MedusaX son galeri mesajları
BathRoom Design
Çalışma içinde FloorGenerator plugini ve Shader Map4 programı kullanıldı.Ayrıca render motoru Corona Renderer kullanıldı. Kullanımı oldukça basit ve Coronaİmage programı ile Diyafram, Işık efektleri renderden sonra rahatlıkla uygulanabiliyor.
Frame Buffer
Bahsettiğin özellikle ilgili bi bilgim yok aslında bu konuda eksik kalmak istemezdim. Evet Vray kullanıyorum, bu bahsettiğin özellik render alındıktan sonra yapılabiliyormu, konu ile ilgili biraz araştırma yaptım ama pek bişi bulamadım, yararlanabileceğim bi kaynak suna bilirmisin?
Teşekkürler...
Evet, dış mekan resmi ile ilgili sorun doğru ancak deneme renderlarında bu şekilde değildi :) ne olduysa asıl render da çıktı bu sorun. Son renderi görünce, renderlein üzerinde gördüğünüz render süresi gözümü korkuttuğu için dönemedim. Müşteriye Ps ile düzeltip gönderdim. Buraya da orjinalini koydum çünkü hatalarım hakında yapıcı eleştriler almak istedim.
Mutfak Çizimi
Çalışma ticari bir projedir. Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler. Ticari olması nedeni ile fantastik bi çalışmadan uzaktır. Çizim içerisinde bulunan her obje çizimdir, hazır model kullanılmadı. Çalışma hakkında yapıcı eleştrileriniz için şimdiden teşekkürler.
Koridor ShowRoom
Bir reklam firması için hazırlanan, koridor tasarımı. Kırma taş üzerine alçıpan Niş. Niş içleri içleri beyaz spot ışıklı yapıldı. Çalışılan makine İ5 işlemcili, 8 Gb Ram, 1 Gb Ekran kartı. Samsung NP300E5C-S0BTR Laptop
Emeğine sağlık
Öncelikle çalışma için harcadığın emeğine sağlık. Ancak ortam içinde biraz daha ışık desteğine ihtiyacın varmış yada ortamda bulunan ışık kaynaklarının Bounce sayılarını arttırmış olsaydın duvarlarda ve objeler üzerindeki lekelerden kurtulabilirdin. Halıya bump vermek yerine VrayDisplancemet vermiş olsaydın daha gerçekçi halı elde edebilirdin. Camlara Refract verip IOR değeriyle onayıp yani 1,5 ve üstü bir değer ile geçirgenlik verebiliridin.
Bunlar nacizane görüşlerim. Başarılar.
Call Center
Makine: Core İ7 8700 2.93 Ghz. Ati RADEON HD 4800 1 Gb. 8Gb Ram. Windows 7 Ultimate 64X
Program: 3D Max 2013, Vray 2.2
Render Yöntemi: Brute Force/Light Chace
İşin Açıklaması: Bir Call Center için iç mekan tasarım. Müşteri isteği üzerine balkon yanındaki cam duvarı yıkılarak resimde görüldüğü gibi 40 cm`lik cam paneller için blok haline dönüştürüldü. Uzun L masa, Paslanmaz ve buzlu camdan imal edildi. Kitaplık, 35 cm derinliği olacak şekilde hafif olması için sıkıştırılmış tahta lifleri, sunta ve kağıt dolgu ile imal edilip duvara monte edildi. Yerlerde mevcut parkeler sökülerek, renderda görülen parkeler dizildi. Hali hazırda açıkta bulunan klima fanı, 1 cm. üzeri pasta ve sertleştici ile kaplı mdf içine gizlendi. Sehbalar hazır obje referans alınarak 1 cm. lik mdf`den imal edildi.Tavanda bulunan köşe karton piyerler söküldü. Tavana 15 cm lik kot ile asma tavan imal edildi ve spot yerleştirildi. Balkon kapısı sökülerek siyah renkli ahşap görünümlü Pimapen monte edildi.
Yorum ve yönlendirmeleriniz için şimdiden teşekkürler.
Çalışma Çok Güzel Ama...
