Oda - Mobilya Çizimi ve Işıklandırma
VIPspawn (Özgür Erdoğan) program: Cinema 4D - Photoshop CS5 Süre: 6 Saat 8 yorum yapıldı 3/10 (8 kişi beğendi)
Abajur Dışındaki Tüm Çizimler bana aittir. İkinci sefer bi oda çalışması yapmaya karar verdim. Bu kez bir yere bağımlı kalmadan aklıma geldiği şekilde projelendirmeye çalıştım.
Güneş ışığı için kullanmış olduğum VrayLight tag` ı düşük ışık yansıtıyor gibi geldiğinden, iç aydınlatma kullanmak için "Area Light" kullandım. Lakin cam dışında saçma bi kare kutu yansıması oluştuğundan ve benimde pek bilgim olmadığı için iptal edip "Physical Camera" iso ayarlarını değiştirdim. Bu vesileyle Render süresi 1 Saat` den 6 saat` e kadar yükseldi. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse memnun olurum :)
Cinema 4D ile modellendi,
Vray Render ile çıktı alındı,
Adobe Photoshop CS5 ile renklendirildi...
Oda - Mobilya Çizimi ve Işıklandırma için Yorumlar
Yorumun için teşekkür ederim, nois konusunda çok haklısın, öğrenerek veya deneme yanılma yapılarak aslında düzeltilebilirdi, tembellik etmiş olabilirim. Kamera için verdiğin değerli bilgiler için` de ayrıca teşekkür ederim. Bir dahaki çalışmalarımda tatbik etmeye çalışacağım...
- Offline
- Erkek
Abajurlar hariç gayet iyi olmuş bence.
- Offline
güzel olmuş. eline sağlık...
ilk resim ham render ikincisi ps düzeltme yapılmış halimi?
ps de ne işlem yaptığını paylaşabilir misin?
- Offline
Beğendiğinize sevindim. Abajurlar hazır zaten bahsetmiştim.
PostWork için şu adımları uyguladım;
[Exposure]
Exposure - +0,41
Gamma Correction - 1,05
[Curves]
Alt taraf;
Output: 48 - Input: 54
Üst Taraf;
Output: 198 - Input: 195
[Brightness/Contrast]
Contrast - 15
"Dublicate Layer" yaptıktan sonra;
Color Balance;
Midtones:
Color Levels: +100 / 0 / -100
Layer modu:
Softlight - Opacity: %20
Daha sonra "Flatten Image" uygulayarak katmanları birleştirdim. Ardından;
[Shadow/Highlight]
Shadow Amounts: 12
[Filters / Lens Correction] - Aktif olması için çalışmanın 8bit`e çevrilmesi gerekiyor...
Custom Sçeneğine gelip;
Vignette Amount: -40
Tüm bunlardan sonra Tekrar "Flatten Image" uyguladım.
Tekrar;
Dublicate Layer
[Filter / Distort / Diffuse Glow] - Direkt olarak uyguladım değerleriyle oynamadım.
Layer Opacity: %30
Tekrar "Flatten Image"
[Filter / Sharpen / Smart Sharpen]
Amount: 60
Uyguladığım ayar budur tam olarak. Eğerki renk çok parlak ve kırmızıya yakın gelir ise, "Color Balance" yaparken istediğin renk seçimine kendinde getirebilirsin. Bu ayarları tutturmaya uğraşmaya gerek yok diye düşünüyorum :)
- Offline
- Erkek
ışık çok hoş pencere kısmına bi dış mekan resmi atsaydın daha gerçekçi dururdu birde parkenin refl.glos degerini düşürürsen (0,85 gibi)ayna gibi parlamasını önlersin başarının devamını dilerim
- Offline
- Bayan
Beğenmene sevindim, değerli bilgi ve yorumların için` de ayrıca teşekkürler. Amacım ışık çalışmamı geliştirmekti zaten. Parke` de ki parlamanın esas nedeni Specular Layer 1 - Brightness değeri 100%100 olmasıdır.
Değer düşürüldükçe yansımada azalıyor elbet, ama kişisel çalışma olduğu için tercihimi bu yönde kullandım :P Dış mekan resmine hiç uğraşasım gelmemişti. En basit kısıma üşendim. :)
- Offline
- Erkek
Kapalı
VIPspawn Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzeel çalışma olmuş
- kaplan_yavrusu: bazı tespitlerim var ama saklı tutuyorum.başarılar dilerim.
- kaplan_yavrusu: sıkıntı ve problemleri sıralamak yerine ve hemde canını sıkmak istemediğimden mütevellit tebrik eder başarılar dilerim.
- mateus: modelleme detaylı olmuş emeğine sağlık
- gokhantastan: Elinize sağlık gerçekten güzel bir çalışma olmuş.
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı