ODA GÖRÜNÜMÜ

ODA GÖRÜNÜMÜ ODA GÖRÜNÜMÜ - ilker uskan

netus (ilker uskan) program: 3ds max + MR Süre: 2 saat 5 yorum yapıldı 0/10

Rasgele oda görünümü çalışması kafamdaki fikirden meydana gelmiştir. Mentalci olduğumdan mentalde gün ışığı ile pencereden süzülen ışığın parlaklığı ile ışıklandırdım. 2500 FG point ışın demeti var. FG point densty değeri 8,0 ve diffuse bounce değeri bulunmamaktadır. Sampling quality değerleri min/max 16/16 olup Mitchell filtre ile olunca çizgilerde kesiklik tarama vs bozukluk hiç olmadı. Olumlu olumsuz yorumlarınıza açıktır.

ODA GÖRÜNÜMÜ için Yorumlar

Bounce değeri neden sıfır
dmrmrtMurat DEMİRAvatar

Bounce değeri neden sıfır verdin onu anlamadım. Eğer sahnede bounce olmazsa kitaplığın ve sehpanın üzerindeki sert gölgeyi yumuşatamazsın


2013-10-11 22:37:09
  • Offline
  • Erkek
Slm Murat Demir, Bounce
netusilker uskan

Slm Murat Demir,
Bounce değeri verince sahne sarımtrak bi renk tonu alıyor ve render süresini çok uzatıyor. Sehpanın üzerindeki sert gölge de modellemeden kaynaklandığını düşünüyorum. Onu gördüm ama düzeltmek için uğraşmadım...


Netus-59
2013-10-12 09:20:29
  • Offline
  • Erkek
Render süresi elbette uzayacaktım
dmrmrtMurat DEMİRAvatar

Render süresi elbette uzayacaktım ama işin doğasında bu var. Bu yaptığın biraz daha Brute ferce olayına benzemiş ama
Aynı kaliteyi ve hatta daha iyisini Fg+GI kullanarak elde edebilirsin. Sarımtrak renge gelecek olursak bu exposure bölümündeki kelvin ile alakalı default değeri 6500 bunun 5000 değerlerine çekersen ortam mavi tonlara dönecektir. Ama bunun sanki bir post efektmiş gibi olduğunu unutmamama lazım


2013-10-12 10:55:06
  • Offline
  • Erkek
slm, fg+GI değerlerine bi
netusilker uskan

slm, fg+GI değerlerine bi ara girdim ama çıkamadım, bi kenara itmiştim onları. Onlarda mükemmelliğin sırları bulunduğunu düşünüyorum. Vereceğin ipucu var mı bu konuda. Örnek değerler falan?


Netus-59
2013-10-12 19:00:44
  • Offline
  • Erkek
sahnende sky portal olduğunu
dmrmrtMurat DEMİRAvatar

sahnende sky portal olduğunu varsayayıyorum. FG seviyesini drafta çekip hiç bir bounce değeri veriyorsun ki zaten GI açıkken bounce çalışmaz. filter değerini standartan none değerine çekmeni öneririm. daylight sistemde muhakkak sahne dışında ışığın sekmesine yarayacak bir zemin olmalı . daylightta energy kımını açıp buradki automatic sekmesinin işaretini kaldırmalı ama manueli işaretlememelisin. nu taktik sadece interior sahneler çin iydir. birde daylighta sun sekmesini açıp bir radius değeri yermelisin gereksiz yere photonlar sahne dışına gitmemei. GI sekmesinde başlangıç ayarlarında sadece böyle bir sahne için 20000 deault ayarı çok fazla 5000 avarage photon ile başlayabilirsin. deneyip bir sonuçlarını paylaş istersen


2013-10-13 09:54:53
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

netus Diğer Çalışmaları