gokhan3d son galeri mesajları
Zbrush ve Wrap ile 15 Dakikada Gerçekçi Karakter Dokulandırma
Zbrush, Instant Meshes, Substance Painter ve Wrap kullanarak gerçekçi oyun karakteri dokusu oluşturma.
https://www.youtube.com/watch?v=FQRnznalMEg
Kalfa
https://www.youtube.com/watch?v=x0xr9oMin4Y
Zbrush ile Dijital Heykeltraşlık ve Karakter Modelleme üzerine yarım saatlik bir video hazırladım. Kriminolojinin babası Cesare Lombroso`dan Epikantal katlantıya, Venus de Milo`dan günümüz güzellik anlayışına birçok ilginç bilgiyi de aktarmaya çalıştım. Devam videosu olarak bu karakterin retopolojisi, doku boyaması, rigging, skining ve unity3d`ye aktarılması konusunda da bir video çekmeyi düşünüyorum.
Noel Baba Ücretsiz Oyun Modeli
Herkese Merhaba,
Zbrush ile modelleyip; Substance, Mari ve Photoshop ile dokulandırdığım, 3dsMax ile retopoloji, rig ve skin`ini yaptığım Noel Baba modelini Unity Asset Store`da ücretsiz olarak yayımladım.
9,633 faces, 4096px diffuse ve normal map.
<a href="https://assetstore.unity.com/packages/3d/characters/humanoids/santa-claus-rigged-167437">Santa Claus Rigged</a>
Ayrıca eğer kaynak dosyalarına ihtiyacanız olursa, onlar da ücretli olarak Turbosquid`te.
<a href="https://www.turbosquid.com/3d-models/santa-claus-model-1548110">Santa Claus Source</a>
Youtube:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=6sz7pr8GYk0">Santa Claus Youtube</a>
Eğer nasıl yapıldığına dair Türkçe bir yapım serisi isterseniz youtube kanalıma abone olup modelin altına yorum bırakırsanız, youtube`da Modelleme, Retopoloji, Dokulandırma, Rig-Skin ve Unity Setup`ı içeren yapım serisi hazırlayabilirim.
Yorumlarınızı bekliyorum.
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1339233
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1339233
Karınca ücretsiz model
Bir proje için modellediğim karınca modelini Turbosquid`te ücretsiz olarak yayınladım. Modelleri ilerleyen zamanlarda ücretli yapıyorum.
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1339233
linki
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1338727
At ücretsiz model
Bir proje için modellediğim At modelini Turbosquid`te ücretsiz olarak yayınladım. Mimari projelerinizde dekoratif obje olarak ta kullanabilirsiniz. Bu modelleri ilerleyen zamanlarda ücretli yapıyorum. İhtiyacınız olabileceğini düşünüyorsanız şimdiden indirmenizi tavsiye ederim.
link
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1337954
Fil ücretsiz model
Bir proje için hazırladığım fil modelini Turbosquid`te ücretsiz olarak yayınladım. Mimari görselleştirmelerinizde dekoratif obje olarak kullanabilirsiniz. İlerleyen zamanlarda bu modelleri ücretli yapıyorum bu arada.
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1337954
Zürafa ücretsiz model
Bir proje için modellediğim zürafa modelini Turbosquid`te ücretsiz olarak yayınladım. Mimari sunumlarınızda dekoratif obje olarak kullanabilirsiniz. 3ds Max, Mari ve photoshop kullandım. 3ds Max ile Unwrap UVW modifier`ını kullanarak UV`lerini açtım. Mari`de boyadım.
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1337071
Linki
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1337062
Zebra
Bir proje için modellediğim zebra çalışmasını Turbosquid`te ücretsiz olarak yayınladım. Mimari çalışmalarınızda dekoratif obje olarak kullanabilirsiniz. 3ds Max (modelleme, UV), Mari(Doku), Photoshop(Doku). Henuz rigi yok, rigini eklediğimde modeli güncelleyeceğim.
