilmiyorum ama mizahi yönden bana pek hitap etmedi ancak bir başkasına komik gelmiş olabilir. bu tip mizahi işlerde hangi izleyici kitlesine hitap edilecek önceden araştırma ve günümüz sosyo-kültürel değerlerini iyi analiz etmek gerek. bunların dışında geminin tasarımını çok beğendim çok güzel bir işçilik çıkarılmış yapanları tebrik ederim. ama boyutu tam anlayamadım. bazı karalerde sanki transatlantik gibi duruken bazı karalerde özellikle ormana inerken normal bir sedan arabadan biraz daha büyük müş gibi duruyordu. hepinize iyi çalışmalar
kısa zamanda iyi iş
kısa zamanda iyi iş çıkarmışınız. karakterlerin rigi daha iyi olup daha fazla mimik verilmesi çok daha güzel yaparmış çalışmayı. tebrik ederim
hoş çalışma, tüylere biraz
hoş çalışma, tüylere biraz daha yoğunlaş ama :)
Çalışmada başarılar umarım gişe
Çalışmada başarılar umarım gişe de hedefinize ulaşırsınız. Şahsi fikrime gelince oyunculukları amatörce buldum. Karakter animasyonları yetersiz görünmekte. Örneğin kanatlı karakterlerin uçağın kanadına konma sahnesi; burada nedense saat 700 900 km arası ilerleyen bir cisme o kadar rahat konulması beni rahatsız etti, karakterde rüzgarla etkileşim içerisinde olan en ufak bir belirti yok gene kanattaki parçaları koparması da öyle herhangi bir bir zorlanma koparma öncesi hazırlık vb.. şeyler yok direk çıkartıyor. kısacası karakter animasyonunda tecrübeli biri tarafından yapılmadığı beli oluyor. Diğer efektlere gelince sanırım bazı yerlerde stok görüntüler kullanılmış dikkatli bakılırsa çekimin perspektifi ile uyuşmuyor gibi durmakta. uçağın dinamiği hoş olmuş. ancak renklere çok ısınamadım bu mavi yeşil tonları nedense pek tuturamıyoz :) ciddi bir color grade programında uzmanlarca (colorist) işlenmsinde fayda var gibime geliyor.
kaç kişiyle yapıyorsunuz, teknik donanımınız yeterlimi değilmi, finansal durumunuz nedir bilemiyorum o yüzden belki kısıtlı şartlarda yapıyorsunuzdur bu durumlarıda göz ününde bulundurarak yorum yapmak aslında daha doğru olur. umarım ilerde Türkiye nin adı çok daha iyi işlerle adını duyururuz. başırılarınız devamı dilerim.
anatomide eğer sürreal bir
anatomide eğer sürreal bir tarzı benimsemediğsen karın, omuz ve kollar uygun durmamakta. ama gerçek dışı i tarz yakalamak istemişsende mantık hataları var mesela boyun kısmı göğüs kısmı gibi. şahsi fikirlerimdir. çalışman güzel. başarıların devamını dilerim.
bu çalışmayı hatırlıyorum güzel
bu çalışmayı hatırlıyorum güzel tasarım ve temiz model. kaplamalı halini merak ediyorum :) silahın namlusu zeminin içine girmiş oraya özel bir düzenek kurulabilir yürüyünce silahın geri gitmesi gibi sürtünmeden kaynaklı vs. renderdaki dalgalanmalar fg den mi yoksa video formatından mı anlayamadım :) iyi çalışmalar.
dostum kuyudaki kaplama her
dostum kuyudaki kaplama her ne ise ters değer vermişin :)
böyle çalışmalar görmek sevindirici.
böyle çalışmalar görmek sevindirici. umarım animasyonuda güzel olur. başarılarının devamını dilerim.
ben çok beğendim...gerçekten bir
ben çok beğendim...gerçekten bir farkı olduğunu düşünüyorum buda beni umutlandırıyor. bu tip kaliteli yerli yapımların desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum. yorum yazarkende işin içinde çok olmasamda trt ye iş yapan insanların zamanla yarıştığınıda göz önünde bulunduralım daha önce burda gösterilen tanıtım videsouna bakarsanız fur ün dışında başka tekniklerde ceserat etmişler. kolay gelsin.
bence diğer dizilerden çok
bence diğer dizilerden çok daha farklı. henüz konusunu bilmiyoruz ama teknik açıdan çok daha güzel duruyor. trt ile çalışma şartlarını tam olarak bilmioyorum ama ayda 4 5 bölüm yapıldığını duydum. buda öyleyse bazı sahnelerdeki efekleri ve renderları hangi zamanda yaptınız.
yeni başlıya için bence
yeni başlıya için bence güzel...binalar suyun içindemi olcak öyle. birde şu boğazın kenarındaki ve caminin arkasında kalan toplam 4 baca nükleer santral bacası ise bence konum olarak çok sakat yerdeler :))
oyuncak gibi duruyor. 1
oyuncak gibi duruyor. 1 saat bu sonuç için fazla gibi geldi bana