Paragon son galeri mesajları
teşekkür ederim, yağmur damlalarını
teşekkür ederim, yağmur damlalarını çizgi roman havası katması için öyle yapmıştım =)
Teşekkür ederim, bir sonraki
Teşekkür ederim, bir sonraki çalışmam`da tavsiyenizi göz önünde bulunduracağım :)
Teşekkür ederim, modelleme kısmı
Teşekkür ederim, modelleme kısmı bitti texture kısmını photoshop`da ayarlayacağım =) Ama dediğinizde sonuna kadar haklısınız model maya`da bir yere kadar base mesh yapmak için kullanmak daha mantıklı sonrasında zbrush a adım atmak lazım :)
hmmm 3ds Max 2010`dan
hmmm 3ds Max 2010`dan itibaren hepsinde var , Pelting. Maya`da ise plugin indirmek gerekiyor ekstra`dan
Öncelikle Teşekkür ederim. Aslında
Öncelikle Teşekkür ederim. Aslında mantık aynı, pek bir fark yok hatta Maya`da plugin kullanmıyorsak açıkçası benim için öyle uv açmak uzun ve sıkıcı bir işlem oluyor ama Max`de pelting var gayet kolaylaştırıyor işi, bende genel de mesela onun için maya için pelting tool plugin`i kullanıyorum yada zbrush uv master, yada uv layout yada maya`nın kendi uv editörünüde kullanıyorum tabi. Onun dışında itiraf edeyim her modelim için referans kullanırım.
Frigg "İskandinav mitolojisinde Odinin karısı" "Yapım Aşamasında"
Bu Projeyi için size daha önce Supergirl yani Kara-el olarak düşündüğümü söylemiştim ama ufak bir değişikliğe gitmek kararı aldım , gece aklıma gelen bir fikir ve düzenlemelere gece başladım. Yani kısaca yeni bir proje ile karşınızdayım, Öncelikle ne olacağından bahsedeyim, bir Viking mezarlığın da Viking tapınağı önünde duran Frigg heykeli olacak. Hafif Sexy bir vücut, güzellik ama kanatları melek kanadı yapsaydım viking kadınlarının savaşçılığına ters düşebileceğinden dolayı ejderha kanadı yapmayı tercih ettim biraz korkutucu ve ürkütücü olsun diye "kötü ruhları kovuyormuş meğersem mezarlıkta" .
Modeli daha önce yapmıştım ortalama 5 gün sürmüştü yani geceden bu yana, rig boyamasını düzeltim, elbise yaptım ve kanatları yaptım. UV leri açıldı.
Eklenecekler,
- Mesh Saç
- Viking Savaş Kaskı
- Claymore "büyük kılıç"
- Sağ veya Sol omuzda 1 adet shoulder pad
- sağ veya sol bilekte 1 adet bileklik "bağlılık amblemi"
- Uygun bir poz "kılıcı önde tutmuş şekilde"
- heykel kaplaması
Çevre Modeli Eklenecekler
- Viking Mezarlığına uygun yada benzeri mezar taşları
- Tapınak
- bir kaç kurumuş ağaç ve yapraklar
- yeşil ağaç
- sis
Son olarak düzen sağlandıktan sonra rendera girecek ardından Photoshop`da düzenlemeye
Tabi sizin de fikirlerinize açığım, çevre ye eklenebilecek yada model üzerine eklenebilecek şeyler hakkında.
Spiderman Symbiote
Modelleme, UV, Rig, Kaplama,Render, PS düzenlemesi toplam 22 saat sürdü, Spiderman`in çizgi roman daki Symbiote halini bayağı sevdiğim için yapmak geldi içimden, ilk 10-15 saat modelleme, uv ve kaplama ile geçti, sonrasın da rig`ini ve pozunu ayarladım, sonra bina ve şehir ayarlamasına geçtim. V-ray`de render aldıktan sonra Photoshop`da düzenleme yaptıktan sonra sizin beğeninize sundum
Öncelikle Yorumlar için teşekkür
Öncelikle Yorumlar için teşekkür ederim, haklısınız biraz render kasmam lazım :) render bilgim pek fazla yok
Kalahari
İlk mekanik model çalışmam,Abrams m1a2 tankını 3d görselleştirmeye çalıştım, orjinal araç da da fazla ayrıntı olmadığı için , orjinaline bağlı kalmaya çalıştım. Render bilgim pek fazla olmadığı için Clay Render aldım ve biraz photoshop da oynama yaptım. istenirse Wireframe halini de ekleyebilirim
65 mustang fastback
Maya da yapmış olduğum 2. mekanik çalışmam Render bilgim pek olmadığı için Clay Render aldım, boş vaktimi değerlendirmek için yaptım. Her parça ayrı ayrı modellendi biraz acemilik hataları olacaktır elbet, istenirse wireframe görüntülerinide ekleyebilirim