mimaremretimur son galeri mesajları
Fikir çok güzel, atmosfer
Fikir çok güzel, atmosfer çok güzel fakat ufak bir sorun
ön omuz kasları yanlış çizilmiş.)
Ellerine sağlık
Eksiklerinizin farkındaysanız yorum yapmayalım.)
Eksiklerinizin farkındaysanız yorum yapmayalım.)
Yanlış anlamayın gerçekten güzel
Yanlış anlamayın gerçekten güzel olmuş fakat bu iki resim artık moda gibi her sahneye konur oldu ve göz fazla alıştı
Tuğba Hanım dönmüşsünüz.
Tuğba Hanım dönmüşsünüz.
Elinize sağlık güzel görünüyor da şu perdenin yere temas yeri tuhaf duruyor.
Sürenin biraz çıkmış olduğunu görüyorum FG sürgüsü ne durumda
Malesef bulanıklaşma aşırı olmuş
Malesef bulanıklaşma aşırı olmuş
elinize sağlık gayet iyi
elinize sağlık gayet iyi
fakat
nacizane yorumum
şu duvardan akan pislikler için texture hazırlarken bump ı kapatmış veya es geçmişsiniz lakin o sadece diffuse yi etkileyen bir renk olmalıydı bump yine aynen devam etmeliydi
Murat Bey geç gördüm
Murat Bey geç gördüm merhaba
bu sürenin çokluğu bana çok soruluyor
dosya boyutu oldukça mütevazi değerlerde hatta duysanız şaşarsınız
yalnız bu çalışmam eskidir yani dört çekirdeğimle almıştım bu renderı ama renderlarıma bakarsanız sürelerim uçkundur
clean scirptine bakayım fakat mental ray ile ilginizi bilmiyorum ama şunu söyleyyim
ciddi fg ayarları(high yaptığımı zayın) ve tabi a.o. ın açık olması ve 16-64 mitchell gibi a.a. ayarları süreyi uçurur hele bir de IBL açıksa direkt üçe katlanır ve GI aktifse render başlamak bilmez
Bu çapta bir çizim
Bu çapta bir çizim neden editörün seçimleri bölümüne giremiyor ben anlamıyorum
elinize sağlık Octane Render
elinize sağlık
Octane Render kolay mı
Şeker gibi bir çalışma
Şeker gibi bir çalışma olmuş eline sağlık
Aliihsan hocam eline sağlık
Aliihsan hocam eline sağlık uğraşmışsın da
şu ana render diğer çalışmalarına bakarak çok zayıf kalmamış mı
gayet gerçekçi gayet başarılı
gayet gerçekçi gayet başarılı çok hoş
Teşekkür ediyorum FG ayarlarına
Teşekkür ediyorum FG ayarlarına çok yüklenmiş olabilirim ve tabi antiaillising`i de abartmış olabilirim
Bembeyaz Düşler
3Eski bir çalışmamın elden geçmiş halidir. 3D Studio Max 2012+(tabi ki) Mental Ray (tutup vray mi kullanalım yani) + Photo Shop CS3 Kullanılmıştır. Render 24 saat kadardır (AMD 6CORE). Keyfi bir çalışmadır. Yorumlara açıktır.
Hocam kullandığın gamma nedir
Hocam kullandığın gamma nedir acep
Neden render motoru olarak
Neden render motoru olarak vray tercih ettiniz acaba?
Muthiş bir çalışma ve
Muthiş bir çalışma ve renk zevki. defalarca tebrik ediyorum sizi
Teşekkür ederm Erkan hocam
Teşekkür ederm Erkan hocam ben de yeni gördüm yorumunu
amd phenom 2 1100t`de alındı yani fiziksel 6 çekirdekli bir işlemci
uzun sürmesi muhtemelen IBL`nin etkisi ve tabi FG`ye yüklenmekten olabilir
a.o. ları aslında p.s. ta arttırmaya çalıştım farklı bir kanalla aldığım için. fakat bunu yaparken kötü görünmüş olabilir bilmiyorum.
arch&design kullandım evet a.o. lar aktif ama kimisinde ecat ao açık kimisinde kapalıdır hep açık olsun öyle mi
glossiniess samples lar çok çok abartılı sayılmaz ama render süresi çok fazla kanalda render almaktan da ileri geliyor olabilir veya yerdeki yapraklardan belki
teşekkür ederim hocam kolay gelsin
Arka tekere hava lazım.)
