1932 Buick : Low Poly Modelling
tHemT (Murat) program: 3D Studio Max, Mari, UVLayout, Photoshop Süre: 12 saat 1 yorum yapıldı 3/10 (9 kişi beğendi)
Bu çalışmayla birlikte ikinci low poly çalışmam oldu. Ufak bir oyun için yaptığım son low poly çalışması. 3D Studio Max`de modelledim, UVLayout ile UVledim, Mari ile boyadım, Photoshop ile de bir kaç rütuş yaparak bu haline getirdim
1932 Buick : Low Poly Modelling için Yorumlar
Başarılı ancak low poly
GARYOSAVANİzzet Berkay Karamanderesi
Başarılı ancak low poly modellemenin birinci şartı olan quad topology (Minimum dörtgen yüzey) kullanma şartı unutulmuş. Oda uygulanırsa çok şık olur. :)
Texture üzerine occlusion map uygulanırsa çok daha iyi görünür. Tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=n6Mg9fUy-Yg
http://www.youtube.com/user/GARYOSAVAN
2013-09-22 19:15:35 Edit:2013-09-22 19:18:06
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
tHemT Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı