Biped animasyon
3d-anim (3D) program: 3ds max 9
Süre: 1 gün
3 yorum yapıldı
0/10
(2 kişi beğendi)
Modlleme basitçe 3ds max de yapılıp zbrush export edildi, orada model iyice forma getirildi, sonra uv si çıkarıldı ve texture yapıldı en son max e exportlandı.
Max de biped rig giydirildi skin modifieri ile deformasyona hazır hale geldikten sonra bi güzel anime edildi :)
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- kaplan_yavrusu: tespitleri sıralayıp yazıyı bir konferans metnine çevirmek istemediğimden kaynaklı tebrik ederim.
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var fakat söyleyeyimmi bilemediğimden mütevellit tebrikler.
- KEMALBUDAK34: Teşekkürler
- kaplan_yavrusu: yorumları sıralayıp konferans haline getirmek istemediğimden mütevellit tebrik ederim.
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem