Hakannet son galeri mesajları
kombinasyon
renk kombinasyonu dogru seçim.Kaplamalar ideal Ticari bir proje için gayet yeterli bazı şeyler hazır alınmış olmalı.Avize büyük ihtimal hazır alındı diger bazı detaylarda hazır alındıgı için ağırlaşma yaşanmış ve materlalleriylede uğraşmamak için gri materyal standart olan verilip geçilmiş elbetteki çok iyi bir bilgisayarın olsaydı ve daha çok zaman ayırabilseydin eminim çok daha iyi olabilirdi hataları düzeltip tekrar render almak zaman ksııtlı oldugundan dolayı (45 dakika oldukça uzun) yeterli gelmiş.Karışı duvar taraf ayna olmuş ve tıpkı devamı varmış gibi duruyor oda geniş miş gibi gösteriyor gayet akıllıca zaten alan kısıtlı.
Otel Projesi
nasıl ? Tek kelime ile ifa ediniz dersem Yorumlarınızı buna göre ifade ederseniz memnun olurum 3dsmax 2012+Photoshop CC ile yapıldı çalışmalarda ilk kaliteli render teknikleriyle Tanıştıgım sırada ortaya çıkan bu orta düzeydeki çalışmalarımı umarım takdir edersiniz.Render süreleri 20 dk gibi bi süre sürmüştü kısa bir boş zamanımda yapmıştım geç ama temiz çalışmalar odlugunu düşünüyorum Photoshop ile de düzenlemeler yapıldı elbette
hakannet55
nasıl ulaşacagım sana ? 0542301715 bana bi çagrı at arayyım konuşalım çalışmalar gayet iyi
Oda-1
3dmax8 üzerinde boş vakit degerlendirmek için yaptıgım bir oda çalışması iç mekan olarak daha yeni bir çalışmam oldugu için zamanla düzeltecegim render olarak standart render motoru kullanıldı iki adet ommi ışıgı kullanıldı bazı yerlerde kaplama hatalarıda var tabiki...
box
box modelling yöntemiyle yapılmış bu modelleme teknigini merak ettim
evet
bende çizimler içn tablet almayı düşünüyordum ama dokunmatik Pda ile paint benzeri program kurup çizimler yaptım onlarda iyi oldu yani tablet yada dokunmatik ara yüzler mause kullanmaya göre katkat daha iyi yaratıcılıgı daha çok kullanılmasına olanak saglıyor en kısa zamanda o şekilde yaptıgınız çalışmalarıda görmek isterim...
çok iyi
Çocuk odası için gerçekten ideal bir renk seçimi ve oda içerisindeki eşyaların yerleride çok dogru belirlenmiş ışık ayarlarıda çok yerinde olmuş...
bencede
oyun projelelerinde kullanılabilecek mükemmel bir çalışma...
3dmax
öncelikle iyi aydınlatılmamış ortam arbayı pek iyi gösterememiş
Araba modeli fena degil ancak bu arabayı asla hiç modellemedim çünkü bu arabanın geometrisi çok uçuk saçma bir görünümü var arabanın orjinalide böyle tabiki ama bence bir bmw opel gibi bir araba modelleseydin daha iyi görebilirdin emeginin karşılıgını ayrıca render için mental ray kullanabilirsin yada norma lrender de bile olsa daha gerçekcilik için materyal olayına derinlemesine girmelisin ve ışık ayarlarına..
güneş
Hem güneşi dahada parlak yapın hemde kamera açısını biraz yükseltin ve kameranın baktıgı yerde uzaklara dogru daglar ovalar ve bitki örtüleri olmalı bence
topolojisi
topolojisi ile ilgili ciddi ilerlemeler kaydettigime inanıyorum ama tabiki yinede bazı yerlerde hatalı çizimler ve çizgiler var önceki çalışmalarıma bakarsanız bu yaptıgım çalışma da ne kadar ilerleme kaydettigimi görürsünüz tabi bundan sonra daha farklı bir çalışma ortaya çıkaracagim
güzel çalışma olmuş
keşke imkan olsaydıda calandırması olsaydı kısa video gibi yada uzun metrajlı film çekiminden alıntı gibi :) gemiş yanaşıyor inenler oluyor vsvs...
bencede
bencede bazı yönlerden hataları mevcut ama elimden gelen şimdilik bu daha ilerki zamanlarda dahada kendimi geliştirecegim...
Yorum
Harika oldugunu söylemeden edemeyecegim tebrikler :)
Gerek modelleme gerek kaplama olarak çok iyi düşünülmüş.
güzel
Modeller hazırmı alındı yoksa kendinizmi modelleniz toprak güzel olmuş :=)
evet
fazla bile sayılır mesela benmim laptop da kendi tasarladıgım oyunu test ederken low modunda açıyorum yoksa agır oluyor oynanmıyor ama iyi bir bilgisayardayken hig modu açıp kaliteli modeller ve efektlerle oyynanabiliyor yinede uzaktayken lod sistemi olmak zorunda çünkü eşzamanlı bir sistem render gibi olsaydı milyonlarca poly olabilir :D ama ozamanda eşzamanlı olması imkansız...en kaliteli oyunlarda bile lod sistemleri var
material
material konusunda çok çalışın deneme renderleri alın sürekli
ve o arabayı ben hiç begenmiyorum egitim videosunuda o yuzden hiç izleyemedim tam olarak çünkü arabanın geometrisi çok garip fazla abartılı tasarlamak bence zor olmalı
Wang-İlham Perisi
İlham perisinde görügüm ihtiyar adlı bir çalışma dikkatimi çekmişti
linki şurda: http://www.tr3d.com/ilhamperisi/resim/1n/
Bunu sadece o resimini kaydedip onu referans alarak yapabilir miyim diye düşündüm ve sonra yaklaşık 5 saatimi harcadım ve sonuç harika bence gerçegi gibi oldu sayılır(yanyana koydum) ve yaklaşık 5 çeşit map atadım gerçekci olması için ve kendimi bu çalışmayı yaparken bayagı geliştirdigimi fark ettim insan anatominisini ögrenmeme büyük katı sagladı başlarken basit bir silindir kullandım ve gözlerden başladım ve burnunu yaparken byagı zorlandım ama kaplama olarak ta orjinal resmi tam oturtunca harika bir sonuç oldu bence :)
degerli yorumlarınızı bekliyorum ve umarım beni çalıntı yada taklitçi olarak görüp yargılamazsınız bana ilham verdi ve çok minnettarım bu çalışmanın orjinal sahibine :)
Ayrıca böyle gerçekci çalışmaları Türklerinde yapabildigini kanıtlamak istemiştim kendi çapımda bunu kanıtladım...
Kaynak referans
referans ve kaynak kullandıgınız bir şey varmı acxaba yoksa hepsini siz hayal gücünüzdenmi ürettiniz..
güzel çalışma olmuş
dikişleri 3d olarakmı yoksa kaplama olarakmı yaptınız bana göre çok iyi bir çalışma olmuş tebrikler
Kısa video için
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/3XXjd7WcOyg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
http://youtu.be/3XXjd7WcOyg
Daha iyi animasyon için teknik bilgilerimi geliştirmeliyim.
POLO 2001 MODEL -Mavi
Sadece günde 1 saat kadar zaman ayırarak yaklaşıık bir birbuçuk hafta civarı sürede bu kadar yol katedebildim.
wolkwagen polo bizim yeni aldıgımız araba oldugu için rengide aynı mavi oldugundan mavi renk verdim Ve render için hareket de verecektim ama teker hareketleri fiziksel sistemelr vs nasıl eklenir daha hiç denemedigimden basit hareketli kamera ile animasyon yaptım kendi çapımda.
---------------------
Özet bilgiler:
Scene Totals:
Objects: 49
Shapes: 0
Cameras: 1
Lights: 2
Helpers: 2
Space Warps: 0
Total: 54
Mesh Totals:
Verts: 79183
Faces: 141472
3dmax
herşey gayet başarılı bence duman özelliginden başlayarak dahada gelişmeli ama
yastık
şu yastıklar çok ince kagıt gibi olmuş ve havada duruyormuş gibi onun dışında fazla göze batan birşey yok
haklısın
haklısınız daha hızlıda olabilirdi bence sizde böyle birşey yapın ama daha ayrıntılısını yapabilirsiniz keşke bendede vray ve iyi bir sistem olsaydı =) ama mental rayde de iyi şeyler yapabilirdim
imla konusu
Gerçekten yazılarınızda genellelikle imla hatası yazım hatası var.Dikkat edilmesi önemli bence.Eskiden bende hep hızlı yazınca öyle hatalı yazıyordum ama artık dikkat ediyorum.Ve çalışmanız güzel ancak küçük detaylarada dikkat etmelisiniz kesinlikle ve tabiki bana göre siz bir numarasınız hem modelleme konusunda hem animasyon konusunda...
