Master & Blaster

Master & Blaster Master & Blaster - Ömer Zeren

omrzrn (Ömer Zeren) program: zbrush Süre: 40 saat 14 yorum yapıldı 6/10 (33 kişi beğendi)

Master & Blaster 1Master & Blaster 2Master & Blaster 3Master & Blaster 4

Merhaba

yaptığım eski bir karakter tasarımını zbrushda modellemeye karar verdim. çalışmanın büyük kısmı zbrushda yapıldı. ufak tefek polygon editlemek için max kullandım. sss2 ve layer comp denemesi yaptım bu modelin renderinde. ekte yaptığım çizim ve renderların biraz daha büyük versiyonlarını görebilirsiniz.

umarım beğenirsiniz. ( şirin karakterlerden sonra şaşırtmamışımdır umarım :D )

not: site fantazi yaratık ve şiddete ne kadar toleransı bilmiyorum... sanırım onaylama kısmından geçerse görecez. :)

Master & Blaster için Yorumlar

:O
omrzrnÖmer ZerenAvatar

onay beklemeden galeriye eklendi hmm..

siteye rahatsızlık verirsem belirtin resmi sileyim.


[email protected] http://omrzrn.deviantart.com/
2011-09-12 03:27:50
  • Offline
  • Erkek
başkasını bilmemde benim hoşuma
melkor_Erkan YILDIRIMAvatar

başkasını bilmemde benim hoşuma gitti


MODO, rhino
2011-09-12 08:45:37
  • Offline
  • Erkek
Benimde hoşuma gitti. Açıkçası
shineseeHakan BabarAvatar

Benimde hoşuma gitti. Açıkçası bu tarz çalışmaları sıksık görmek isterim.


2011-09-12 11:16:16
  • Offline
  • Erkek
SÜper çalışma , tebrikler
cgahmetchessmasterAvatar

SÜper çalışma , tebrikler


Bu işte iddalı değil sadece istekliyim.
2011-09-12 11:30:01
  • Offline
  • Erkek
hakikaten cok başarılı bir
mikayil

hakikaten cok başarılı bir calışma hiç bir türkün böyle bişey yapıcagını düşünmemiştim tebrikler


2011-09-12 13:15:55
  • Offline
başarılı kardeşim ellerine sağlık
HALOXOrcun Halil KayaAvatar

başarılı kardeşim ellerine sağlık


https://www.behance.net/OrcunHalilKaya
2011-09-12 19:43:36
  • Offline
  • Erkek
Çalışmanız tasarım olarak da
charmashaokiOkan Mutlu AkpınarAvatar

Çalışmanız tasarım olarak da sculpting olarak da çok çok başarılı, tebrik ederim. Sormak istediğim ek olarak cavity map kullandınız mı, vray normal map mi yoksa standart normal map mi kullandınız? Normal map`i xNormal ile mi yoksa Zbrush ile mi export ediyorsunuz? Son olarak da displacement`i zbrushcentral forumlarında tavsiye edildiği gibi x ve x/2 biçiminde mi kullanıyorsunuz? Kusura bakmayın böyle aniden dalıverdim, sculpting konusunda elimden geldiğince geliştirdim kendimi fakat sss2 denemeleri yapmak için max`e geçmeye çalıştığımda istediğim sonuçları hiç alamıyorum. Cevap verirseniz çok memnun olurum, iyi çalışmalar diliyorum.


2011-09-16 00:34:44
  • Offline
  • Erkek
herkese teşekkür ederim.
omrzrnÖmer ZerenAvatar

herkese teşekkür ederim.

eğer low poly kopysını çıkarmıyorsam direk zbrush uv master ile kaplamasını hallediyorum. xnormalın esprisi kalmyor. displacemant vs. kullanmıyorum, zaten yüksek çözünürlüklü modeli aktarıyorum. hacimsel bilgiler gerçek anlamda aktarılıyor sahneye. vray sss2 ve inorganik kısımlar içinse vray map kullandım.


[email protected] http://omrzrn.deviantart.com/
2011-09-16 11:54:43
  • Offline
  • Erkek
Çok teşekkür ederim cevabınız
charmashaokiOkan Mutlu AkpınarAvatar

Çok teşekkür ederim cevabınız için, polygon sayısı gözümü o kadar korkutuyordu ki buna cesaret edememiştim. Hemen deneyeceğim sanırım decimation master ile polygon sayısı optimize edilebiliyor.


2011-09-16 13:27:49
  • Offline
  • Erkek
evet düşüyor, hemde dramatik
omrzrnÖmer ZerenAvatar

evet düşüyor, hemde dramatik şekilde. 20 milyon farksız 1 milyona iner.


[email protected] http://omrzrn.deviantart.com/
2011-09-16 18:46:37
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

omrzrn Diğer Çalışmaları