msvangol son galeri mesajları

    Evet sadece TS için

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Evet sadece TS için yaptığım model. Keşke çıksa çizgifilmi epey seviyordum :) İyi çalışmalar.

    2015-11-17 20:30:21

    Teşekkürler

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Teşekkürler Hasan`cım. Aynen öyle çok hızlı gelen bir iş oldu diyebilirim şehir plancıları odası ile ilgili bir afişte, plancıya ait bir el ile doğanın elinin aynı satranç tahtasında oynadığını göstermek istedim. Biraz ütopik kaçsa da sektörümüzün ne denli her alanda önemli olabileceğini duyurmak için böyle bir işe giriştim desem yeri. Bu tarz çalışmalar hoşuma gidiyor. Aslında daha büyük yani tamamen gövde de eklemeyi düşünmedim değil ancak Hasan`cım dediğim gibi sürem nerede ise 5 gün ile sınırlıydı. Yorum için teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

    2015-10-29 17:12:18

    Elinize Sağlık

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Keyframe animasyonlara göre bence gayet iyi tek tek o kareleri elle vermenin zorluğunu gayet iyi bilirim. Nasrettin hoca güzele benziyor sanırım ticari çalışma showreel olduğu için net yorum yapamıyorum. Ancak ufukta trackinge dayalı bir çizgi sinema serisi olduğu kamera çekimine gayet iyi entegre edilmiş denemelerden belli oluyor dostum kolay gelsin iyi çalışmalar diliyorum. Ellerinize sağlık.

    2015-10-26 00:31:51

    Doğanın Eli

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Ticari Amaçla yapmış olduğum aynı zamanda bir afiş tasarımı için hazırlamış olduğum "doğanın eli" isimli çalışmamdır, modelleme süresi detayları ile beraber yaklaşık 2 gün sürdü. Zbrush ve 3Ds max kullandım. Umarım beğenirsiniz.

    2015-10-26 00:12:31

    Red Kit (Lucky Luke 3D Model)

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Ticari amaçla yapmış olduğum 12 farklı Morph Targetten oluşan bir zamanların sevidiğim çizgi filmi Red Kit`in 3 boyutlu modelidir. Modelleme ve mimikler Zbrush Rigleme için 3Ds Max kullandım. Animasyonda hız sağlaması açısından topoloji düşük poligon olarak ayarladım. Umarım beğenirsiniz.

    2015-10-25 23:34:33

    Gerçekçi

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Mehmet bey selam,

    Efektler süper görünüyor her zamanki gibi sizden beklenenin fazlasını verdiğinize eminim. Merakla Vecihi Hür Kuş çıksın diye merakla bekliyorum. Türkiye`de güzel insanları hakkını verenleri görünce seviniyorum. Eline sağlık. İyi çalışmalar dilerim.

    2015-10-24 14:35:40

    Başarılı

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Mehmet selam uzun zamandır ortalarda yoktum. Çalışmanı yeni gördüm gerçekten güzel. Kolay gelsin.

    2015-10-24 14:29:02

    NASA ROBONAUT-2 MODEL (R2)

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Görmüş olduğunuz versiyon Nasa`nın Uluslararası uzay istasyonuna göndermiş olduğu, ve önümüzdeki dönemlerde de mevcut bel kısmının altında bulunan ayaklar sökülerek yerleştirilecek olan dört tekerli "Centaur-2" adını alacak bir araç ile Mars yüzeyinde çok daha detaylı tarama keşif yapılması planlanan Robonaut isimli humanoid türünde 2. versiyon robottur. Modellemiş olduğum halinde yeni ayak sistemi entegre edilmiştir, Bu ayak yapısı biraz garip gelse de, aslında Nasa`nın temel amacı istasyon üzerindeki arızaları gidermek için insan gücünü ortadan olabildiğince kaldırmak astronotların panel arızalarını giderirken boşlukta çalışma zorunluluğunu ortadan kaldırmak, hatta önceden üretilmiş olan istasyon içerisindeki kontrol panellerini kullanabilmesi için kafasında ağız kısmının içinde bulunan yüksek çözünürlükte kamera ve sensörlere önceden yazılım ile tanımlama yapılıp gemi içerisindeki kontrol karmaşıklığına son vermek hatta benim düşüncem ileride docking dediğimiz istasyona kilitlenme gibi görevleri üstlenecek olan bir projedir. Boş bir zamanda ticari amaç ile modelledim. Model teknik olarak %60 organik yapıya sahiptir. Herkese iyi çalışmalar.