3dmax
3dmax son sürümlerinde var galiba pelt map denen şey benim 3dmax 8 de öyle bir özellik yok
bizim ev planı gibi
bizim oturdugumuz dairenin planına çok benziyor çok iyi olmuş
keşke biraz kötü kalitelide olsa içeriden birkaç resim olsaydı 3d olarak
HDR teknigi
HDR teknigi olarak neler kullanıldı birkaç Render resimi üst üste gelmiş sanırsam tabi farklı farklı ışık tonlamalarıyla
Material-Vray
iyi bir materiallerle ve Vray sayesinde bence modellemedeki ufak şeyleri kapatmış üstelik Blur kullanımı sayesinde dahada kapatılmış ancak Netlik canlılık olmalıydı çnkü mekanik objelerde bence daha keskinlik olmalı netlik olmalı
giderek daha iyi
Giderek daha iyi oluyor eski çalışmaya göre birçok yönden daha kapsamlı olmuş yüz hareketleri oldukça iyi organik modelleme dede büyük ilerleme var bence giderek dahada iyi olacagı ortada After effect ile duman ateş bulutlar bulanıklılık gibi birçok efekt eklenebiliyor sunumada renk katabilir yazı efektleride yapılabiliyor...yeni çalışmayı merakla bekliyorum
kaplama olayı
kaplamalarda biraz tutarsızım adamı kaplamasz yaptım o yuzden kaplama resimlerni kendim photoshop programından çizip kuyllansam kötümü olur acaba?
resim yetenegim var o yüzden çizebilirim yüz hatlarını vs...
beyazlık
bardakdaki bembeyaz olan bölümler yansımadanmı yoksa parlamadanmı yada dış kaplamadan dolayımı o şekilde aşırı beyaz?
KORİDOR
Koridora birkaç mobilya çiçek saksısı gibi detaylarla daha iyi gösterebilir ve tam zemini kapatmayan ufak klim halı gibi bir şeyde gerekli bence
kaplamalar
kaplamaları gerçek oyundanmı alıyorsunuz gayet iyi ve oturmuş kaplamalar...
oyun içi görüntülere benziyor tıpkı araçların yapımında hangi teknikler kullanıldı? ayrıca daglar çok gerçekci çizilmiş terragen benzeri bir tekniklemi yapıldı?
tek asker
esas kafa modellemeye başladım birkaç gün önce giderek birçok düzenlemeyle insan yaptım biraz kaslı yapmaya çalıştım yarı çıplak olacagı için altına askeri bir görüntü katması için yeşil renkli bir noise benzeri material kullandım birçok yerdede bump map kullandım insan vücut anatomisini bilmedigim için çok zaman harcadım biraz teknik bilgimi yükseltmeliyim animasyon filmi halne getirecegim ama o da başlı başına ayrı bir konu bir kavram ve ayrı bir bölüm bunun için birçok ders izledikten sonra geçecegim
silah modeli içinde kaplama için uwmap benzeri birşey kullandım fena sayılmaz toplam 18.600 poly oldugu yazıyordu ve render sürelerim yine kısa sürdü gelişmiş ışıklandırma tekniklerini kullanmadıgım için 1 dk dan bile az sürdü çünkü beklemeyi sevmiyorum laptopda yavaş oldugundan anlıyorsunuzdur umarım
göz
göz için gradient ramp mı kullanıldı materiallerde en uygunu bence o ama ben o göz kadar iyi bir göz yapamadım henüz ek göz resmi tabi kullanılmadıysa
Mavi
gökyüzü güzel olmuş harika bir hava hakim çevrenin sakin görünümünü pekiştiriyor çimenler kaldırımlar çıkıntılar girintiler dahada çok olursa iyi olur bence yada bump eklenebilir...
TOZPEMBE
akşama dogru yada sabaha dogru gökyüzü bir acayipleşir ya hani bazen pembeleşir kızarır bozarır işte onu etkiyi çok seviyorum =D
Kartpostal olmuş
haklısınız oraya villa gibi birşey yapmayı düşünüyorum şuanda inşaat halinde :) laptop eski model oldugu için şimdilik inşaat halini yapabildim
yarım kalan inşaat
tamamlanmamış yarım kalmış bir inşaat halindeki bina modellemesi render süresi yaklaşık 2dk sürmüştür 3dmax 2008 kullanılmıştır ek photoshop programları vs kullanılmamıştır daha kapsamlı büyük haftalarca süren bir çalışmaya başlamadan önce bunu paylaşmayı uygun gördüm
tebrikler
başarılı bir modelleme renderde yeterince uygun tebrikler...umarım ileride bende böyle çizimler yaparım
render süresi
bence render süresi çok uçuk bir şekilde sürmüş çok gerçekcide oldugu söylenemez başka biri yarım saat render süresiylede harikalar yaratabilir.. v-ray dan önce mental ray kullanmalısın bence
novaStd gerçekten kullanışlılık yönünden
novaStd gerçekten kullanışlılık yönünden bakınca haklısınız bencede dedikleriniz dogru ve ayrıca tavan kısmıda biraz uyumsuz gibi geldi bana..tabi bende acemi biri sayılırım
gayet iyi
yeni başlayan birne göre oldukça iyi v-ray için fazla ugraşmamak daha iyi olacaktır araba tasarımı için de bir video egitiminden referans almışsınız galiba daha özgün ancak çevremizdeki standart tipli araçlardan olabilirdi yada kafanızdan tasarlayabilrdiniz..