omerson son galeri mesajları
TCG İSTANBUL
TCG İstanbul modeli. 3dsmax 2012`de çizildi ve vray 2.0 ile render alındı.
https://www.cgtrader.com/3d-models/watercraft/military-watercraft/tcg-istanbul-turkish-istif-class-frigate
Australian Destroyer
Model 3ds max`de hazırlandı ve riglendi. Unreal Engine-5 projesidir. Kaplamalar PBR (R/M) ve UE material`dir. Gerçek dünya ölçülerinde modellenen gemi realistic bir görüntüye sahiptir.
International Space Station ISS
UE Marketplace için yapıldı. Modeller 3ds max, kaplamalar SP ve düzenleme UE4.24`te yapıldı. Kaplamalar PBR (R/M) ve her bir asset için 4096x4096 boyutundadır.
https://youtu.be/mWfv1OeIENk
https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/iss-international-space-station
TCG ANADOLU LHD
TCG ANADOLU modeli.
Program : 3ds max 2012
Vray render
Post proccess photoshop.
SPS Cristobal Colon
İspanyol Alvaro De Bazan sınıfı destroyer. Turbosquid için hazırladım. 3ds max 2012`de modelledim ve vray 2,0 ile render aldım. Tüm arkadaşlara iyi çalışmalar ve başarılar dilerim.
TCG ZIPKIN HÜCUMBOTU
TCG ZIPKIN hücumbotuna ait yıllar evvel yaptığım çalışmanın güncellenmiş halidir. UVW map ekledim ve bazı parçaları detaylandırdım. Turbosquid modelidir. 3ds max 2012 ve Vray 2,0 kullandım. Tüm arkadaşlara iyi çalışmalar dilerim.
PERRY CLASS FRIGATE
Perry Class Fırkateyn modeli. 3ds max 2012`de modellendi ve Vray 2,0`da render alınmıştır. Model orta seviyede detaylı olacak şekilde hazırlanmıştır. Poligon sayısı 480000 civarındadır. Herkese iyi çalışmalar dilerim.
Milgem Korvet, ANKA-S İHA ve Römorkör
Son zamanlarda yaptığım çalışmalardan bir kaç örnek. Çalışmalar 3ds Max 2012`de yapıldı ve renderlar Vray 2.0 ile alındı. Çalışma süreleri çok belli değil açıkçası ama son 1 ay olduğunu söyleyebilirim tüm arkadaşlara iyi çalışmalar dilerim.
Freedom Class LCS
ABD donanmasına ait Freedom Class LCS ( Littoral Combat Ship) tipi savaş gemisi. 3ds max 2012 de modelledim ve Vray 2.0 ile render aldım. Bittiğinde turbosquid sitesinde sergileyeceğim.
Type 214 Denizaltı.
Orta seviyede detaylı, kaplamaları hazırlanmış 3d denizaltı modelim. 3ds max 2012 de hazırlandı vray 2.0 ilerender edildi.
YAVUZ ZIRHLISI- SMS GOEBEN
Bir kaç yıldır yapmaya çalıştığım bir model. Artık sona yaklaştım. Model 3ds Max 2012 de modellendi ve vray de render alındı ve photoshopta düzenlendi. Bittiği zaman turbosquid sitesinde sergileyeceğim.
Teşekkürler
Teşekkürler Necmi Bey. Oyuncak ayı, rifle scope ve telefon kulübesini hastanede çizdim diğerlerini hastanede tamamladım dersem daha doğru olur sanırım.
Karışık
Oğlumun hastanede devam eden tedavisine refakat ettiğim zaman çizdiğim birkaç basit model. Bilgisayarımı açmadan geçirdiğim aylardan sonra kafa dağıtmak için iyi geldi.
tesekkurler.
Tesekkurler. Animasyon iyi fikir ama ah bir de bilgisayarim olsa
ANZAC CLASS FRIGATE HMAS BALLARAT
HMAS BALLARAT modeli 3ds max 2012 ile bir kaç hafta süren bir çalışma ile yapıldı. Renderlar vray 2.0 ile alındı. Render süresi yaklaşık 30 dakika civarındadır. Azıcık ta photoshop var.
SMS GOEBEN-TCG YAVUZ Battlecruiser
SMS GOEBEN bizdeki adıyla TCG YAVUZ. Uzun zamandır süren bir çalışma. Ne zaman biter bilmiyorum ancak canım istedikçe açıp bir şeyler ekliyorum. Bittiği zaman kaplamaları ile birlikte yüklemeyi planlıyorum.
