johonwayni son galeri mesajları

    Dış Cephelerden biri

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Mimari modelleme Allplanda hazırlandı Cinema 4D R18 de eksik parçalar modellenip mevcut gelen modelde güzelce optimize edildi Cinema 4D`nin kütüphanesindende ağaç insan vs eklendi.

    Render Motoru Pysical render 4960 x 3507 Pixel olan orjinal render intel i7 3770 cpu`da 44dk sürdü lens etkisi içinde kamerada Lens Distortion kullanıldı

    2017-09-28 22:02:56

    Çok beğendim ben sadece

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Çok beğendim ben sadece model yerleşiminde sanırım minik bi kayma var Lavabonun bacağı süpürgeliğe girmiş hepsi bu :)

    2017-08-14 00:34:12

    Depth olmayan değişmiş zeminli

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Depth olmayan değişmiş zeminli hali

    2017-07-16 11:20:47

    Syringe

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Silverwing studiosundan hazır bir model asıl renderi vray+ps ve ayrı bir versiyonuda maxwell+ps olarak var bana gelince ham c4d pysical render çalışıyorum geliştirmeleri ve kaplamaları oluşturmak ve render 1 saat kadar sürmüştür başka renderlerde olacak

    2017-07-10 02:23:21

    Bence model olarak güzel

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Bence model olarak güzel kaplamada gayet başarılı sadece gözlerdeki alt kirpiklere tutuldum (bayan kirpikleri gibi olmuş) alt kirpikler biraz kısalırsa %50 kadar bişi yeterli olacaktır o zaman tamamdır işte

    2016-12-04 17:54:09

    Teşekkürler abi Senin yorumun

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Teşekkürler abi
    Senin yorumun benim için çok önemli :)

    2016-11-29 08:47:35

    Emily 2

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Wiki humman projesinden emily 2 modeli yaklaşık 6-7 ay önce aynı model Daniel Hennies tarafından Arnold render için kullanılmıştı
    ama ben pysical render kullandım orda ayrılıyoruz :) Daniel abimizin yaptığı gibi olmasada naçizane çalımamı sunuyorum

    Çalışma şekli şöyle oldu Model ve kullanılan kaplamalar zaten wikihummans`dan geldi vaktinde Daniel tarafından hazırlanmış totorial`dende tüm hair objeleri ve gözleri aldım Daniel gözleri ve hair`i üreten Phil Amelung`a teşekkürlerini sunmuş özellikle Danielde dahik kılı tüyü yapan arkadaşa ve gözleri modelleyen arkadaşa bende teşekkür etmek isterim her neyse konu dağılmadan devam edim  kaplamaları filan baştan yaptım ve hair materialler arnolda göre ayarlanmıştı onlarında sadece renk specular ve thinckness kısımlarını düzelttim sıfırdan aydınlatıldı ki arka aslında bir backgraund bile yok sadece orda bi tane volumetric ışık var finale gelince sanırım intel i7 3970 (ismi yanlışsa düzelticem) cpu`da 1 saat 44Dk de çıktı ve bazı arkadaşlar bilir bende ps yok o yüzden render de bir post product işi söz konusu değil.

    2016-11-23 09:59:28

    Lamborghini

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Projeye C4dtoA ile başladım ardından Bodypaintle biraz boyayalım dedim plakadaki Evermotion yazısından anlaşılacağı gibi model tamamen hazır
    Modeli kaplarken Hotwihite yarış takımının lamborghini`sini baz alarak başladım sonra yolumuzu bulduk aklıma gelen markaları takımları sponsorları sorarak sormayarak ekledim (umarım başım belaya girmez:) )
    Program Olarak Cinema 4D R17 ve kendi içersinde bulunan Bodypaint`i kullandım Render motoruda Pysical render
    intel i3 240m cpu`da 1920x810 px olan renderlerin herbiri ortalama 40 dk sürdü diyebilirim.
    1920x1920 olan renderlerde 1 saat 20 dk gibi

    2016-08-26 02:50:17

    Mutfak

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Mutfak
    Render Cinema 4D R17 Pysical render
    Modelleme Cinema 4D R17

    Post Proişinde sadece depth map ile lens blur uygulandı PP olmayan halide 2.resimde

    2016-07-18 10:47:01

    İnt test

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Cinema 4D R17 ile iç mekan render testi yapim dedim fena olmadı hani atraxyok olsun diyede 1 shader material ürettim

    Program: Cinema 4D R17
    Render Engine: Cinema 4D Pysical Render
    Post Product: Yok Renk düzeltmeleri Cinema 4D Color Correction ve Color Mapping

    Hazır Modeller Not: Balkondaki ablada ve ağaçlarda hazır model kaynaklar Cinema 4D Kütüphanesi ve CG axis 5.1 sistem tv tv ünitesi kitaplık gibi olan şey kendi modellerim


    Kaplamalar
    Başta söylediğim Shader kaplama duvardaki taş kaplama (sadece 2d Noise ve 2d Tiles kullanıldı) Laptopdaki görüntü içinde Camera Shader kullanıldı

    2016-07-18 10:42:09

    Çok çok başarılı hatta

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Çok çok başarılı hatta harika bir çalışma tekbir minicik eksik gördüm parmaklar gibi açık kalan yerlerde renklenseymiş diyorum

    2015-02-27 10:20:25

    Vrayda Diaphragm değiştiriliyormu acaba

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Vrayda Diaphragm değiştiriliyormu acaba merak ettiğim bir konuda bu

    2015-02-17 17:06:47

    Kaplamaların yapımı

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    http://youtu.be/zquMAC2rymA

    2014-12-22 16:52:02

    Hallway

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Bi breakdown şeysi yapim dedim.

    http://www.youtube.com/watch?v=HtciayusGfk
    Modelleme kaplama cam anm Cinema 4D 16
    Render Pysical team render 45dk 2 pc
    Video edt Sony vegas
    Kaplama kaynağı "Arroway textures"
    Sandalye "Evermotion"

    2014-12-21 14:37:29

    Kaplamalara bişi diyemem ortama

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Kaplamalara bişi diyemem ortama sahneye etrafındakilere göre değişiklik gösterebilecek bir konu ama modellemeyi beğendim gerçekten böyle basit bir modelde genelde polygon sayısı düşünülmez ama sen çok iyi kullanmışsın kanımda bu konuda tebrik ediyorum :)

    2014-02-20 19:22:11

    Kaliteli iş

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Kaliteli iş olmuş stok sitelerinde 3d model olarak iyi rabet görür ;)

    2014-01-10 10:34:04

    Lancer 4k

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Cinema 4d pysical renderde ebree denemeleri yapıyordum hızı çok hoştu eski sürümlerden pysical render kullanmaya korkar olmuştuk baktık hızlı resulation kısmına direkt 4K yazdık Shift+R :)

    2013-11-18 19:16:15

    Final halini çok beğendim

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Final halini çok beğendim tebrik ederim

    2013-11-18 18:51:36

    Hata

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Hata bende arkadaşlar ve her yoruma saygı duyuyorum başdan bunu belirtim

    1:Modellemedim dememişim (Dikkat edilirse modelledimde dememişim)
    2:karakterin map olayından ele aldım ben işi zaten kullanılan programların arasında Bodypaint yazmasının nedenide bu
    3: Verilmesi gereken mesajda ben iyi iş çıkardım filan değil ilk başdada yazdığı gibi 3ds max yada cinema4d yada herhangibir başka yazılımla aynı işler pek ala yapılabilir.

    4:Konunun adı zaten eğitim şart.

    Eğitim serisinide elde eden arkadaşlara fayfalı olacagından eminim

    Yinede teşekkürler.

    2012-12-31 15:48:00

    Eğitim şart

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    bir 3dsmax eğitimiydi ama ulan her program sonucda aynı işi yapıyo diyerek Cinema 4D ile yaptım kullandığım sürüm R13 Studio ama R14`e geçmeme denk geldi ve render R14de alındı toplam süresini hatırlamamakla beraber render süresi c4d adv 4 dakika civarı

    2012-12-30 23:27:49

    Render başarılı olmuş

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Render başarılı olmuş
    Teknik olarak bir kururu gözüme ilişti oda kordon diyeceğim artık iç kısımda basit bir antileasing sorunu yada reflection depthde olabilir bakmak lazım sadece o var ışık kaplama model gayet başarılı olmuş
    Bu arada modele talibim ben :)

    2012-12-28 00:19:50

    Audi r8 lms ultra

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Şimdi bir oyun oynadımda lms ultra diye bir modeli var büyük kanatla ona çok benzemiş

    2012-11-16 09:33:21

    mointion bulur 4-8 ve

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    mointion bulur 4-8 ve dept of field %1-2 yeterli motion bulur için vray biraz sıkıntı yapabilir composit çalışmalar için cinemanın multipass renderini dene vede pysical render kullan motion bulur için her framede 5-9 time diyip bir deneme yap piysical renderde her kare için 4-5 render alma olayı yok ;)

    2012-10-31 20:52:48

    Uski bir unrealci olarak

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Uski bir unrealci olarak bu karakterle ut3deki reaperi çok benzetiyorum acaba referans olarak omu gösterildi ?

    2012-09-09 17:51:53

    Bitti

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Proje bitmiştir baxstr ;)

    http://www.tr3d.com/galeri/proje/j16/

    2012-08-01 00:46:19

    Teşekkürler

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Sayende altuğ abi Beğenmene sevindim

    2012-07-18 22:04:36

    Teşekkür ederim kendi monitörüm

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Teşekkür ederim kendi monitörüm 16:10 oranlı bir monitör o yüzden bu çerçevede çalıştım

    2012-07-18 16:37:23

    Cinema 4d green stress test

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Cinema 4d ve vray testlerimden biri Proxy file yapımı sahneoluşturma çok fazla görümesede sarı çiçeklerin modellenmesi renderleme dahil hepsi 40 dakika sürdü

    System
    Cpu: AMD Phenemon X4 9850 cpu
    Ram: Kingstone Hyperx 1066 mhz 6 gb ram

    Teşekkürler Saygılar

    2012-07-18 14:58:16

    2009 yılından C4D vray idmanı

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    2009 yılından vray ve studio render denemeleri ve modeller hazır yalnız dördüncü resimde görüldüğü gibi topolojisi elden geçirildi triangle poligon örgüsünden quads örgüye geçildi ( Hiç kolay değildi ) ve detaylar arttırıldı detayların görüleceği resimde son resimdir
    Teşekkürler saygılar sevgiler

    2012-07-12 15:34:54

    Harika

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Abi harika texrude`ye doydum yani o derece dolu bir sahne olmuş tebrikler

    2012-06-01 22:37:05

    Çalıştığınız alanlar için sizi tebrik ederim

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Ekibin geri kalanınıda güzel çalıştı IDA Pictures`in işlerini severim özellikle Kağan beyin çogu işi benim için ileriye dönük örnek teşkil etmekde
    Buradan kendisine ve ekibib gerikalanlarına selamlar.

    2012-05-26 15:02:51

    R8

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    amca oğlu ile oturduk spoyleri olmayan bir arabaya spoyler takalım (telafusumuzda aynen böyle spoyler ) çalışma eskidir ve cinema4d R12 ile modellendi arabada spoylerde hazır modelldir kaplamalar aydınlatma kendime aittir.

    2012-03-27 14:06:43

    Teşekkürler

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Beğendigine sevindim abi

    2012-03-27 01:46:04

    Teşekkürler

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Teşekkür ederim abi

    2012-03-26 17:30:54

    know it

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Bunu biliyoruz biz güzel bir çalışma tebrikler

    2012-03-26 17:29:35

    olmuyor olmuyor.

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Resimler eklenmiyor nedense değişiklikler yapıldı diyor ama resimler yüklenmemiş wip linkde hepsi var ;)

    2012-03-25 19:13:07

    açı

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    aslında açı sorunu yok birkaç render daha ekleyim en iyisi :)

    2012-03-24 21:25:33

    lancer final

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Model hazır bulundu topolojisi düzeltildi trianglulate polygondan quads poligona geçirildi (hiç kolay olmadı)
    aydınlatma için hdr kullanıldı.
    Motion blur etkisi için render multipass alındı yol ve arka plana motion blur eklendi tekerlerde multipass renderde obj buffer sayesinde ayrı renderlendi ve radial motion blur eklendi.

    (WIP)link: http://www.tr3d.com/galeri/proje/h1v/

    2012-03-21 20:14:54

    ilerletmek adına

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    istersen ilerletmek adına projeyi bana bir gönder bende blender indirim bir bakayim bildiklerimi blender`de uygulayim bakalım ne olcak
    Allahdan blender free bir yazılım :)

    2012-03-18 20:17:54

    nin grl

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Bir nija istendi otur modelle işte işin ne diye başladım kara kalemim kötü (hiç yok) biraz bir cubeyi eğip büke büke eğe mesh olarak objeyi oluşturdum sonra kaplama elimde olan bir karakterin kaplamasını bodypaintde aldım kurcaladım kapladım.

    2012-03-11 00:55:44

    Mk GTR

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Fort mustang gtr studio shot modelleme için cinema4d R11.5 ama kaplama için elbette bodypaint sorna Cinema 4d R12 çıktı hangisini yazacagımı bilemedim bu çalışmada bir studio denemesi yapmak istedim oldumu bilemedim

    2012-03-11 00:40:34

    hci mrt 1200 gtr

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    "O" bir fiat evsanesi hafif wrc modifiyesi ve krom jantlar low poli olarak modellendi cinema 4d r10.5 kullanıldı standart gi render kaplama içinde bodypaint kullanıldı render süresi amd 2000 x64(1,8Ghz single core) cpu da 10 dk ki bence bu bir başarıdır :)

    2012-03-11 00:35:50

    Teşekkürler

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Teşekkür ederim arkadaşlar smiley 16

    2012-03-07 17:20:59

    motion blur

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    objet buffer le parça parça layerli renderler aldıkdan sonra photoshopda motion blur ve tekerler için radial blur uyguladım oldumu bilemedim

    2012-03-07 15:49:13

    Teşekkürler

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Teşşekkürler gerçekden eski bir çalışma ve hala beğeniliyor

    Querorz metal için resim ekledim metalde o yansıma için hdr kullandım oda sky`a atadıgım materialde hepsi o resimde ;)

    2012-03-07 00:10:10

    mk kopter

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Çalışma öok önceden yapıldı ve cebas`ın galerisinde yayımlanıd
    Final render for c4d stage 2 sp2 ile renderlendi,
    modellemeye balina çizicez diye küçük kardeşle oturup başladık ozaman 6-7 yaşına şimdi 10 olayı balinadan helikoptere getirdik :)

    cebas galeri sayfası:
    http://www.cebas.com/index.php?pid=gallery_detail&id=24#17

    2012-03-06 16:51:49

    rsq

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Aslında foruma bayadır üyeyimde galeriye ne olmuş yahu tekrar ekleyelim bari biz
    "I robot" filmindeki meşhur audi rsq model hazır bulundu poligon yapısı olarak rezalet bir haldeydi düzeltmekdense başdan modellendi bina yanına kaçak inşaat gibi oldu
    ekdeki resimlerden rsq 5,rsq5-2 ambians denemeleri
    küçük bir video: http://vimeo.com/8656169

    2012-03-02 02:28:01

    lancer

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Model hazır bulundu topolojisi düzeltildi trianglulate polygondan quads poligona geçirildi (hiç kolay olmadı)
    aydınlatma için hdr kullanıldı.
    İş bitmiş gibi görüle bilir ama daha yeni başladı resim de motion blur etkisi için uğraşıyorum umarım finalini eklerim

    2012-03-02 01:54:46

    salon

    johonwayniMehmet KALAMANjohonwayni

    Tam mimari çizimden sadece gerekli alan alındı ve 3d ye aktarıldı
    iç dekarasyon verilmedi derleme olarak başlandı tv initesi kendi tasarımımdır.

    2 saat 42 dk de renderlendi
    Render motoru vray for c4d 1,2,6

    2012-03-02 01:50:02