gkan son galeri mesajları
@iceman Teşekkürler @Erkan
@iceman
Teşekkürler
@Erkan ÇALIŞKAN
Yok hayır oyun işinde otomatik lod yapmak her zaman iyi bir yöntem değildir.En iyisi görerek yapmak.UV vs. bozulmaması için.Mesela bu stadyumda uzaktan gözükmeyecek detaylar var, vida, kapı kolu ,cim vs.LOd larda bunları silerek ve mesh azaltarak yapmak en iyisi.Eğer yinede otomatik bişey arıyorum diyorsan meshlab var benim kullandığım ama mesh vs. bozuk olduğunda birdaha uğraşmak can sıkıcı oluyor.
LOD olayı cizilen modelin
LOD olayı cizilen modelin optimize edilmesiyle yapılır yeniden çizim yapılmaz.FPs leri aldığım makina 560Ti ekran kartına, i7 3770 işlemciye sahip bi makina.CRY engine in bi güzelliği ise bunları öngörmeden ps4, xboxone gibi sistemlere göre nasıl çalıştığını simule edebilmesi.
Emirates Stadium "FINAL" (CryEngine)
Selam arkadaşlar.Uzun zamandır uğraştığım projemi bitirdim.Görmüş olduğunuz tüm resim ve video gerçek zamanlı olarak CryEngine`da kayıt edilmiştir.Proje ile ilgili bilgi vermek gerekirse, videoda göreceğiniz sahnede toplam 1929 obje bulunmaktadır.Stadyumu bir oyunda kullanılacak şekilde tasarladığım için UP,DOWN,LEFT,RIGHT_ROOF,BASE ve stadyumun dıştaki kalan tarafları olacak şekilde modelledim.Yine performansı arttırmak için modellerde LOD sistemi bulunmaktadır.
Toplam:426.000 tri - LOD1:320.000 LOD2:162.000 bulunmaktadır.
UP TRIBUNE: 24 Obj.
DOWN TRIBUNE: 29 Obj.
LEFT TRIBUNE: 38 Obj.
RIGHT TRIBUNE: 28 Obj.
ROOF: 6 Obj.
Gece sahnesi: "UltraHigh" grafik ayarlarında 42-55 FPS aralığında çalışmaktadır.
Sabah sahnesi: "UltraHigh" grafik ayarlarında56-70 FPSaralığında çalışmaktadır.
Teşekkürler.Isı ve su sıçrama
Teşekkürler.Isı ve su sıçrama efekti için fume kullandım.
Yağmur Sonrası Formula1
Formula animastonu yapmak için çizdiğim sahneden bir estantane aldım.Çizim in tamamı 3ds max ile yapıldı.Render vray ile alınmıştır.Araba animasyonu için craft director kullanacağım. En kısa zamanda animasyonuda yapmaya çalışacağım
Citroen DS3 WRC
Ralli animastonu için çizdiğim cDS3` den bir sahne aldım.Çizim in tamamı 3ds max ile yapıldı.Render vray ile alınmıştır.Araba animasyonu için craft director kullanacağım. En kısa zamanda animasyonuda yapmaya çalışacağım.
Evet ilk render ı
Evet ilk render ı daha kaleleri koymadan almıştım...
Karaiskaki Stadium
Çalışmanın tamamını 3dsmax ile yaptım.Yaklaşık 10 saat sürdü.Render v-ray ile alındı.Pro evolution soccer oyunu için hazırladığım bir modeldir.Oyun içi görüntülerini de yakın zamanda burada görebilirsiniz.
Evet modellerin hepsi bana
Evet modellerin hepsi bana ait zaten fazla modellenecek bişey yok vücutları aynı scale ile oynamalar yaptım sadece yüzler modellendi onların bazılarını çok önceden yapmıştım.Burada sadece ibra ve diarra yeni...
Sağolun dediğim gibi sadece
Sizin gösterdiğiniz resimde farkındaysanız top fazlasıyla uzakta aynı benim konumundayken bi resim bulursanız benim yaptığımın aynısının olduğunu göreceksiniz.
İbrahimoviç - Vole
Çalışmamı EURO2012`de İbrahimoviç`in Fransa`ya attığı müthiş golden esinlenerek hazırladım.Çalışmanın tamamını 3dsmax ile yaptım.Yaklaşık 15 saat sürdü.Render v-ray ile alındı. tamamında rig bulunmaktadır.Bir animasyon çalışması yapmayı planlıyorum onun için yapılmış bir çalışmadır.
Konuyu uzatmaya gerek yok
Konuyu uzatmaya gerek yok sanırım.Sen sorunu sordun bende cevapladım...
Ah be babacığım sen
Ah be babacığım sen necisin yahu...
Babacığım ben burada render kalitesini belli etmek için 2. render`ı aldım.2 sahnedede aynı pozu kullanıp kullanmayacağımı sana soracak değilim heralde.Modelde rig yok olsa zaten animasyonunu da yapardım.Kusurabakmada yani bana hesap soracak konumda değilsin.Şu an bir ps3 oyunun da environment artist olarak çalışıyorum fazla boş zamanım olmadığı için 2 sahnedede pozu değiştirmedim söz sana şu proje bittiğinde animasyonunu da yapacam...
Çevabını almışsındır umarım....
:) eyvallah köşelerin keskin
:) eyvallah köşelerin keskin olması gereken yerler keskin bu sonuçta bir makina organik odellemeyle karıştırdın sanırım...
Bumblebee
Daha önce yaptığım modeli yeni bir sahnede render aldım.Render süresi i7 3820 ile yaklaşık 1 saat sürdü.Render ı mental ray ile aldım.Modellemenin tamamı 3dsmax de yapılmıştır...
Emirates Stadium
Çalışmanın tamamını 3dsmax ile yaptım.Yaklaşık 10 saat sürdü.Render ı v ray ile aldım.Modelin tamamında rig bulunmaktadır.Bir animasyon çalışması yapmayı planlıyorum onun için yapılmış bir çalışmadır.
Yok ya konuşmanın akçayla
Yok ya konuşmanın akçayla veya türkiyele alakası yok :)
Adidas Finale 11
Çalışmanın tamamını 3dsmax ile yaptım.Yaklaşık 10 saat sürdü.Render ı mental ray ile aldım.Modelin tamamında rig bulunmaktadır.Bir animasyon çalışması yapmayı planlıyorum onun için yapılmış bir çalışmadır.
Topa vurma ifadesi ne
Topa vurma ifadesi ne onu anlamadım doğrusu.
Adidas Jo`bulani WC 2010 Final Ball
Çalışmanın tamamını 3dsmax ile yaptım.Yaklaşık 10 saat sürdü.Render ı mental ray ile aldım.Modelin tamamında rig bulunmaktadır.Bir animasyon çalışması yapmayı planlıyorum onun için yapılmış bir çalışmadır.
Evet doğru söylüyorsunuz esinlenme
Evet doğru söylüyorsunuz esinlenme olduğu için belirtme gereği duymadım.
Teşekkürler arkadaşlar.yaptığım çalışmalar tamamiyle
Teşekkürler arkadaşlar.yaptığım çalışmalar tamamiyle zevk için.Aslında 3D işini meslek olarak yapıyorum ama benimkisi biraz farklı çünkü oyun sektöründeyim.Ekrandaki oyunda c64 `ün efsane oyunlarından biri olan Emily Hughes Soccer.
Retro Room
Çalışmanın tamamını 3dsmax ile yaptım.Yaklaşık 10 saat sürdü.Render ı vray ile aldım.Modelin tamamında rig bulunmaktadır.Bi animasyon çalışması yapmayı planlıyorum onun için yapılmış bir çalışmadır.
Saygılar...