    2015-10-24 14:14:52

    poligon

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    21 milyon poligondan 447.000 e kadar düşürdüm. kalite bozulmadan. Aslında remesher ile 70.000 yani animasyona elverişli poligon sayısına da düşürebilirim ancak. Bu çalışmanın esas amacı 3d Printti ve 447.000 karşı tarafın beklentisini hayli hayli karşıladı. 21 milyon gerçekten çok ciddi bir rakam ancak yüzdeki çiddi detayları ve gerçekçi bump haritasını modelden direk çıkartıp çalışmayı sevdiğim için bir döngü yaratıyorum. Öncek poligonu epey arttırıp detayları işliyorum sonra poligonu düşürüp UV çıkarıp yüksek detaylı kaplamayı düşük poligondaki mesh yapısına entegre ediyorum. Teşekkürler.

    2014-10-11 09:43:36

    Teşekkürler

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Teşekkürler yorumlar için. Yenileri çok daha iyi olacak.

    2013-07-31 20:27:31

    A Street From CG Eyes (VFX Breakdown of Project)

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Uzun zamandır ilgilenemediğim VFX dünyasına geri dönüş için yapmış olduğum ufak çaplı alıştırmadır. Çok daha ciddi projeler gelecektir. Umarım seversiniz. 3ds max`i sadece taşları patlatmak için kullandım.
    Video çekimi S.Galaxy S3 kamerası ile kaydedilmiştir. Bina deformasyonları araştırıp bulmuş olduğum 150 ye yakın savaş fotoğrafı, deprem resimleri ve kendi oluşturmuş olduğum brush setler ile yaratılmıştır.

    2013-07-30 21:36:12

    Teşekkür

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.

    2013-03-02 20:16:29

    BATMAN

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Klasik Batman çalışmamı 4 günde bitirdim. Model tek kare render için tasarlandı yaklaşık 21 milyon poly. Modelleme, kaplama Zbrush programı ile yapıldı. Arkaplan kompozit oyun içi görselden alıntıdır. Umarım beğenirsiniz.

    2013-03-01 08:55:08

    Batman Pencerede "Camera Tracking"

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Geçen ay zbrush ile yapmış olduğum Batman modelini kamera track tekniğini kullanarak 3ds max ile render aldım. Pelerin hareketini cloth simulation ile oluşturdum. Umarım beğenirsiniz. Yeni çalışmalar da eklenecektir.

    2013-03-01 08:40:29

    Uzay Gemisi Camera Tracking

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Test amaçlı yapmış olduğum çalışmadır. After Effects, 3ds max programları ile yaptım. Model bana ait değildir uzun zaman önce bir oyun yapım sitesinden test amaçlı indirmiş olduğum bir modeldir. Kamera tracking tekniği ile yapılmıştır. Umarım beğenirsiniz.

    2013-03-01 08:32:20

    HUYSUZ FARE

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Tamamen bana ait olan cartoon karakter huysuz fare. Arkaplan resmi alıntıdır çok büyük bir resmin çok ufak bir kısmını kullandım. Çalışmada arka plan düşünmüyordum aslında şu boş sahneler kullanırlar ya genelde öyle bir şey yapacaktım ancak sonradan kompozit edeyim daha güzel olur diye düşündüm. O yüzden kompozit kısmında hatam olmuşsa kusura bakmayın. Modelleme Z-brush fareyi bitirmek tam 2 saatimi aldı ancak tüyleri çok uğraştırdı. Çıkan sonuç üzerinde photoshop ile çalıştım. Renderı da bugün alabildim yani toplam 2 günlük bir çalışma diyebiliriz. Neyse fazla uzatmadan renderı sunuyorum. Umarım beğenirsiniz. Hepinize iyi çalışmalar.