Arka tekere hava lazım.)
elinize sağlık güzel görünüyor
Olağan Hareketliler
Eski bir okul projesinin yine eski bir görselidir. Elbette herzaman olduğu gibi kullandığım render motoru Nvidia Mental Ray`dir. Max`in sürümünü anımsamıyorum ama 2012 veya öncesi olabilir. PS CS4 veya daha aşağısı kullanılmış olması lazım. Çalışmanın bana 3d dwg olarak geldiğini düşünürsek bitişi 2 saat kadardır.
Elinize sağlık temiz bir
Elinize sağlık temiz bir çalışma olmuş
Fakat birkaç sorum olacak
Kaç ışık kullandınız ve hangileri (sadece mr sky portal gibi görünüyor)
FG ve GI aynı anda aktif miydi
şayet öyleyse GI için kaç cm belirlediniz
Halı için ne kullandınız
Çok başarılı hocam elinize
Çok başarılı hocam elinize sağlık. Koltuk için kullandığınız malzeme nedir acaba? Arch&mi nin hazır preset lerinden mi?
Sahnede Risk girmeden gerçekçi
Sahnede Risk girmeden gerçekçi çalışma çıkartmak işin kolayıdır.
Fakat bu sahne benim fikrimce yakın çekimden kumaşa çalışması veya kedisiyle riske girilmiş bir çalışma.
Toplamda başarılı fakat
genel vray kusuru olan "fazla temiz" olması ile karşılaşıyoruz.
Karikatürize Vaziyet
3D Studio Max 2015+Elbette ve tabi ki Mental Ray ( Ne yani tutup da vray mirey mi kullanalım yani!!!) + Photo Shop CS5 Kullanılmıştır. Render 1 saat kadardır (i7 8CORE). Hem Ticari hem keyfi bir çalışmadır. Daha doğrusu ticari bir çalışmanın keyfi bir bölümüdür. Yorumlara açıktır
elinize sağlık ama malzemeler
elinize sağlık ama malzemeler üzerinde biraz daha çalışılmalı
Mimarca bir iş çıkmış
Mimarca bir iş çıkmış
tarzınızı beğendim
Gayet haklısınız senaryo eksik.)
Gayet haklısınız senaryo eksik.)
Duvar 145 cm dir
Duvar 145 cm dir
Elbise de 55 cm gibi
Bunun dışında ne var mesela ölçüp bakabiliriz
Teşekkür ederim. Oran sorunu
Teşekkür ederim. Oran sorunu derken? Her tefriş kendi boyutunda yapıldı aslında? Yani tasarım açısından yapıya göre ufak manasında mı?
BURUTEV
Sevgili arkadaşlar
Bu görmüş olduğunuz çalışma benim "bürütev" isimli projemdir.
Çalışmanın toplam süresi tasarım+modelleme+render+ps 15 akşamdır.
Mİmari tasarım bana aittir.
Modellerin %70`i hazırdır. Fakat tüm modellerin malzemelerini baştan Mental Ray için tekrar hazırladım.
Sahne hazırlama+Render+PS bana aittir
Render NVIDIA MENTAL RAY`de alınmıştır. (yoksa haşa vrayde değil)
3D Stduio MAX 2015 ve Photo Shop CS6 kullanılmıştır.
Render süreleri her biri için 10-30 saat arasıdır.
Konseptte gördüünüz resimler, büyük usta Salvador Dali`ye aittir.
Yerde dökülmüş yaprakların olması fakat çevrede kuru ağacın hiç görünmemesi "kasti" bir tasarımdır.
Tüm yorumlara sevgiyle açıktır:)
"bürütev" Projesi
Sevgili arkadaşlar
Bu görmüş olduğunuz çalışma benim "bürütev" isimli projemdir.
