maxkemal son galeri mesajları
Yorumlarınız için teşekkür ederim
Yorumlarınız için teşekkür ederim
eski köy
Blender 3d 2.91
Render Cycles
duvarlar megascandan alınıp düzenlenmiş detaylar oluşturulmuştur.
karakter 1 yıl önce rahmetli olan babamı Blender ile modelledim
karda balık
Modelleme : Blender 2.73 ve Makehuman
Render:Cycles CPU Yaklaşık 600 örnek
Boş zaman çalışması 1 haftadır günlük denemelerle sonuca ulaşıldı
Sahnede 7milyon poligon ve 100 binlerce hair ve partikül var. bu yüzden render süresi çok üzün yaklaşık 5 saat
GPU CUDA bellek yetersizliği uyarısıyla kapandığında cpu ile render alındı
makina : Acer v3 17.3 inç notebook i7 4702mq 32gb ram gtx 850m
Huzur
Renk düzeltmek ile tekrar
Blender 2.7 modelleme
Makehuman 1.0 insan modeli ve rig
Render Cycles cpu ile alındı
Boş zaman çalışması
Sadece düz olanların gireceği yere odun toplamış bir derviş.
mutluluk2
önceden çalıştığım ve bir çocuk eklemeyi planladığım sahne sonunda bitti. bu gün boş zamanımda yaklaşık 2 saatlik bir çalışma ile çocuk ve balonları ekledim. biraz sahnede değişiklik yaptım 2 farklı renderi de beyeninize sunuyorum
Blender 2.65
Render Cycles Strand destekli sürümü ile yaklaşık 25dk. 200 örnekle
çok başarılı bir çalışma.
çok başarılı bir çalışma.
gözlerdeki ifade; o günlerin acısını bir babanın gözlerinde yaşatıyor.
teşekkürler Rabia hanım bir
teşekkürler Rabia hanım
bir kaç eklemeden sonra tekrar paylaşacağım
Merhaba Fatih bey 3ds
Merhaba Fatih bey
3ds max i uzun yıllar kullandım. şiödi Blender ile bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
Blender öncelikle vakıf programı yani lisans sorunu yok.
bütün 3d ve 2d işlemlerini kendi bünyesinde yapabiliyor.
Sculpting, alev duman , sıvı dinamikleri, video compotision ve bir sürü şey
3ds max gibi plugin zengini değil hazır işler yok. yani her şeyi kendin yapmalısın. ama özellikle organik modellemelerde 3ds max eline su dökemez
kolay gelsin
3d manzara
merhaba
Modelleme Blender 2.65
Cycles render
örnekleme=200
composition Blender 2.65
deneysel çalışma olan Cycles hair ile bir çalışma.
deneysel olduğu için fazlasıyla çökme yaşadım. inşallah yakında Blender ana gövdeye stabil bir şekilde monte edilir.
1920-1080 çözünürlük
render süresi 20dk civarı
bütün model sahne bana ait
arka fon fotoğraf
zaman bulduğumda yolda giden bir kişi veya çocuk çalışacağım. (blender dynamictopoloji destekli sculpt ile)
bu konuda fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
isteyene blender dosyasını verebilirim
çok güzel bir çalışma
çok güzel bir çalışma Serdal bey. yalnız ben ilk gördüğümde bir kar manzarası yerine yoğun ışık patlamalı bir yaz manzarası sandım. belki bana öyle geldi. fakat çalılardaki renk sıcak bir renk olduğundan kaynaklanıyor olabilir. renk sıcaklığını düşürerek daha soğuk renkler kullanabilirsen o yaz etkisi kırılabilir.
diğer yönleriyle mükemmel
Furkan bey sahne kalabalık
Furkan bey sahne kalabalık fakat yol kenarları hariç diğer partiküller gölge oluşturmayan materyal kullanırlar bu nedenle render hızı artmakta
çok başarılı bir çalışma
çok başarılı bir çalışma elinize sağlık.
kenan bey bu arada
kenan bey bu arada çalışmanız güzel olmuş elinize sağlık
Fatih bey Cycles ile
Fatih bey Cycles ile displacement map kullananbilirsin sadece node editörde bu kanala bir map bağla o kadar sss için şu an çalışma devam ediyor fakat sahte sss yapabilirsin
sağol yunus bey malesef
sağol yunus bey malesef dersler için çok vaktim yok ama vakit bulursam ders hazırlayabilirim.
Yunus bey bende yıllardır
Yunus bey bende yıllardır amatör de olsa bu işlerle uğraşıyorum. ilk önce 3ds max ile başladım maya ile de mesaim olmuştur. madem para kazanacak iş yapmıyorum o zaman bu programlarla meşkul olmanın da anlamı yok diye düşünerek Blender programıyla uğraşmaya karar verdim.
yeni eklentiler ve Cycles render motoru gibi gelişmeler ile muhteşem bir programa dönüştü. iyi bir makina ile özellikle ekran kartı ile render alamayacağın poligon sayısı yoktur. vede çok hızlı vue gibi programlarla yaptığın karmaşık eko sistemleri bile yapabilirsin hemde çok daha hızlı. şimdi beklediğim zaten çalışmalar devam ediyor volumetrik material ve hair fur desteğininde Cycles render motoruna dahil edilmesi
ışık, doku ve kompozisyon
ışık, doku ve kompozisyon harika
tebrikler
adada akşam
Blender 2.6 Cycles render motoru ile yaptığım bir çalışma
isterseniz gündüz halini de render edebilirim.
bu adada yaklaşık 120 000 ağaç mevcut
toplam poligon sayısı 9 milyar civarı
render süresi 2dakika 23 saniye 100 örnekleme ile render alınmıştır
GPU nvidia gtx 560 ti
çok başarılı tebrikler. artık
çok başarılı
tebrikler. artık ülkemizde de pixar kalitesinde bir uzun metraj animasyon görmek isteriz
Çöle yakın bozkır
Merhabalar yalnışlıkla wip yerine 3d galeriye eklemişim özür dilerim. yeni renderini ekledim.
Blender 2.6
Sculptris (azıcık)
Render süresi:5 dakika
fırsat bulduğumda canlı (hayvan, insan) eklemeyi düşünüyorum
yorumlarınızı ve neler eklemeliyim fikirlerinizi almak isterim. gürüntüdekilerin hepsi 3d ve bana ait moddelerdir.
uzak tepe üstlerindeki bitkilerde particle ile yapılmıştır.
Serdal bey her zamanki
Serdal bey her zamanki gibi 1.sınıf bir çalışma tebrikler.
(yorumları geç yazmamın nedeni uzun süredir yoğun iş temposundan)
teşekkürler
tekrar yorum yapan arkadaşlara teşekkür ederim.
Ulaş bey makineyi yazmayı unuttum. Casper nirvana i740 işlemci ve 6gb ram olan notebook
yorumlar için teşekkürler render
yorumlar için teşekkürler
render süresi: 5 dakika civarı
Blender 3d Manzara
Blender 2.5 ile yaptığım bir çalışma arka fon fotoğrafı bana ait olan bir fotoğraftır(köyüm:))).
Blender 2.5 ile yoğun bir sahne performansı için yapılan bu çalışma ile bu programın gerçekten mükemmel olduğunu görmek bir kez daha beni mutlu etti (500 000 adet referans obje ile partikül + yüz milyon poligon)