grafikechi son galeri mesajları
Panzerkampfwagen E75 - TEST
Boş zamanlarımda kendimi geliştirmek adına üzerinde çalıştığım model. Çalışmanın modelleme kısmı bitti gibi bir şey. Akabinde UV açma işlemiyle Mudbox’a geçip detaylandırma işleri yapılacak. Sonrasında da Substance ile boyama ve materyaller hazırlanacak. Bu test renderları ise Dimension ile alındı.
çok hoş görünüyor. Fakat
çok hoş görünüyor. Fakat yumurtalar üzerindeki kaplamalar bana pek doğru görünmedi. bump eklemişsin sanırım, yumurta üzerinde küçük çukurlar var.
Metal Şeytan
ZBrush ile yaptığım ilk çalışmamı sonuçlandırdım nihayet. Çok keyifli ve eğlenceli bir deneyim oldu ve çok şey de öğrendim ayrıca. Eksiklerim çok elbette ama herşey zamanla öğreniliyor. Bir sonraki çalışmamda hedefim tabii ki daha iyisi :)
Masa Ve Sandalyeler
3Ds Max`de Lathe, Sweep ve Edit Poly modifier kullanarak modellediğim keyifli bir masa ve sandalye çalışması. Modellemeleri yapmak çok keyifliydi. Fakat kaplamaların ve ışıklandırmanın çok iyi olduğu söylenemez. Daha iyileri de olacak umarım. Render süresi yaklaşık bir saat...
Bar Sandalyeleri
3Ds Max`de Lathe, Sweep ve FDD modifier kullanarak modellediğim kolay bir sandalye çalışması. Kaplamalarda, ışıklandırmada ve kamera ayarlarında V-Ray kullanıldı. Render süresi ise yaklaşık 18 dakika sürdü...
Renkli Cam Elmalar
Steve Jobs`un öldüğü gece modellediğim elmalar. Çalışmayı yaparken öldüğünden haberim yoktu tabi. Ertesi gün internetten öğrendim. İlginç bir tesadüf. Madem öyle, bu çalışma onun anısına gitsin diyorum o zaman...
The Dark Kechi
Çalışmaya başlarken amacım böyle bir sonuç almak değildi. Fakat yine de hoş bir çalışma oldu. Floresan ışığı için V-Ray Light Material kullanıldı. Render süresi ise iki saat sürdü. Keyifli ve öğretici bir 3Ds Max deneyimi oldu...
Çöldeki İnşaat
3Ds Max ile yaptığım üçüncü çalışmam. İlk kez böyle bir dış mekan çalışması yapıyorum. Eksiklerim elbette var. Özellikle kaplamalarda birçok hata var. Ama çok keyif alarak yaptığım öğretici bir çalışma oldu. İnşaatı modellemek pek zor olmadı fakat biraz fazla düzenli ve temiz bir inşaat oldu. Daha doğrusu elimden bu kadarı geldi. Kaplamalar, ışıklandırma ve kamera V-Ray ile oluşturuldu. Render süresi ise yaklaşık yirmi dakika sürdü. Son olarak Photoshop ile çeşitli düzenlemeler yapıldı...
Cam Kadehler
3Ds Max ile yaptığım ikinci çalışmam. Çeşitli tekniklerle kadehleri modelledim. Ardından sahneyi oluşturdum. V-Ray ile kadehlere cam materyali oluşturdum. Sahnenin ışıklandırmasını yaptım ve son olarak sahneye bir kamera yerleştirdim. Benim için öğretici ve güzel bir tecrube oldu. Render süresi ise yaklaşık yarım saat sürdü...