Spitfire - Ücretsiz Model
Merhaba daha önce bir proje için modellediğim ama hiç kullanmadığım uçak modelini ücretsiz model olarak turbosquid`te paylaştım. Mimari projelerinizde raf süsü olarak kullanabileceğiniz bir model. 3ds Max ile modelledim, UV`lerini açtım, Dokusunu Zbursh, Mari, Bodypaint veya Photoshop ile boyadım ama hangisi hatırlamıyorum.
https://www.turbosquid.com/Search/Artists/ergin3d adresinden indirebilirsiniz. (Henüz yükledim, çıkması birkaç saat sürebilir.)
Koi Balığı
Almanyada yaşayan kuzenim için yaptığım bir mimari görselleştirme için yaptığım bir koi balığı modelini turbosquid`te ücretsiz olarak yayınladım.
https://www.turbosquid.com/Search/Artist/ergin3d
adresinden indirebilirsiniz. Mimari görselleştirmelerinize renk katmak için kullanabilirsiniz.
3ds Max Scanline Fbx Obj, Texture Boyutu 4096x4096, poligon sayısı bakımından oyun motorlarına da uygun...
Leylek Ücretsiz Model
Son dönemde tamamını kendim yaptığım 10 dakikalık bir animasyon projesi için hazırladığım modellerden bir tanesini turbosquid`e ücretsiz olarak yükledim.
Mimari görselleştirmelerinizi renklerdirmek için kullanabilirsiniz.
Arka zemini Lumion ile hazırladım.
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1256827
eline sağlık
Kernel, Direct Light mı? Processing Geometri ne kadar sürmüştü? Ekran kartı nedir?
40 çok uzun geldi bana.
Eline Sağlık.
B1 Centauro İndirilebilir
Bir animasyon çalışmam için yaptığım tank modelini Turbosquid`te ÜCRETSİZ olarak yayınladım.
https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/1248538
İlerleyen zamanlarda paralı hale getirebilirim, İşinize yarayacaksa şimdiden indirin.
3dsMax 2015, Vray, Fbx, Obj formatında. Elimde arabalar, Jeepler, rigli askerler, bilim adamları, sıradan insanlar, Şişman kadın, genç erkek, bilim kadını, doktor, dişçi gibi çok sayıda model var. İşinize yarayacağı düşündüğünüz modeller olursa buraya yazın. Belki onuda ücretsiz yayınlayabilirim.
Tüm meslektaşlarıma Selamlar...
Çok teşekkür ederim
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Dönüşümü daha tamamlamamış diyelim. :)
Başzombi Khan
Yeni mobil oyunumun Zombi Avcısı Eray`dan bir karakter. Mari`de boyadım. Çok az post var photshop`ta.
3d platform oyunu, iki farklı kamera modu, farklı kıyafetler, zombiler ve lanetleri. Sizi de bekleriz...
Gamikro`ya selamlar...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kingfoe.mike
Topogun
Cem Bey, aslında Zremesher; curve`ler ve density paint ile iyi sonuç veriyor ama yine de tam istediğim gibi olmuyor, ben topogun tercih ediyorum...
Teşekkürler...
Yorumlar için teşekkür ederim. Elbiseli planladığım için sadece kollarını yapmayı düşünüyorum...
Çok teşekkür ederim...
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Saç olayını yazmayı unutmuşum. Saç Hair Farm ve ayrı pass`ta aldım... Photoshop`u sadece saçı birleştirmek için kullandım... Saçsız renderda Post neredeyse hiç yok...
Simitçi Erkin Abi
Zbrush - 3ds Max - Vray - Bodypaint - Photoshop
Dynamesh ile hazırladığım başka bir portre. Bir figuran olarak düşündüm, arka planda köşede duran bir simitçi gibi... Bu arada perşembe sabahlarımızı o mükemmel yuvarlaklıktaki simitleri ile taçlandıran Erkin Abi`ye de buradan selamlar olsun... Poligon sayısı şu an yüksek henüz retopolojiye girme şansım olmadı... Zbrush kısmı 8 saat sürdü(Manictime ile takip ediyorum) ama texturing / lighting / render / hair / 10 saatten uzun sürdü. Render süresi 1 dk altında FastSS2 - Vray - HDRI + 2 Vray Light
Çok teşekkür ederim...