Tarık67`ye katılıyorum gerçekten güzel bi çalışma ama biraz daha gerçeklik olsaydı daha y olabilir. Zemne baraz Distance verilebilirdi, camlara yansıma veya Caustik eklenmiş olsaydı daha şık olabilirdi. Bunlar nacizane görüşlerim. Başarılar...
Eline Sağlık
Emeğine sağlık çok güzel bi çalışma olmuş. Yalnız şu rpc lerin artık eğrelti durmasına bi çözüm bulsalar daha güzel olacak.
Kış Bahçesi
Makine: i7 2.93 Ghz./8 Gb. Ram./64 Bit Windows Ultimate/Ati Radeon Hd 4800 1 Gb.
Makine özellikleri yukarıda belirttğim gibi ancak her ne yaptıysam üst kısımda yer alan ışık lekelerini yok edemedim, caustic ayarlarını, vray sun ayarlarını, irradiance ayarlarını ve daha bir çok ayarı defalarca kontrol ettim değiştirdim ancak başarılı olamadım. Konu ile ilgili yorumlarınızı, yönlendirmeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
ışık
Vray Displancement çok yerinde olmuş, bravo... Bu arada bende ışıkta çok iyi değilim ama benim ışık konusunda izlediğim yol, ışık yerleşimini iyi yaptıktan sonra, Vray`i destekleyen iki yardımcı plugin kullanıyorum biri, solidrock, diğeri SigerShaders Vray Setup... Bunlarla ve ışık şiddetlerimle bir kaç deneme renderi aldıktan sonra, bu pluginlerin etkideği değerleri bir yere not alıyorum ki, daha sonra nerede ne olduğunu çözebileyim. Sonrasında Final Render ile projeyi sonlandırıyorum. Bu pluginlerin şimdiye kadar hem öğretme hemde ayarları düzeltme konusunda çok yardımını gördüm. Tavsiyem bi incele derim.
Tesadüfi.... :)
Açıkcası, tesadüfi olsada baya güzel bi ambians katmış... Bu ambians nostaljik mekan, şehir gibi bir çalışmada yakalanmış olsaydı diye içimden geçirmedim değil. portrede biraz inceledikten sonra görüle biliyor..
Halı?
Nacizene; Halıdaki parlaklık sanırım biraz fazla olmuş gibi. Plastik çimen gibi durmuş biraz.
Halıdaki tekniğin nedir? Vray Displancemet Mod mu kullandın?
Hımm ?????
Fotorafçılığı çok iyi bilmem ama resme baktığımda fark ettiğim bi nokta var, fotoğrafçı arkadaşlar daha iyi bilir illaki ama, bildiğimiz gibi dünyada çekilen her fotoğraf asıl olarak gri tonlamalı resimdir. Makineler ve bizler sadece bu tonlamaların hangi rengi ne kadarını yansıtacağını, veya emeceğini belirleriz. Bu kurala göre Fotoda şu var, göz ve saç kısmında ki renklendirme, sanırım photoshop eseri gibi biraz ama fotonun geneli siyah beyaz iken (gri tonlamalı iken) göz ve saçlardaki renge akış çok ilgi çekici bence... bu bir teknikmidir yoksa photoshop`uz azizliği mi?
çok güzel
Dicek hiç bişey yok, gerçekten çok güzel bir kare... Fotodan çok anlamam ama gerçekten etkileyici...
Uygulanabilirlik
Eline sağlık çalışma güzel olmuş ama yorumdan ziyade, sormak istediğim, bu çalışmayı diyelim müşteri onayladı. Bu çalışmanın uygulanabilirliği nedir? Yani alçı kalıp mı, yoksa başka bir yöntem mi?
Çok Güzel Ama
Ellerine sağlık güzel olmuş, sanırım koltukların üzerinde yer alan ışıkların biraz daha güçlendirilmesi gerek. Birde Banko arkasındaki logo üstteki büyük logodan fazla öne çıkmış gibi, müşterin ne der bilmiyorum ama üstteki logoyuda ışıkla destekleyebilirsen çok daha dengeli ve gdaha güzel olabilir.