grayfox son galeri mesajları
Birde bump`ım tersyüz olmuş
Birde bump`ım tersyüz olmuş önerilerin için teşekkürler:))
sniper`s last night
sniper`s last night adlı çalışmam.Modeller hazır birkaç texture painting var benim.Maxwell render ile fotoğraf aldım.Deneme amaçlı bir çalışmam.:))
çocuk veya genç odası
çalıştığım yerde bir aileye yaptığım genç odasından bir kesit.bilgisayar ve o filli seramik kap hazır model onları tanıyanlar bilir ha bide sandalye:D İnternet siteleri için aşdığım bir render.
cep telefonu şarz ve askı ünitesi
Meksikalı bir müşterim için tasarladğım,İnnovatif olacağını düşündüğüm restoran kullanımına yönelik ceptelefonu jarz ve askı ünitesi tasarımı ve arge si.Fikir müşterime ait tasarımı ise bana.Restoranlarda yada kafelerde müşterilerin üzerlerindekini sandalye arkası yerine ürüne asmalarına ve aynı anda cep telefonlarını jarz etmeye imkan tanıyor.Bu şekilde daha modern bir görüntü ortaya çıkıyor.İç aksanlarında kullanılacak olan elektronik ve mekanik aletler tasarımıma etki eden önemli faktörlerdendir.Amacım bu kriterleri göz önünde bulundurarak modern ve kullanışlı bir ürün ortaya koymaktı.
vray material denemesi
vray için mutfakta tercih edilen galaxystar granit tezgah için bir denemem.Bu tezgahlar ışık gelince içindeki partiküller yıldız gibi parlıyor.Aynı efekti simüle etmeye çalıştım.Vray sitesinden materiale ulaşabilirsiniz.
MotorStorm oyunundan mekan olarak
MotorStorm oyunundan mekan olarak esinlendim diyebilirim.Post apocalptik bir çalışma yapmış sanatçı çok başarılı.
``bettyhorn`` rc buggy tasarımı
Yarışmaları kaçırmıyorum bu aralar.Son gün kala haberini aldığım bir yarışma için tasarladığım bir buggy kasası.Normalde solidworks te yapmak istedim fakat elim max`e gitti:D Üründe
rus su-berkut ve amerikan x-29 uçaklarının ters kanat yapısından etkilenerek aerodinamik akıcı bir tasarım oluşturmayı hedefledim.Araç üzerinde modern çizgileri barındırırken sanki eski spor arabaların havasını hissetirdi farklı açılardan render alınca bana.
maxi 10 yıldır kurcalıyorum
maxi 10 yıldır kurcalıyorum nerdeyse :D
mimeral yapı
Eski bir çalışmam.Mimari anlamda üçüncü ticari amaçlı yaptığım bir projedir.Full hd çözünürlük boyutunu aşamadığım için detayları pek göremedim gerçekçilikten biraz yoksun kaldı.
Yapı dışında mekan psd dir.Zaten bu renderıda takla atarak aldı bilgisayar onada şükür.:))
yalnız freshnel kullanmayı unutmuşum...:D
yalnız freshnel kullanmayı unutmuşum...:D
taki tasarimi
Merhaba,
Bu çalışmamı dersinide gördüğüm cam takı tasarımı yaptığım zamanları hatrılamak için yaptım.Özellikle böyle bir etkiyi vermek 3dsmax te imkansızdı bizim için.Şimdi yaptım ve hayalimi gerçekleştirdim:D 3dsmax te teknik anlamda gerçekte böyle bir cam takının yapılış aşamalarına bağlı kaldım ve gerçekleriyle aynı sonucu elde ettiğimi düşünüyorum.
Model iki parça,altkısımda uv mapping var.Material olarak 2sided var alt kısmı siyah sadece bumplu cam,diğer kısmında uv boyamam sss2 materialine bağlı şekilde.Sss2`de heightmap,normalmap,extrabumpmap kullandım.Parlaklığı map`siz manuel ayarladım.Üst ksımdaki parçada aynalı cam kullandım.
ro`boot
3dsmax`te rig sistemini çalışma adına yarattığım bir karakter.Karakteri yaratma aşamasında birden fazla benzer çalışmalardan referans aldım ve eskizini gerçekleştirdim.Modellemeyi direkt bakarak yaptım o yüzden biraz uzun sürdü.Karakteri unrealda denerim diye lowpoly modelledim.Bilgisayara animasyon kaldırmaz olduğu için şimdilik storyboard şeklinde hikaye önçalışmaları yapıyorum karakterim için.Vücut için biped,yüz için morpher kullandım.Reactions la spline control verdim.
Örnek tasarım referansı:bknz Badrobot firmasının logosu.
Ay da yaşayan bir robotun dünyaya ulaşma hayali gibi bir hikaye vb... daha tam oturmadı:D Birtek silahı ben modellemedim yardımcı eleman olarak kullandım.
electronic slimkey 3
eski kilitten esinlenerek yaptığım bir elektronik anahtar.Bir yarışmaya baya bir varyasyon ürettiğim için bir dolu tasarım oldu.Tektek paylaşıyorum.
