muratyilmaz son galeri mesajları
teşekkürler sayın bayraktar.
teşekkürler sayın bayraktar.
no.1
3d max 2009 + vray 1.5 ve ps kullanarak oluşturuldu. 3-4 yıl önceki çalışmalardan. izmir çeşme de bir villanın uygulanan salonundan. modelleme v e render 1 gün sürdü.
geçenlerde önünden geçtim. sanırım
geçenlerde önünden geçtim. sanırım tanşaın karşısında burası, biraz çaprazı aslında. yani karşı sırasında. bu sağdaki kısımda salıncak var hatta demi.
+
güzel bir çalışma. tebrikler. sadece şu biraz dikkatimi çekti. dali merkezde kalmış dikkati çok çekiyor. ve güneş ışığı çok parlak yine dikkat dağıtıyor. tasarım modelleme oldukça iyi.
+
güzel bir çalışma emeğinize sağlık. yerdeki kimlik oldukça iyi. sadece rengi biraz mekana aykırı kaçmış sanki.
+
oldukça güzel çalışma. ancak Ps`de verilen c.a biraz fazla sanki göze batıyor biraz.
alex abinin şu linkteki
alex abinin şu linkteki 4. videosu gayet açıklayıcı. nasıl exr kayıt etmiş. ve bunu nasıl işlemiş. anlayıtor. gerçi burda ae işlemiş. ama Ps de mümkün tabi
http://www.murat-yilmaz.com/3dhane/?p=913
@ümit istediklerin yukarıdadır. @günel
@ümit istediklerin yukarıdadır.
@günel teşekkürler.
@metin teşekkürler.
@hakan çıkan renderı 32 bit exr formatında kayıt ettikten sonra Ps de daha kayıpsız ve kaliteli tonlamalar yapılması mümkün.
no.82
autodesk 3d studio max 2011 kullanarak sahne oluşturuldu. vray 2.0 kullanırak render edildi. çim kaplamasında vray disp kullanıldı.Ps ile tonlama yapıldı sadece. aydınlatma olarak hdrı kullanıldı ve vray sun.
+
koltuk bence çok güzel. sadece yerinde sıkıntı var. biraz mekana farklı renkler girilerek daha canlı hale gelebilirsi. tabi tercih meselesi ve tasarım nedeni. ancak bu haliyle beni biraz boğdu sanki. ışık güzel. modellemede sorun var. köşeler özellikle açık kalmış.
+
koltuk bence çok güzel. sadece yerinde sıkıntı var. biraz mekana farklı renkler girilerek daha canlı hale gelebilirsi. tabi tercih meselesi ve tasarım nedeni. ancak bu haliyle beni biraz boğdu sanki. ışık güzel. modellemede sorun var. köşeler özellikle açık kalmış.
vray kameranın beyaz ayarında
vray kameranın beyaz ayarında sorun var. sanırım d65 kalmış. onu naturel yaparsanır daha canlı olacaktır. yada Ps biraz cc gerekli.
daha geniş açıyla daha
daha geniş açıyla daha da iyi mi olurdu?
nesneler genelde yarım kalmış.(yatak- dolap)
daha geniş açıyla daha
daha geniş açıyla daha da iyi mi olurdu?
nesneler genelde yarım kalmış.(yatak- dolap)
vray 2 içidenki steorescopic
vray 2 içidenki steorescopic render aracı kullanıdı. sis için PS kullanıldı.
teşekkürler.
bekleyiş
3ds max kullanarak yapıldı. render motoru olarak vray 2.0 kullanıldı. texture için ve render sonrası bazı tonlamalar için PS kullanıldı. bazı kısımlarda ray fire var. yorumlarınız için teşekkür ederim.