    2012-12-17 23:38:04

    Teşekkür

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Teşekkür ederim

    2012-12-12 11:56:25

    Başarılı

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Çalışmanız gerçekten çok başarılı organik modelci olarak sabrınızı tebrik ederim. Özellikle kas yapısı hoşuma gitti.

    2012-12-10 17:00:38

    KAPLAN

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Çalışmada modeli 1 tam günde oluşturdum ancak photoshop kısmı biraz zaman aldı. Zbrush ile modelledim poligon sayısı 30 milyon civarı tüylerde fibermesh kullandım. Bu tarz çalışmaları severek sıkılmadan yapıyorum. Devamı gelecek. Umarım beğenirsiniz. İyi günler.

    2012-12-06 22:26:04

    Teşekkürler.

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Çok haklısınız yorum için teşekkür ederim

    2012-12-03 08:48:19

    Burada da modelin orbit videosu mevcut

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    http://www.youtube.com/watch?v=DVMOLOMKBvo

    2012-12-03 00:21:35

    Ahtapot

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Burada en çok zorlandığım nokta modeli boyamak oldu renkleri oluştururken mor,sarı,yeşil,mavi,kırmızı,koyu ve açık kahverengi gibi renkleri kullandım. İnanın en zor kısmı buydu. Sunumu acele sunmak için photoshop yüklü olmayan bilgisayarımdan paylaşmak zorunda kaldım. Direk 3ds max çıktısıdır render Vray ile ortalama 2 dakika sürüyor. Model organik camiasında emin olun poligon sayısı bakımından iddaalı 334.000 poligona bu kadar detaylı bir ahtapot modeli olmadığı için modelleme fikri oluştu kafamda. Yalnız 7 bacaklı tek sıkıntı bu. Model üzerinde "subsurface scattering" uyguladım ancak çok detaylı gözükmüyor. Umarım beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın.

    2012-12-03 00:16:27

    Salyangoz

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Bu çalışmama genel anlamda 3 saat ayırdım çevresel modellemeye çok değinmeden direk modele odaklandım. Salyangoz modeleme 1 saat boyaması 2 saat sürdü. İnternette bulduğum buna yakın pozisyondaki bir salyangozu zbrush ile modelledim ve Shader materyali üzerinden boyayarak canlılık katmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz.

    2012-12-01 21:47:29

    Çok Teşekkürler

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Yorumlarınız için tek tek teşekkür ederim daha iyi çalışmalar atmak umuduyla. İyi günler.

    2012-11-30 22:58:10

    Teşekkürler

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Yorumlarınız için teşekkürler.

    2012-11-28 22:35:49

    Gayet şık olmuş

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Gayet şık olmuş gözüme takılan tek bir nokta var deri sandalyelerin bacaklarını metal yapsanız sanki çok daha gerçekçi gözükecek gibi. Elinize sağlık.

    2012-11-28 10:14:58

    Müren

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Modeli googleda bulduğum bire bir referans resimleri ve fotoğraflar ile oluşturdum. Genel anlamda kamufle olan bir hayvan olduğu için arama yaptığınızda göreceksiniz ki genel bir renge sahip değiller. Yani hem kahverengi pullu hem siyah üzeri beyaz pullu vs. vs. epey bir cinsi var. Ancak gözüme en hoş görünen mor üzeri fosforlu yeşile yakın sarı tonlarındaki rengi. Bilmiyorum bu hayvana zıpkın atıp kurtulmayı başaran bir dalgıç var mıdır ama ben bir kere yakından gördüm ve bir daha kayalıklara deniz gözlüğü ile yaklaşmamaya karar verdim. Balığımı tutarım plajda yüzerim balıklama atlarım ama kimse bana kayalıklarda dalalım felan demesin. Sizi çalışmadan görüntülerle ve render ile baş başa bırakıyorum. Bu arada arka plandaki görüntü bana ait değil onun üzerine kompozit yaptım. Güzel olmamış vs derseniz belki başka bir zaman kayalık resif modelleyip içine koyup render alabilirim zaman bulabilirsem. Herkese iyi çalışmalar.

