halilturker son galeri mesajları
isimsiz bir Kız
Referans fotğraflardan sıfırdan yapıldı.
henüz Kaplama yok..
Elbisesi Marvelous D. ile yapıldı.
Saçları tamamlandıktan sonra kaplamasına başlanacak.
Zbrush'da yapılmış
O videoyu biliyorum. Zbrush'da yapılan bir çalışma. Bu yaştan sonra (59), C4D'nin arayüz rahatlığına alıştıktan sonra zbrush öğrenmek bana çok zor geldi. Arayüzü çok karışık. Belli bir aşamadan sonra Poligon sayısının çoğalması, saç, kaplama ve render aşamalarında kaliteyi arttırmak istediğimde de bilgisayarımın donanımı yetmiyor. Benim işim öğrenmek sonra da öğretmek. Geliştirmek gençlere kalmış. Fırsat buldukça sıfırdan modellemeler yapıyorum. Sıfırdan derken; senin de bildiğin gibi Daz, Character Creater gibi yazılımlar veya hazır meshleri alıp, Sculpt ile veya poligonları ile oynayarak değişiklikler yaparak çalışan bir çok kişi var. Benim amacım Farklı modelleme yöntemlerini inceleyip, pratik bir yöntem geliştirmeye çalışmaktır. İlgilendiğin için teşekkür ederim. Zbrush'da çok iyi olduğun işlerinden belli. Çalıştıkça dahada başarılı olacağın görünüyor. sevgilerimle esen kal.
Scarlet
Cinema 4d
Refarans fotoğraflardan modellemesi yapıldı. Biraz daha üzeride çalışmak gerekiyor.
J truscot
faestock.deviantart.com/
linkteki bayanın fotoğrafları referans alınmış ve sıfırdan modellenmiştir. Saçları "Hairé modülünde yapılmış ama donanımı zorladığı için düşük kalitede kullanılmıştır.
Nicol
Bir küpten bu hale gelene kadar bir sürü aşamadan geçti. Ticari amaçla değil tamamen öğrenme amacıyla yapıldı. Akla takılan bir yer olduğunda değişiklikler devam etmektedir. Jesika ve Veronica adlı kardeşleri de aynı süreçten geçmektedir. Sadece, detay resimlerdeki poligon saçlar hazırdır.
Jesika
Bir küpten bu hale gelene kadar bir sürü aşamadan geçti. Ticari amaçla değil tamamen öğrenme amacıyla yapıldı. Akla takılan bir yer olduğunda değişiklikler devam etmektedir. Nicol ve Veronica adlı kardeşleri de aynı süreçten geçmektedir.
Fadis
Belli proje kapsamında, ticari amaçla modellenen bir çalışma değildir. Animasyon`a yönelik karakter çalışmasıdır. Modelleme hemen hemen bitmiş durumdadır. Rigleme ve kaplama üzerine çalışmalar ise sürmektedir. Bu süreç sonunda kısa animasyonlar hazırlamak hedeflenmektedir.