Jacky son galeri mesajları
Venedik`te Bir İç Mekan
Merhabalar,
The Comfort of Strangers isimli filmden esinlenerek hazırlamış olduğum bir iç mekanı sizlerle paylaşmak istedim. Modellemenin neredeyse tamamı bana ait olup ışıklandırma, materyaller ve render Unreal Engine 4 içinde yapılmıştır.
Ya güneş ışığını iptal
Ya güneş ışığını iptal etmeniz ya da hotel ışıklarını azaltmanız lazım. Gökyüzüne bakınca akşam vakti gibi görünüyor o yüzden güneşi iptal etmek, veya parlaklığını azaltıp açısını ufuğa yaklaştırmak daha mantıklı.
Mükemmel bir çalışma olmuş.
Mükemmel bir çalışma olmuş. Özellikle post efekt tam tadında.
Elinize sağlık.
Burada da UE4`ün dinamic
Burada da UE4`ün dinamik GI ışıklandırma sistemi olan LPV(Light Propagation Volumes) ile görebilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=Dw9Qt35Rqe8
`70 Challenger R/T - Unreal Engine 4
1971 yapımı Vanishing Point isimli filmden esinlenerek başladığım bir çalışmadır. FPS karakter modeli Mixamo`dan gelmekte diğer modellemeler ise bana aittir. Tahmin edeceğiniz üzere Unreal Engine 4 içinde hazırlandığı için tüm görüntüler gerçek zamanlı olarak kaydedilmiştir.
Teşekkürler.
Buharlı lokomotifler benim daha
Buharlı lokomotifler benim daha çok hoşuma gidiyor ama bunun da tasarımı fena değilmiş. Poligondan ödün vermeyin. Bitmiş halini bekliyorum. :)
Çok başarılı bir çalışma,
Çok başarılı bir çalışma, elinize sağlık. Motorun kıvrımları ve kabinin sadeliği arasındaki tezat hoşuma gitti. Birkaç tane aklıma gelen fikir(olmazsa olmaz değil); arka tekerlekler üstündeki çamurluklar bakır veya gümüş olabilirdi. Lastiklerin oyuklarını biraz düşürüp aşınmış görüntüsü elde edebilirdiniz(lastik materyali mükemmel bu arada). Son olarak da jantlardaki kir biraz azaltılabilinir.
Sağolun. UDK`ya yeni başlıyorsanız
Sağolun. UDK`ya yeni başlıyorsanız 3DBuzz`ın ücretsiz eğitim setiyle başlamanızı öneririm(eskidir ve UDK da değişmiş olan bazı şeyler var fakat programın temelini kavramanıza yardımcı olur) Onun dışında bildiklerimin çoğunluğunu forumları takip ederek ve çalışma sırasında deneme-yanılma yöntemiyle öğrendim.
Model yeterli gibi. Mental
Model yeterli gibi. Mental Ray yazısının olduğu kısma ya da alttaki ilk silindir tabana bir de iç bükey yüzey eklerseniz fresnel, reflection gibi değerlerin görsellemesine yardımı olur. Eskitmeyi de biraz abartabilirsiniz, sonuçta amaç materyalin sahip olduğu özelliği göstermek.
Unreal Engine 4 - Rocket Lokomotifi
Merhabalar,
Çalışma henüz çıkmamış olduğu halde kullanma şansına eriştiğim Unreal Engine 4 ile yapılmıştır. Materyal katmanları, Blueprints, ışıklı parçacıklar, vs. gibi yeni eklenen özelliklere alışmak için yaptım. Herhangi bir post efekt yoktur, görüntü direk motor içinden alınmıştır.
Trene gelince, Robert Stephenson`ın firması tarafından yapılmış, bildiğimiz buharlı trenlerin temelini oluşturan "Rocket" isimli ilk lokomotiftir.
Spotlardaki ışık hüzmeleri için
Spotlardaki ışık hüzmeleri için Photoshop yerine şuradaki tekniği kullanarak daha gerçekçi sonuç alabilirsiniz;
http://udn.epicgames.com/Three/VolumetricLightbeamTutorial.html
Setting Up The Material kısmına kadar geldikten sonra kullandığınız render motorunda masked ve emitter özelliklerine sahip bir materyal hazırlayabilirsiniz.
Şerifi bir an için
Şerifi bir an için Borderlands 2`deki Hammerlock zannettim.
Güzel olmuş. :)
Gerçek Zamanlı, İnteraktif Görselleştirme
Modelleri 3ds Max`de hazırlanıp Unreal Development Kit içinde ışık, materyal ve paketlemesi yapılmış iç ve dış mekan mimari sunum örnekleridir. Sadece 3ds Max ve Vray`le birkaç dakikalık kamera animasyonu için harcanan zamandan çok daha az bir sürede videolarda görünen fonksiyonlara sahip bir uygulama hazırlanabiliyor. Farnsworth House dışındaki diğer örneklerde ağırlıklı olarak hazır model kullanılmıştır.
Camın fresnel değeriyle oynayıp
Camın fresnel değeriyle oynayıp kırılma verirseniz, metal yüzeylere de diffuse yerine bump ve mask ile eskitmeli krom materyali hazırlarsanız daha gerçekçi olacaktır.
Kamera açısından dolayı bazı
Kamera açısından dolayı bazı göz aldanmaları olmuş sanırım, o yüzden önden wireframe görüntüsünü ekledim.
Bu da render için referans olarak aldığım fotoğraf:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flying_Scotsman_in_Doncaster.JPG
Hava açık değil ve evet, fenerler gerçeğinde de beyaz.
Gigantus, dokular konusunda haklısın. Eskitme var aslında ama kullandığım HDRI yeterince gösteremedi. Işık dağılımını beğendiğim için de bu HDRI'dan vazgeçemedim.
Yorumlar için teşekkürler. :)
The Flying Scotsman
LNER için 1923 yılında üretilip,1963 senesinden itibaren servis dışı bırakılan ünlü buharlı lokomotiftir. 2 sene önce hobi olarak 1/1 ölçülerine mümkün olduğunca sadık kalınarak modellenmiş olup Fryrender 1.5 ile render edilmiştir. Işıklandırma için sadece HDRI kullanılmıştır.
Render süresi 20-30dk.
woody
phoroshop kullandığın kesin de, modelleme şu sitedekiyle aynı göründü bana nedense...
http://thefree3dmodels.com/stuff/characters/woody_toy_story/14-1-0-2507
(sitedeki render değil, modelin kendisi, texture lar da dahil)
Zbrush screenshotında dosya ismini değiştireydin "belki" yutturabilirdin. :)