Deniz Feneri
Turbosquid için hazırladığım modellerden bir tanesi. Renderlar vray 2.0 ile yaklaşık 10 dakika sürmüştür.
Arkaplan resmi wikimedia.com adresinden indirilmiştir.
BANKERS LAMP
Turbosquid için hazırladığım modellerden bir tanesi. Lambanın gövde kısmı diğer modellere benzemekle birlikte özgün bir tasarımdır. Renderlar vray 2.0 ile yaklaşık 5 dakika sürmüştür.
JS3M Tank
Uzun zaman sonra actigim bilgisayarda ilk tank calismam. Calismasi ketifli bir model. Kaplamada farkettigim sikintilari giderince sanirim daha iyi olacaktir. Calisma vray sun ile render edildi. Uzerinde baska bir islem yapilmadi.
Diğer
Diğer çalışmaları da şimdi inceledim. Hepsi öok güzel tebrik ederim
River Steamboat
Turbosquid için yeni bir model daha. Bu sefer biraz da sunum için gayret gösterdim. Arka planı www.fabiovisentin.com sitesinden indirdim. Çalışma sonrası biraz photoshopla oynadım ancak sanırım photoshop için epey çalışmam gerekiyor.
teapot-archviz
Teapot-archviz teşekkürler doğru söylüyorsun. Edindiğimiz bilgi ve tecrübeleri paylaşmak önemli, aslında ben bu çalışmanın tamamlanmamış halini ilk koyduğumda yapılışı ile ilgili bilgi vermiştim ancak tutorialin sitesini paylaşmamıştım. Vesilenle iyi oldu.
turbosquid
Mehmet teşekkürler. Turbosquid`e ilk kez 2012 sonunda model koydum. Geçen haftaya kadar sadece 7-8 spesifik yani belli bir kesime özel amaçlarla kullanmak üzere hitap eden savaş gemisi ve türevi modeller koymuştum. Şu ana kadar 1000 dolara yakın bir satış yaptım. Son 2 haftadır 10 yeni model ekledim. (Bu aralar biraz vaktim var.) Önümüzdeki 6 ay Afganistan`da olacağım için biraz ısınmak istedim. Nasıl olsa orada da vakit bulurum sanırım. Sunum tabi ki önemlidir. Yüzde yüz katılıyorum. Ancak ben düşük performanslı küçük ekranlı dizüstü bilgisayarda çalıştığım için uzun render süresi beni çıldırtıyor. Aslında ben bu işi profesyonel yapmadığım için polygon sayılarım ziyadesi ile yüksekt, ancak yeni modellerde polygon sayısını düşük tutup texture map ile kaplamayı düşünüyorum, sana da başarılı satışlar dilerim
Teşekkürler
Teşekkürler hocam. Aslında kaplama ile ilgili çalışmaya başlamanın zamanı geldi ancak photoshop`um yok.
Rolling Airframe Missile
Geçen yıl başladığım ancak Turbosquid için bitirmenin kısmet olduğu modelim. Rolling Airframe Missile gemilerde uçak ve güdümlü mermilere karşı kullanılan bir silah olup model 3dsmax 2012 ile renderlar vray 2.0 ile alınmıştır. Render süresinin uzamaması için (malum estetik ön planda değil) tek bir ışık kaynağı kullandım.
Buharlı nehir teknesi
Turbosquid için yapım aşamasında olan buharlı nehir teknesi. Aslıda büyük kısmı tamamlandı sayılır. Bir kaç ekleme ve düzeltme ile nihaye erecek. Modelleme için 3ds max 2012 ve render için vray kullanıyorum.
Çok teşekkürler
Çok teşekkürler hemen deneyeceğim arkadaşlar
radyatör
Turbosquid için yaptığım yağlı radyatör modeli, biraz da can sıkıntısı sanırım. 3ds max 2012 ve vray kullandım. Render ayarları ziyadesi ile düşüktür. Model no name olup tasarımı bana aittir.
Teşekkürler
Yorumlar için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok istifade ettim
KILIÇ-II SINIFI HÜCUMBOT
3ds max 2012 ve vray ayrıca geminin yarattığı köpük için ise material editor de vray distance tex ve gradient ramp kullandım. Geminin denizde yarattığı dalga efektini yapınca sanırım köpükler daha gerçekçi duracaktır.