omrzrn son galeri mesajları
Otisabi 2
Herkese merhaba
Yılmaz Aslantürk`ün Uykusuz dergisinde çizmekte olduğu Otisabi karakterine ikinci bi ziyarette bulundum. Model baştan sona zbrushda modellendi. 3dsmax vray`de render alınıp Photoshop`da düzenlendi. Elimden geldiğince karakteri yansıtmaya çalıştım.
Umarım hoşunuza gider.
ölü savaşçı
herkese merhaba
low poly denemesi için yaptığım karakteri boş durmasın deyip pozlayıp küçük bir sahne tasarladım. zbrushda modellendi, vray de render alıp photoshopda düzenledim.
bayramınız kutlu olsun ayrıca :D
soğuk gün (cold day)
Merhaba herkese,
Eskiz olarak başlayan modeli renklendirip zbrush`da render aldım. Vrayle Keyshotla realistik render alma gereği duymadım. Modellemeye başlarken timelapse videosu kaydettim.youtube linki: http://youtu.be/S7NmSlTKP54
Umarım hoşunuza gider.
teşekkür ederim. deneme amaçlı
teşekkür ederim.
deneme amaçlı model oyun modeli gibi düşünerek modelledim sadece. riglemeyi bitirdim skin modifier ile uğraşıyorum bu ara. bir iki basit duruş animasyonu yapmayı planlıyorum.
sketchfab dan modeli inceleyeblirsiniz.
sketchfab dan modeli inceleyeblirsiniz. https://sketchfab.com/show/5f003c7dc095413d8f96f6986ec7226b
low poly denemesi 2
herkese merhaba.
zbrushda başladığım modeli 10378 üçgenle bititrdim. diffuse, normal, specular ve emission haritalarını hazırladım.
küçük bi turntable ekledim youtube`a. marmoset toolbag ile hazırlandı.
http://youtu.be/a0tQgQICX3g
ekte zbrush versiyonu ve kaplama kolajı var. ayrıca ilk mesaja sketch fab linki ekliyorum. browserdan modeli inceleyebilirsiniz.
umarım hoşunuza gider.
[b]first lowpoly try[/b]
webden modeli incelemek isteyenlere.
https://sketchfab.com/show/aef58ced299a407cb89ffb817789eb18
low poly denemesi
herkese merhaba
uzun zamandır detaylıca uğraşmadığım lowpoly modellemeyi denemeye karar verdim.
zbrushda basit bi karakter modelledim bu proje için. yaklaşık 15,5 milyon poly ile adamı bitirdim.
topogun ve max ile adamı 5651 üçgene modelledim. render ve kaplama testi için marmoset kullandım. baya iyi program. modelin diffuse, normal ve specular haritaları var.
3dsmax için basit rigleme ve skin öğreniyorum. biraz hareket ettirebilirsem fena olmayacak. (kolay rigleme yolu yada programı bilenler önerilere açığım :D )
yorumlarınızı esirgemeyin.
teşekkürler. anatomy bilgim uzun
teşekkürler.
anatomy bilgim uzun zamana yayıldı diyebilirim. hızlanması ise referans kitaplarından her kas grubunu dikkate alarak modellemeye başlamamla oldu.
http://senetchko.files.wordpress.com/2010/07/strength-training-anatomy.jpg
bu kitabı öneririm. türkiyede de var.
retopology yapmıyorum. decimation master ile modelin poligon sayısını düşürüp max`e atıyorum.
mimik ayrıntılarına birazdaha kontrast
mimik ayrıntılarına birazdaha kontrast gerekli. botokslu gibi duruyor karakter konuşurken.
dead boss
Selam herkese
Yaratık modeli yaparken bu hale geldi. Çok farklı konsept ve kompozisyon denediğim için modelin bitmesi uzun sürdü.Ne yapacağımı bilmeden takılmak yordu :D Bütün modeller zbrushda hazırlandı. Max vrayde render alınıp photoshopda layer comp. yapıldı. Umarım beğenirsiniz.
yorumlarını esirgemeyen herkese teşekkür
yorumlarını esirgemeyen herkese teşekkür ederimm. :D
3b eskizler
merhaba
ara sıra uzun bitmiş işler yapmak yerine 3 boyutlu eskizler yapmaya başladım. şimdilik adam portreleri olarak gidiyor ama büyük ihtimal güzel kızlar ve canavarlarda gelmeye başlayacaktır :)
ikiside zbrushda sıfırdan modellendi. punk arkadaş 2 kovboy amca 3 saatte modellendi. bu zamanlara render ve photoshop kullanımı dahil değildir.