Evet yazmayı unutmuşun zbrush.Zbrusha
Evet yazmayı unutmuşun zbrush.Zbrusha atınca nedense öyle bir sıkıntı olmuştu.Ama 3dsmax de bi sıkıntı yoktu.
Robin van Persei
Daha önce yaptığım modele bi yenileme yaptım.Çalışmanın tamamını 3dsmax ile yaptım.Yaklaşık 10 saat sürdü.Render ı vray ile aldım.Modelin tamamında rig bulunmaktadır.Bi animasyon çalışması yapmayı planlıyorum onun için yapılmış bir çalışmadır.
Pardan yanlış olmuş düzelttim:
Pardon yanlış olmuş düzelttim: Animasyon Videosu: YOUTUBE
RC Greyder Animasyonu
RC Greyder Animasyonu
* 3D modelleme: 3Dsmax 2010
* Render: Mental Ray
* Camera Tracking: Boujou 5
* "Compositing": After Effect CS 4
* Süre: Modelleme: 3 saat Render: 12 saat
Animasyon: http://www.youtube.com/watch?v=Tw0ImynM1GI&list=UUlqXSiaDOkywbLKTO6ltiXQ&index=11&feature=plcp
Transformers Hornet seen in Turkey...
* 3D modelleme: 3Dsmax 2010
* Render: Mental Ray
* Camera Tracking: Boujou 5
* "Tv Boardcasts" ve "Compositing": After Effect CS 4
* HD Video için kullandığım kamera: Casio ex-f1 (Saniyede 1200 kare çakabiliyor)
Buda video: http://vimeo.com/33691465
NOT: Spiker ablanın dediklerini lütfen kayde almayın.Bulabildiğin en iyi HD haber buydu :)
Animasyonu burada gösteremiyorum.Yardımcı olurmusunuz.
Animasyonu ana resmin altında gösteremiyorum.Yardımcı olurmusunuz.
De Lorean (Geleceğe Dönüş)
Bir Geleceğe Dönüş hayranı olarak bunu yapmak büyük bir zevk verdi bana.Modellemeyi 3Dsmax`le,"Camera tracking"i Boujou ile, kaplamaları ise Photoshop ile yaptım.Render MentalRay ile alınmıştır.Animasyon yaklaşık 500 kareden oluşuyor.1 kare 9-10 dk sürdüğünü düşünürsek sadece render işlemi 20 gün sürdü.
Adidas Finale 2012
Adidas`ın bu seneki Şampiyonlar Ligi için yaptığı yeni top.Çizimi 3Dsmax ile, kaplamaları Photoshop, Firework ve Bodypaint 3D ile yaptım. -- -- --- -- -- -- -- -- -- -- --
:) Hiç böyle düşünmemiştim.Bir
:) Hiç böyle düşünmemiştim.Bir amaç için yapmadım.
Bilgisayar oyunlarındaki gelişmelere bakarsak gelecekte gerçek görüntüler üzerinde oynama yapabileceğimizi öngörerek yaptığım bir çalışma.
Haklısın.Radar olayı çok zor
Haklısın.Radar olayı çok zor 22 ikon + top var bunların örtüşmesi çok zor oluyor.Bende onu biraz sallama yaptım.
Video Yenilendi... http://www.vimeo.com/30151231
Video Yenilendi...
Pro Evolution Soccer 2022
Pro Evolution Soccer 2022 (Making of)
Pro Evolution Soccer 2022
Arkadaşlar uzun süre ara verdiğim çalışmamı nihayet bitirme fırsatı buldum.Çalışmada forma animasyanunu 3dsMax`le, "Camera Tracking"i Boujou le, menüleri ve tv göstergelerini After Effect ile yaptım.Tabi birde texture çalışmalarında photoshop kulllandım.İlerleyen zamanlar ne gösterir bilemeyiz ama ;oyunlarda bu gerçekçiliği yakalamak için fazla bekliyeceğimizi sanmıyorum.