    2012-11-28 02:19:16

    Gladyatör-2

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Gladyatör isimli çalışmamın devamıdır. Diğer karakter eklendi ve sahnenin daha dolu olması sağlandı.Arka plan Spartacus filminden bir kare, onun üzerine kompozit yaptım. Aslında net bir görüntü ancak DOF ile blurlaştırmak istediğim kadar netliği azalttım. Dikkati gladyatöre vermek için. Umarım beğenirsiniz.

    2012-11-26 17:22:03

    Teşekkürler

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Teşekkürler yorumlarınız için. Evet eller çok ufak kaldı nedeni karakter poligon sayım 4 milyonu bulunca Workstation sadece eli modifiye etmek istediğimde sapıttı. Daha sonraki çalışmalarımda düzelecektir. Base modelimin elleri büyüttükten sonra sorun gitmiş olur. Çalışmaya bugün diğer karakteri ekleyerek daha da canlılık katmak istedim. Yeni çalışmayı Gladyatör-2 olarak ekliyorum. Umarım beğenirsiniz.

    2012-11-26 17:15:49

    GLADYATÖR

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Arka plan Spartacus filminden bir kare, onun üzerine kompozit yaptım. Aslında net bir görüntü ancak DOF ile blurlaştırmak istediğim kadar netliği azalttım. Dikkati gladyatöre vermek için. Daha sonra diğer karakteri yapıp tekrardan render koymayı planlıyorum. Umarım beğenirsiniz.

    2012-11-26 08:45:41

    Yüz Modelleme (Jason Statham)

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Çalışma ve render Z-brushta yapılmıştır, bu tarz çalışma yapmayı seviyorum. Umarım beğenirsiniz. Referans olarak aldığım resmi de ekledim. Materyal konusunda tam istediğim kıvamda olmadı. Daha sonra farklı karakterler ekleyeceğim. İyi çalışmalar

    2012-11-21 16:40:28

    BİR BALIKÇININ HAFTA SONU AVLAĞI

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Bu çalışmamda vue ile max entegre bir şey yapmak istedim. Kayık, iskele ve ev modellerini max te yapıp Vue içine attım, uzaktan görünecekleri için çok detaylı modellemedim. Geçen renderlarımdaki ışık patlaması ve sisli görüntü problemini Yüksek basınçlı bir ortam yaratıp hava perspektif değerlerini minimuma indirerek çözdüm. Faydalı olması açısından Terrain işleme detaylarını da ekledim.

    2012-11-21 16:32:32

    SON YOLCULUK

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    2038 yılında dünyada yaşanan gereksiz savaşlar sonucu ozon tabakası tamamen yok olmuş ve tabakadan giren güneş ışınları dünyayı artık yaşanamaz hale getirmiştir. insanoğlundan geriye kalan her kim varsa, hepsi dünyadan ayrılmak ve yeni yaşanabilir bir gezegen arayışına girmek üzere tüm dünya ülkelerinin ortak olarak yapmış olduğu HOPE "Umut" adlı uzay istasyonuna doğru yola çıkmışlar ve nihayet 2038 yılının sonunda istasyona varıp, yaşam üniteleri içerisinde uzay ortamına tam adaptasyon sağlamaları için uyutulmuşlardır. Hikayemiz 2039 sonlarına yaklaşırken neredeyse bütün mürettebatın uykuya daldığı bu istasyonun askeri birliklerin uyutulduğu bölümünde Bordo Bereli olarak görev yapmış bir Türk askerinin istem dışı uyanması ile başlar.

    Kafama gelen senaryo buydu sketchi ona göre çizmeye başlamıştım ancak 3D ortama aktarınca Animasyon yerine tek kare render almak aklıma geldi. Umarım beğenirsiniz.

    2012-09-27 18:29:27

    Bestekar Evi

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Tüm gün şarkı yapan beste yazan bir müzisyenin evi nasıl olur modelleyim dedim. Ancak gitar modeli katıldığım bir yarışmaya ait geri kalan dekor bana ait. Umarım beğenirsiniz.