Normal map içe değilde
Normal map içe değilde dışa vermiş bence zaten demircinin mutfağı ise bu çalışma fantastik kategoride...:D Güzel çalışma
başarılı:)) texturelerin çözönürlüğü nedir?
başarılı:)) texturelerin çözönürlüğü nedir?
patlamalara bakılırsa aaa mermileri
patlamalara bakılırsa aaa mermileri fazla etkili gibi geldi belkide onlar patlayan uçaktır bilemiyorum.Başarılı olmuş bekliyoruz.
retopology yapsaydın keşke.Amma gıcık
retopology yapsaydın keşke.Amma gıcık anlar yaşamışındır kesin.Güzel çalışma takımdaş.:))
electronic slimkey
yarışma için tasarlandı.kuraklıktan esinlendim.Farklı bir tuş takımı olsun istedim.vray 2.4 ile render alındı.3dsmax le modellendi.
electronic slim key vol.2
Bir yarışma için tasarladığım bir slim key araç anahtarı.
Anahtar şeklinden esinlendim ve bunu modern bir hale getirdim.Biraz japon ashimo veya japon tasarım ahlakı vb gibimi nedir öyle bir his uyandırdı içimde...:)))
12 den vurdunuz:))).Aslında elimdeki
12 den vurdunuz:))).Aslında elimdeki texture yi psd de tekrarlayarak büyütüp sıklaştırabilir çizgileri çeşitlendirebilirdim ama bir yarışma için yaptım bunla beraber 5-6 adet varyasyon ürettiğim için aceleye geldi:D
electronic slim key
freelance.com da bir müşterim için tasarladığım paftadan bir elektronik araç anahtarı.Modern ve ritmik bir tasarım yakalamaya çalıştım.Özellikle gece içinmodern bir aydınlatma sistemi koydum.Asıl amacım anahtarı hepimizin kullandığı tabletler elektronik aletlerin arasında en az onlar kadar etkili ve önemli duran bir tasarım elde etmekti.
Barilla ``buon apetite!``
Barilla nın Crowdspring.com üzerinden düzenlediği bir yarışma için düzenlediğim bir paftamdan.thermoplastik özellikler taşıyan bir biyoplastikten üretilecek olan bir fast-food paketi tabağı.İtalyanlar için öğlen yemeği sırasında pratik bir çözüm olması için tasarlandı.Tabaktaki açılır kapanır özellikteki tasarım diğer tabak şeklindeki ürünlere nazaran daha kompakt ve farklı bir görünüşe sahip olabileceğini düşündüm.packacing`i(ürün paketi)sayesinde hatta tabağın kendiside ayakta durabileceğinden marketlerde albenisini yükseltebileceğimi düşündüm.Ayrıca transportation durumlarında ezilmelere karşı daha dayanıklı bir hal alabilirdi.tabaktaki iki boşluk içinde ayrı basınçlı film kullanıldı.Ürün mikrodalga fırın için tasarlandı.vray 2.4 ile tekrardan render alınmış halidir.Orjinal pafta Barillanın kullanım hakları dahilindedir.Ürünü kopyalamak istenmeyen sonuçlar doğurabilir...
bathroom
Ticari amaçla yaptığım bir çalışmam.Modeller kısmen kısmen hazırdır.Vraysky enviroment kullandım.Banyo giriş kısmını açık bıraktım ve vray sun oradan verdim ki kapı sanki kapı açıkmış ve içeri ışık giriyormuş gibi olsun diye...Tabi max çözünürlüğümü aşamadığım için uzaktaki textureler zayıf kaldı.
projemden bir mutfak render ı
Dış cephesini yaptığım sitelerin mutfağını tasarladım.Genelde bu tarz aldığım renderlar oyuncağımsı bir boyutu oluyor.Yani Küt gibi hani ortographic view den alınır ya render onun gibi...Kamera fov vb.değerlerindendir diye tahmin ediyorum İnternette gördüğüm renderlara kıyasla...Belkide benim gözüme öyle görünüyordur.Bilgisayarımda max 1920x1080 alabiliyorum render...(Not)modellerin geneli hazır modeldir...Kaplamalar ışık ve zigzaglı tasarım bana ait.Yukardaki top ışık 1 adetti ben psd de çoğalltım.
kötü adam
sss2 ve normal map hazırlamayı öğrenme adına yaptığım bir çalışma.Modelleme bana ait.Zbrushta random bir karakter yaratıp retopolojisini aldım.
selam apu lar müthiş
selam apu lar müthiş makineler.:Dçalışmanda baya bir ışık sorunu var.Apu ortamla çok kaynaşmış mekandan ayırt edilemiyor.Belki ışığı apunun üzerinde daha fazla görmeliyiz ve arka kısımda depth of field kullanmışın iyi olmuş...Maplerinde displacement kullandınmı tam ayırt edemedim.bence buçalışman için normal map kullanmalısın. C4d bilmiyorum ama mutlaka vardır bu özellikler.Tebrikler.
gölcük site çalışması
gitgide eskiyen,kapanan makinamın el verdiğince yaptığım bir çalışma.İhtiyaç mimari anlamda olduğu için bu sektöre yöneldim.İlk aldığım iştir.parça parça render alıp photoshoplamak zorunda kaldım.VRimg.da yemedi.Yetiştirme çabası derkene de böyle birşey çıktı.
Primula Güneşçayı Dispanseri
Primula Glass firması için,eğlenceli Güney Amerika halkına yönelik üretilmesi planlanan bir Güneş çayı dispanseri tasarımıdır.Amacım halka özgü olanı tasarımıma yansıtmaktı.Bende el davulu şeklinde bir tasrım yaptım.Böylelikle dispanserin üst kısmında bulunan vakum kapağına basan/vuran,hem davul çalmış olacak hemde içindeki çayı bardağına doldurmuş olacaktır.
milky splash saklama kabı tasarımı
Ürün saklama kabı olarak kullanıma yönelik tasarlanmıştır.Sütün dökülme anındaki haraket fonksiyonel bir amaçla cam kaba kapak olarak uygulanmıştır.