Teşekkürler.... modelleme konusunda tüm alanlarda kendimi geliştirmeye gayret ediyorum.
"Onmazlar Alemi"nden bir parça
daha öncede siteye gönderdiğim Aslı modelini sahne içerisinde kullandığım bir çalışmamdan bir parça........
Hazır model yok ancak birçok model henüz "taslak"
çok az post(color correction) var bide saç ayrı bir pass olduğu için aynada gözükmüyor...
Teşekkürler..
Shaka
Shaka(Büyük Kral)
3ds Max - Zbrush - Topogun - BodyPaint - Vray - Hairfarm - Aftereffects - Photoshop
5900 face
Devam etmekte olan bir kişisel animasyon projesi için hazırladığım modellerden birisi.
Aslında kabası 1 günde bitti ama şurası burası derken 1 haftayı buldu...
Teşekkürler...
Yanıtınız için çok teşekkürler, eğer münkünse poly count`ta öğrenebilir miyiz?
Ben elleri çok beğendim, çok güzel gitmiş....(Belki biraz daha küçülebilirmiş)
genelde kurt adamlarda bu tip el yapısı kullanıyorlar:
http://www.mooncostumes.com/item/20300
bataklık cadılarında parmaklar daha ince ve daha uzun tercih ediyorlar:
http://www.figmentfly.com/legend/gifs/swamp_witch.jpg
http://images.monstermarketplace.com/halloween-decorations-costumes-masks-and-supplies/meg-mucklebones-lifesize-movie-prop-witch-legend-370x480.jpg
ama tercih meselesi.
Birde sizin model için değil(çünkü burda yaşa bağlı bir durum var) ancak insan modelleme ile ilgilenen diğer arkadaşlar için:
http://www.anatomy4sculptors.com/gallery/m_9203200_anatomy.jpg
adresinde kadın erkek yüzündeki farkları anlatan ufak bir liste var....
Çok Başarılı...
Çok güzel olmuş....
- Base mesh görmemiz mümkün mü?
- Biraz erkeksi durmuş, keşke biraz daha feminen olsaymış.(Kişisel tercih tabi...)
Çok güzel
Çok güzel....
Yalnız bence yaratık olsa bile göz konumu bana rahatsız edici geldi...
Çok başarılı yanlız triblex`i
Çok başarılı yanlız triblex`i yanlış yazmışsınız....
Merhaba, Zplugin Başlığı
Merhaba,
Zplugin Başlığı altında Multi Map Exporter Bölümü var... Bu bölüm altından bütün mapleri hızlıca gönderebilirsiniz.... UV`lerin açık olması önemli....
Eğer modelin UV`si yoksa yine Zplugin Başlığı altında UV Master var, subdiv`i level1`e indirip UV`sini açtırabilirsiniz.
Çok teşekkürler...
Yorumlar ve beğeniler için çok teşekkür ederim.... :)
Texture ile kastınız polypaint renk boyaması mı, yoksa normal,displacement,.... aktarımı mı?
Son kaydederken photoshop`ta sharpen attım o biraz sorun yarattı galiba...
Texture boyutu 4096x4096
UV ekran görüntüsüne burdan bakabilirsiniz:
http://www.ergin3d.com/uv1.jpg
Tekrar teşekkürler...
Aslı
3ds Max - Zbrush - Topogun - Bodypaint - Vray - Hairfarm - Aftereffects - Photoshop
2,400 poligon - Zbrush, level6 subdiv
render süresi 2-3 dk ancak, multipass(saç, yansıma, diffuse,...)
Aftereffects ne alaka derseniz, multipass compositing alışkanlığı... :)
Devam etmekte olan bir kişisel animasyon projesi için hazırladığım karakter...
Çok teşekkürler...
Çok teşekkür ederim Şahin. :) Herkese Selamlar...
Teşekkürler...
Teşekkürler...
Yorumlarınız ve beğenileriniz için çok çok teşekkür ederim....