    2012-08-22 14:19:28

    Gipsy Gitar

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Çalışmayı sadece satış amaçlı oluşturdum herhangi bir yerde kullanmak için değil. Genelde çok fazla gitar modeli mevcut ancak burada aynı zamanda bir gitarist olarak klasik gitar modellemesi yapmaya çalıştım. En çok zorlandığım kısmı gitarın kulak olarak adlandırdığımız akor yapılan genel mekanizması. Orada bir çark sistemi mevcut. Sap kısmında boolean tekniği ile desen yarattım. Kaplamalar orjinaldir. UVmap ile giydirmeleri elimden geldiğince açılara uydurmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. İyi Günler.

    2012-07-22 01:29:19

    Biga Water Station

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Bu çalışmayı belgesel ve film sektörü için yaptım. Model çalışmam büyük bir alanı kaplıyor. Modeli tanıtırken birazda konusundan bahsetmek istiyorum. Bu su istasyonu dünya üzerinde yavaş yavaş gündeme gelen su sorunu ile ilgili çözümler aramak için yaratıldı. İstasyonun adı "Biga Water Station". Modelleme ile ilgilendiğiden beri hep su sorunu ile ilgili bir animasyon filmi yapmak istedim. Ancak tek bilgisayar ile bu mümkün değil. Yapmak istediğim filmin adı "Water Wars". Film ve belgesel yapımcılarının ileride dünya üzerinde yaşanacak su sorunu ile ilgili bir film yapacaklarından adım gibi eminim. Onlara sesleniyorum "eğer böyle bir proje ile ilgileniyorsanız biga water station sizleri bekliyor. Bunu sadece bir model olarak değerlendirmeyin aynı zamanda bu model gelecek için bir düşünce. Dünyada suyun kolay kolay bulunamadığı zaman bu istasyonlardan yüzlercesinin var olacağını bir düşünün. Ne film değil mi? Vue içerisine model taşındığında çok güzel sonuçlar çıkarıyor.

    2012-07-22 00:55:04

    Teşekkürler yorumlar için. Bu

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Teşekkürler yorumlar için. Bu arada arka binaya mirroring yaptım ancak beklentimi karşılamayınca iptal ettim. Binanın renk değerlerini değiştirdi o yüzden bu hali ile yayınlamak zorunda kaldım.

    2012-06-03 00:26:57

    3D CRASH

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Sadece kafamdan geçtiği gibi bir sahne yansıtmak istedim. Herhangi bir proje için değil. 3DsMax, After Effects gibi yazılımlar ile yaptım. Umarım beğenirsiniz. Daha farklı sahneler ve daha kaliteli görüntüler için fırsat buldukça çalışıyorum.

    2012-05-31 13:50:25

    Elinize Sağlık

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Ciddende çok başarılı. Animasyonu olsa daha da etkili olur. Elinize sağlık.

    2012-05-31 13:37:04

    Lumion işin içine girince

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Lumion işin içine girince suyun altına inecez tabiki :) Güzel çalışma eline sağlık.

    2012-05-30 07:50:20

    Teşekkürler

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Dreamscape olayı ile epey bir mazim oldu ilk çıktığı günden beri ancak alan ve organik modelleme ile uğraşmaktan çok fazla tutorial gezemedim. Realflow`dan fırsat bulduğumda :) işi gücü bırakıp Dreamscape kasmayı planlıyorum. Yorum için teşekkürler.

    2012-05-24 12:43:46

    19 Mayıs 1919 (Şafak Sökerken Bandırma Vapuru)

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Değişik bir animasyon projem daha önce böyle bir şey yaptılar mı bilmiyorum şahsen içimden geldiği gibi bir sahne yaratmak istedim. Atamızın yüz modelini Facegen ile yaptım tabi bilirsiniz sadece generate etmekle bitmiyor iş üzerinde poly noktalarını çekiştirerek daha düzgün görüksün diye uğraştım. Özellikle ten rengi güneşi yukarı aldığımda patlama yapacağı için bahane olarak Şafak Sökerken meydana çıkan ışık değerleri ile sahneyi yarattım. Denizde Bandırma vapurunun arkasında iz bırakmak için reactor water kullandım. Bandırma vapurunu modellemedim plane olarak koydum zaten bu açıdan bakıldığında model bile koysanız sonuç pek farklı çıkmayacak. Dalga üzerinde oluşacak köpüklerin gerçekçi olması için daha sonra Particle bir sistem kullanacağım. Neyse kısa süre sonra Animasyon haline getirip buradan paylaşacağım. Aklımdaki tablo Atamız, arkada dalgalanan şanlı bayrağımız ve Şafak Sökerken ilerleyen Bandırma vapurumuz. Umarım beğenilir.