umarım hoşunuza gider.
asker dönüşü yaptıklarım
Herkese tekrar merhaba,
asker dönüşü zbrushın tozunu aldım :D
her karakter zbrush da dynamesh özelliği ile modellendi. venom`lu kompozisyonda ve kurtadam çalışmasında detay girmedim. hızlı çalıştım biraz. vray yerine keyshot kullanmaya başladım. daha hızlı sonuç alabiliyorum artık.
umarım hoşunuza gider.
unutulmuş zamanlardan
merhaba arkadaşlar
gider ayak boş vakitte bir model daha yaptım. spontan başlayan bir çalışma oldu. zbrush da küre ile başladım, dynamesh ile devam ettim. renderi max vrayde aldım. layer komp. için photoshop kullandım.
umarım beğenirsiniz.
6 ay aradan sonra yeni tiplerle buluşmak dileği ile.
beğenen ve yorumlarını esirgemeyen
beğenen ve yorumlarını esirgemeyen herkese teşekkür ederim.
son işlerden bir demet
Merhaba herkese,
Askere gitmeden önce son dönemde yaptığım modelleri paylaşmak istedim. Hepsi Zbrush`da modellenip 3dsmax`de Vray ile renderlendi. Red Sonja modeli "Mandryk" nickli illüstratörün çizimi baz alınarak yapıldı. http://cghub.com/images/view/177525/
Umarım hoşunuza gider. Epey bi ara vereceğim :D
Herkese yorum ve beğenileri
Herkese yorum ve beğenileri için teşekkür ederim :)
robo bust
Anlatacak pek bir şey yok aslında. Galerimdeki robot büst serisine devam ediyorum. Bütün model zbrushda modellendi ve polypaint tekniği ile boyandı. Daha sonra 3dsmax`de vray ile render alıp photoshopda layer comp. yaptım. Galeriye ayrıca kaplamasız halinide ekledim.
Umarım beğenirsiniz.
herkese teşekkür ederim :D
herkese teşekkür ederim :D güzel yorumlarınız destek veriyor.
eva type x
eski bir modelimi dynamesh sayesinde tekrardan kurcalama şansı yakaladım. eski modelin gövdeyi kesip bust yaptım. renklendirme polypaint tekniği ile yapıldı. render vray`de alındı. photoshop`ta ise layer comp. yapıldı.
ekte modelin eski halini de koydum.
umarım beğenirsiniz.
not: seçeneklerden organik modeli seçtim ama tamda emin olamadım. sonuçta mekanik birşey buda... değil mi? :D
beğenen ve eleştiren herkese
beğenen ve eleştiren herkese teşekkür ederim. render sonucundan pek memnun değildim, demekki sorun soluk geri planda kalan kaplamalarmış.
vrayde detayı gösterirken aynı zamanda dengeli ışık gölge oranını tutturmak pek dertli :)
wastelander
uzun zamandır zbrush da modelleme yaparken kompozisyonu tek karakterli tutuyordum. hem makinanın sınırını zorlamak hemde yeni şeyler yapmak için 3 karakterli bir tasarım yaptım. zbrushda 46 milyon polygon tuttu. decimation master ile 2,4 milyona düşürüp vrayde renderladım. photoshopda layer comp. yapıldı.
tasarım rage oynadıktan sonra çıktı.
umarım beğenirsiniz.
mesajlarda soranlara yazdım buraya
mesajlarda soranlara yazdım buraya da ekleyim...
modeli işledikçe topolojiyi baştan yaratıyor.(komut ile tabi yoksa çok yavaş olurdu) poligon sünmesi gibi konulara dikkat etmek gerekmiyor. obje ekleyip/çıkarıp rahatça modellemeye devam edilebiliyor.
beğenenlere teşekkür ederim.
ilk dynamesh model denemesi
zbrush`ın dynamesh özeliğini kullanarak yaptığım figür. yeni özellik neredeyse gerçek hamur modellemeyi yakalamış. inanılmaz. küre ile başladım bu hale geldi.
render denemeleri hariç bir kaç saat içinde sıfırdan modellendi.
umarım beğenirsiniz.
sarı göz
zbrush da spontan gelişen bir büst çalışması. palyaço yapayım diye başladı bu hale geldi :D
program zbrush,
render max vray,
layer comp. photoshop.
umarım beğenirsiniz.
evet düşüyor, hemde dramatik
evet düşüyor, hemde dramatik şekilde. 20 milyon farksız 1 milyona iner.
