koray1 son galeri mesajları
Teşekkürler yorumlarınız için.
Teşekkürler yorumlarınız için.
Tekrar teşekkür ettim arkadaşlar.
Tekrar teşekkür ettim arkadaşlar.
Serdar : Walking dead den Rick fakat herzaman ki gibi bi zaman sonra kendimdende birşeyler katmak istiyorum ,tamamen bağlı kaldığım söylenemez referanslara.Sonuç olarak ortaya çıkan bu oldu ;)
Rick
Zaman buldukça ,keyfi yapılmış bir çalışmadır.Modelleme herzaman ki gibi ZBrush ve Render olarak Keyshot kullandım.Herkese iyi çalışmalar.
Nanosuit 2
2010 yılı çalışmalarımdan.Galerimde bulunsun diye eklemek istedim.Maya ve MentalRay kullanılmıştır.Kısa bir turntable video da yapmıştım aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.
https://vimeo.com/17655795
QuickSketch Head 4
2011 yılında yaptığım çalışmalardan biri.Program olarak ZBrush ve Photoshop kullandım.Photoshop ile biraz renk düzenlemesi yapmıştım hatırladığım kadarıyla.
QuickSketch Head 3
2011 yılında yaptığım çalışmalardan biri.Program olarak ZBrush ve Photoshop kullandım.Photoshop ile biraz renk düzenlemesi yapmıştım hatırladığım kadarıyla.
QuickSketch Head 2
2011 yılında yaptığım çalışmalardan biri.Program olarak ZBrush ve Photoshop kullandım.Photoshop ile biraz renk düzenlemesi yapmıştım hatırladığım kadarıyla.
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar
Fairy
2010 yılında yaptığım çalışmalardan biri.Program olarak ZBrush ve Photoshop kullandım.Photoshop ile biraz renk düzenlemesi yapmıştım hatırladığım kadarıyla.
QuickSketch Head 1
2011 yılında yaptığım çalışmalardan biri.Program olarak ZBrush ve Photoshop kullandım.Photoshop ile biraz renk düzenlemesi yapmıştım hatırladığım kadarıyla.
P.U.Darba Weapon
P.U Projesi için modellenen Darba ırkının silah varyasyonlarından ikisi.Modeller LowPoly dir.Yapım süresi 3-4 gün sanırım.(HiPoly + Lowpoy + Texture + Rigging).
P.U. GG
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerin teçhizatlarına yakından bakış.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
P.U. KM
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerin teçhizatlarına yakından bakış.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
P.U. GM
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerin teçhizatlarına yakından bakış.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
Rana , teşekkür ettim.
Rana , teşekkür ettim.
Serdar , P.U. projesinden eklenecek birkaç şey daha var sonrasında alsınlar sıkıntı yok ;)
Konsept sanatçımıza müdahale sonrasındaki
Konsept sanatçımıza müdahale sonrasındaki son hali bu.Üzerinde çok çalışıldı konsept aşamasında fakat istenen sonuç tam alınabimiş değil.Sonrasında herkes kendi açısında sıkıldı ve bu şekilde kaldı.Duruş açısına gelirsek artistik sunum şeklidir.Düşman bile kendi açısından baktığında kahramandır :) sonuç olarak karakter geliştirme süreci bu şekilde sıkıntılarla doludur.
birkaç ek daha ekliyorum
birkaç ek daha ekliyorum , gözümden kaçmış .
Paralel Universe Darba
Paralel Universe Projesi için modellenen düşman asker ırklarından bir tanesi.Projede DARBA olarak isimlendirildiler.Şuanki hali LowPoly dir.Yapım süresi 3 hafta civarı(HiPoly + Lowpoy + Texture + Rigging).Konsept üzerinde birçok değişiklik yapıldı fakat hala içime sinmiş bir iş değil.
spor
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerin teçhizatlarına yakından bakış.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
Teşekkürler arkadaşlar. Semihkartal :
Teşekkürler arkadaşlar.
Semihkartal : Youtube olsun internet olsun binlerce tutorial var oradan ulaşabilirsin, eğer öğrenmek istediğin özel bir konu varsa bana yazabilirsin.
P.U. SporBot
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerin teçhizatlarına yakından bakış.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
P.U. Bot
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerin teçhizatlarına yakından bakış.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
Paralel Universe Soldier 5
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerden biri.Yakında diğerlerinide ekleyeceğim.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
Saol Erkan ,teçhizat konusunda
Saol Erkan ,teçhizat konusunda haklısın onun sebebini açıklama kısmına yazmayı unutmuşum.Karakterler moduler olarak modellendi yani tak çıkar sistemi.Oyunda istediğiniz şekilde karakteri donatabilecektiniz.Şuanki halleri full donanımlı hali.Yani herşey takılı halde.Paralel Universe un diğer karakterleride aynı şekilde modellendi.
Yorumlar için sağolun arkadaşlar.
Yorumlar için sağolun arkadaşlar.
Paralel Universe Soldier 4
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerden biri.Yakında diğerlerinide ekleyeceğim.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
Paralel Universe Soldier 3
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerden biri.Yakında diğerlerinide ekleyeceğim.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
Paralel Universe Soldier 2
Paralel Universe Projesi için modellenen askerlerden biri.Yakında diğerlerinide ekleyeceğim.Tamamen ZBrush modeldir.LowPoly yapacak zaman olmadı şuanlık bu şekile beklemede.Render ZBrush BPR.
Paralel Üniverse Karakter
Modelleme ZBrush ve render Zbrush BPR.Paralel Universe Projesi için modellenen karakterlerden biri daha.Henüz Lowpoly modellemesi yapılmış değil.
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.
Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.
Furkan : Son zamanlar
Furkan : Son zamanlar kaplama vb işlerle çok uğraşmıyorum.Fakat dediğin gibi yapılırsa iyi sonuçlar çıkabilir.
Yıldırım: Uv açmadım.HighPoly model şu aşamada.Oyun projemiz için yapılmış askerlerden birtanesiydi.Proje devam etseydi Lowpoly,texture,shader,UE4 süreci de dahil herşeyi yapacaktım.Teşekkürler yorum için.
omerson , Gökhan : Saolun arkadaşlar.
Teşekkürler Ömer, lowpoly hale
Teşekkürler Ömer, lowpoly hale getirilip bake edilen maplerle birebir bu hale getirilebilir.Displacement map i arastırısan daha detaylı bilgi edinebilirsin burda yazması uzun sürer ;) Şuan bazı oyun motorlarının bu map i kullanma kapasiteleri var fakat optimizasyon konusunda dikkat etmek lazım.
Yorumun için teşekkürler Altuğ.