    2012-05-23 14:46:33

    Çok Güzel Çalışma

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Renderlar cidden çok iyi Hasan bey, ancak kafama takılan bir şey var, atlının çok kısa sürede karşı tarafa geçmesi sanırım ara görüntü süresinin kısa geldiği için yapılmış olmalı. Bu kadar düzenli ve iyi çalışma yapınız varken bu ince detayı atlayacağınızı sanmıyorum, o yüzden merak ettim. At olağan hızında karşıya geçmiş olsa ve ardından çıkan toprak tozu biraz daha yavaş olarak yerden yükselse çok daha mükemmel bir sonuç çıkacağından eminim. Ama bu hali ile bile Türkiye`de en iyisi diyebilirim. Elinize sağlık.

    2012-05-22 12:26:03

    Hazine Avı

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Kaptan Jerrah kim bilir daha ne deniz mağaralarından ne hazineler çıkartmıştır tayfasıyla. Avlarını güneş batınca çıkardıkları aşikar, geceleri karanlık suya fener tutarak gizlenen altınları çıkarmak daha kolay olsa gerek. Sözü uzatmayım birazdan malları gemiye çıkarmak üzere yola çıkacağız.

    2012-05-21 23:17:36

    Teşekkürler

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Evet şimdi farkettim. Beynimin bir yerinde yazılı kalmış olmalı :) Teşekkürler.

    2012-05-21 12:15:19

    ESKİ SOKAK ve GECE

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Eski bir sokak hayal ettim gece sakin bom boş bir kafe açık muhtemelen temizlik yapılıyor sabahı bekliyor sahibi. Vay be şiir gibi oldu. Gece renderlarını bir türlü beceremiyorum. Yani daylight vs hoşuma gitmiyor o yüzden Photometric light kullanmak zorunda hissediyorum. Bir de kaldırım taşları hep aynı olunca hoşuma gitmiyor sanırım her birini farklı yapmak gerekiyor. Bump olayında "crazy bump" isimli bir yazılım kullandım. Umarım beğenirsiniz.

    2012-05-21 11:31:00

    Teşekkür ederim.

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Teşekkür ederim.

    2012-05-17 16:59:52

    KURTULUŞ

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    İki pilot, bir ada, sular altında bir enkaz ve köpek balıkları. İletişim yok zaten ada ufacık ilk akla gelen, bir umut şişe ile bir yerlere mesaj göndermek ancak o da saçma bir anlamı yok. Allah`tan ki uçağın yeri tespit ediliyor ve başka bir uçak yardıma geliyor. Ne saçma macera ama değil mi? Bu tarz çalışmalarda hiç sıkılmıyorum seve seve saatlerce uğraşabilirim. Kendinize iyi bakın.

    2012-05-17 16:51:05

    Teşekkürler. Line modelingten her

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Teşekkürler. Line modelingten her ne kadar sıkılsamda bariyer konusunda çok işime yarıyor birde üstüne pro material atınca tadına diyeceğim yok. Asfalt vs textureler kendi oluşturduğum kütüphaneden vakit bulunca hepsi için bir bump yaratmayı düşünüyorum. Vray deyince aklıma ilk gelen iç mekan ve fuar stand vs görüntüler geliyor o yüzden bu tip dış mekanlarda day light kullanmak daha gerçekçi sonuçlar veriyor. Yorum için sağol iyi çalışmalar.

    2012-05-17 09:08:57

    KAZA SONRASI

    msvangolMustafa Vangölmsvangol

    Kafamda canlandırmak istediğim daha farklı bir sahne vardı aslında ama yine de bu tarz bir render almak istedim. Refuj taşları kötü oldu biliyorum. Değişik bir projede kullanmak istiyorum "Trafik kurallarına uyalım" gibisinden bir mesaj verilebilir. Sonrasında sağ alt köşeye bir el ekleyebilirim.

    2012-05-16 17:13:55