herkese teşekkür ederim.
herkese teşekkür ederim.
eğer low poly kopysını çıkarmıyorsam direk zbrush uv master ile kaplamasını hallediyorum. xnormalın esprisi kalmyor. displacemant vs. kullanmıyorum, zaten yüksek çözünürlüklü modeli aktarıyorum. hacimsel bilgiler gerçek anlamda aktarılıyor sahneye. vray sss2 ve inorganik kısımlar içinse vray map kullandım.
teşekkür ederim herkese.. bu
teşekkür ederim herkese.. bu büst bayağı eski aslında. tekrar kaplama için dönermiyim bilmiyorum. zaten bir kere vray için dönmüştüm. :)
gayet başarılı elinize sağlık.
gayet başarılı elinize sağlık. uzun süre cintiq mi kullanıyorsunuz. normal tablet ile arasında performans farkı çok mu?
bğenmene sevindim teşekkür ederim.
bğenmene sevindim teşekkür ederim. evet haberi var.
cyborg büstü
ilk zbrush öğrenmeye başladığım dönemde yaptığım büst çalışması. daha sonra vray öğrenirken bu modeli kullanmıştım. ekte zbrush halini ve bir tane de değişik material ile render alınmış resim ekledim.
umarım beğenirsiniz. :)
:O
onay beklemeden galeriye eklendi hmm..
siteye rahatsızlık verirsem belirtin resmi sileyim.
Master & Blaster
Merhaba
yaptığım eski bir karakter tasarımını zbrushda modellemeye karar verdim. çalışmanın büyük kısmı zbrushda yapıldı. ufak tefek polygon editlemek için max kullandım. sss2 ve layer comp denemesi yaptım bu modelin renderinde. ekte yaptığım çizim ve renderların biraz daha büyük versiyonlarını görebilirsiniz.
umarım beğenirsiniz. ( şirin karakterlerden sonra şaşırtmamışımdır umarım :D )
not: site fantazi yaratık ve şiddete ne kadar toleransı bilmiyorum... sanırım onaylama kısmından geçerse görecez. :)
herkese teşekkür ederim :D
herkese teşekkür ederim :D
beğenmenize sevindim.
herkese teşekkür ederim. beğenmenize
herkese teşekkür ederim.
beğenmenize sevindim.
Fırat
Uğur Gürsoyun sevilen karakteri Fırat :)
modelleme zbrushda yapıldı. render ise max vray.
Çizer Fırat`ı az veya çok farklı şekilde çizdiği için referanslardan birini seçip çizdim, yani aranızda benzetenler olabileceği gibi benzetemeyenler de olabilir. küçük 8-10 cm`lik oyuncak gibi düşünerek çok detay girmeden modelledim. :) gerçi zaten tarz olarak detaylı bi figür değil ya neyse.
Otisabi
Uykusuz dergisinin arka sayfa starı Otisabi :)
Yılmaz Aslantürk`ün Otisabi karakteri 2 günlük modelleme sürecinde ortaya çıktı. %90`ı zbrushda modellendi. vray ve basit poly modelleme için ise 3ds max kullandım. 3b basıma uygun şekilde modellendi.
umarım beğenirsiniz.
herkese teşekkür ederim :)
herkese teşekkür ederim :) dudak karakterde böyleydi, olduğu gibi aktardım. belki photoshop ta etki güçlendirilebilirdi, oyuncak havasını bozmak istemedim.
hepinize teşekkür ederim ilgi
hepinize teşekkür ederim ilgi alaka için :)
En Kahraman Rıdvan
Bülent Arabacıoğlu`nun yaratmış olduğu kült mizah kahramanı En Kahraman Rıdvan :)
Modelin %90`ı zbrushda tasarlandı. bazı ufak tefek polygon işlemleri için max kullanıldı. render ise vray. ilk defa sss2 denedim. dene yanıl tekniği ile belli belirsiz sss etkisi yakalayabildim.
yaz & çiz Bülent Arabacıoğlu
modelle ben, model 3b basıma uygun şekilde tasarlandı.
İpek ve Burak
çarpışma kitabının kapağını baz alarak ipoek ve burak karakterlerini modelledim. her ikiside 3b baskıya hazır biçimde hazırlandı.
yaz & çiz oky
modelle ben
tasarım zbrush
render max vray
ilk vary denemelerimden biriydi. etkisi gerçekten güçlüymüş. daha önce zbrush screencapture`leri kullanıyordum.