Çalışmanın toplam süresi tasarım+modelleme+render+ps 15 akşamdır.
Mİmari tasarım bana aittir.
Modellerin %70`i hazırdır. Fakat tüm modellerin malzemelerini baştan Mental Ray için tekrar hazırladım.
Sahne hazırlama+Render+PS bana aittir
Render NVIDIA MENTAL RAY`de alınmıştır. (yoksa haşa vrayde değil)
3D Stduio MAX 2015 ve Photo Shop CS6 kullanılmıştır.
Render süreleri her biri için 10-30 saat arasıdır.
Konseptte gördüünüz resimler, büyük usta Salvador Dali`ye aittir.
Yerde dökülmüş yaprakların olması fakat çevrede kuru ağacın hiç görünmemesi "kasti" bir tasarımdır.
Tüm yorumlara sevgiyle açıktır:)
Elinize sağlık Tuğba Hanım
Elinize sağlık Tuğba Hanım fakat sanırım siz yine alışık olduğunuz ayarlardan gitmişsiniz
Akyuvar
3D Studio Max 2012+Elbette ve tabi ki Mental Ray ( Ne yani tutup da vray mirey mi kullanalım yani!!!) + Photo Shop CS4 Kullanılmıştır. Render 5 saat kadardır (i7 8CORE). Keyfi bir çalışmadır. Yorumlara açıktır
Karadeniz Kıyı Parkı
3D Studio Max 2014+Elbette ve tabi ki Mental Ray ( Ne yani tutup da vray mirey mi kullanalım yani!!!) + Photo Shop CS6 Kullanılmıştır. Render 4 saat kadardır (i7 8CORE). Ticari bir çalışmadır. Yorumlara açıktır
Kahverengi Buhur
Eski Bir Çalışmamdır
3D Studio Max 2011+Elbette ve tabi ki Mental Ray ( Ne yani tutup da vray mirey mi kullanalım!!! Yok artık!) + Photo Shop CS4 Kullanılmıştır. Render 4 saat kadardır (i7 8CORE). Ticari bir çalışmadır. Yorumlara açıktır
Teşşekkür ederim. Bu
Teşşekkür ederim.
Bu çalışma bir yarışmaydı ve o dönemler bende yarışmalar ille de soyut render lar ile görsellenmeli diye bir inanış vardı. Biraz karikatürize ve soyut görünmesinin sebebi budur. Ha neden boya o da tasarımla ilgili yani boya değil kaplama yapsak onu da soyut gösterirdik
Çift Yumurta İkizleri
3D Studio Max 2012+Elbette ve tabi ki Mental Ray ( Ne yani tutup da vray mirey mi kullanalım yani!!!) + Photo Shop CS4 Kullanılmıştır. Render 3 saat kadardır (i7 8CORE). Keyfi bir çalışmadır. Yorumlara açıktır
Gayet başarılı fakat bu
Gayet başarılı fakat bu kadar temiz ve düzenli olması eksi hanesine yazılabilir
Belki denenebilir... Tekrar teşekkür
Belki denenebilir... Tekrar teşekkür ederim
duvarlar çok yansıtıcı olmayan
duvarlar çok yansıtıcı olmayan siyah mermer kaplamadır.
Boytek İç Mekan
3D Studio Max 2013+Elbette ve tabi ki Mental Ray ( Ne yani tutup da vray mirey mi kullanalım!!! Yok artık!) + Photo Shop CS5 Kullanılmıştır. Render 9 saat kadardır (AMD 8CORE). Ticari bir çalışmadır. Yorumlara açıktır
Hayır modeller elime başka
Hayır modeller elime başka kanalla ulaştı fakat orada da vardır belki bilmiyorum. Çok teşekkür ederim eski bir çalışmam
"nisbeten" yazdım bu Mental
"nisbeten" yazdım bu Mental Ray`e göre az bilirim demek. Yoksa ilginç gelebilir ama ben bir kurumda vray eğitimi veriyorum.(vray i seçen ben değilim kurumun tercihi)
BioRenarD: Çok teşekkür ederim; rica ederim