Gül Bahçesi...
CoDiE (Engin EROL) program: 3DSMax Süre: 4 Saat 12 yorum yapıldı 4/10 (23 kişi beğendi)
Herkese Kolay gelsin.
İtoo nun forest pack litte versiyonu ile deneme yaparken oradaki sahneyi referans alarak tamamen deneme amaçlı ve yaparken çok keyif aldığım bir çalışma. Render süresi 4 saat sürdü. Ama bir miktar düşük ayarlar ve 600 civarı bir çözünürlükle yaklaşık 4 dk render süresi aldığım için ufak bir video da hazırlamayı düşündüğüm bir çalışma. burada peyzaj bölümüne koydum ama uygun bir 3D manzara bölümü bulamadığım için.3ds Max Modelleme, Vray render, photoshop ile sadece gamma düzeltmesi yaptım. Hertürlü öneri ve eleştirilerinize açığım. Saygılarımla.
Gül Bahçesi... için Yorumlar
Bunu ders olarak anlattıkları sahne ile karşılaştırıyorum ... Bir derse birde sizin derse bakarak yaptığınıza bakıyorum ... vallahi hangisi daha güzel karar veremiyorum ...
hem ders, hemde sizin baka baka yapıp kendi iradenizle değiştikleriniz o kadar güzel ki insanın bu tarz yerlerde yaşaması gerektirdiğini düşünüyor ...
tebrik ederim, benim için 10 numara bir düzenleme olmuş ...
- Offline
- Erkek
Bülent Bey görüşleriniz için çok teşekkür ederim.
Çalışmadaki amaçın başta plug-in ni geliştirmek, makinanın sınırlarını denemek ve keyif almaktı. hepsinin sonucu olumlu oldu. Çeveremde bu tip işleri eleştirecek birileri olmadığı için buraya koyme gereği hissettim o yüzden görüşler benim için çok önemli. tekrardan teşekkür ederim. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
- Offline
- Erkek
Maşallah, oldukça iyi!. elinize sağlık, fakat ağaçlar kendini tekrar etmiş gibi. O güzelim çiceklerin arkasına, ağaçları sıralamasaydınızda, dağ manzarası falan koyuverseydiniz.
- Offline
- Erkek
Ne demeli bilmiyorum,yoruma açık bile değil...harika ellerinize sağlık
- Offline
- Erkek
Değerli görüşleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar
- Offline
- Erkek
süper görünüyor eline sağlık
- Offline
- Erkek
Harika olmuş çok doğal duruyor.Sormak istediğim bir nokta var bu plug-in makinayı çok zorluyor mu?Yani modeller sahneye ne kadar detaylı geliyor?
- Offline
- Erkek
Çok okadar zorlamıyor, plug-in içinde objeleri mesh larak da ataya biliyorsun proxy olarakta viewportta box olarak ta gösterebiliyorsun point olarak ta, dilediğin gibi ayarlaya biliyorsun. benim ekran kartım Asus gtx560, bu sahnede çimenler yerdeki ufak çakıllar (pek belli olmasada doluluk hissi uyandırması için) minik papatyalar ile 10.000.000 poligonun üzerinde belki daha fazla vardır ama ben hala rahat rahat kamera açımı ayaryalabiliyordum. Bana sorarsan bu amaç için max odj paint araçından çok daha kullanışlı.
- Offline
- Erkek
asıl söylemem gerekeni unttum tabi, en sevdiğim özelliği de sahnedeki objeleri kameranın bakış açısı ile sınırlıyor olması. sadece baktığın yerdeki modelleri görüyorsun.
- Offline
- Erkek
Ellerinize sağlık gerçekten çok çok güzel bir çalışma..Gerçek görüntüden ayırmak imkansız denecek kadar gerçekçi..
- Offline
- Bayan
Kapalı
CoDiE Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- kaplan_yavrusu: yorumları sıralayıp konferans haline getirmek istemediğimden mütevellit tebrik ederim.
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı