Evren son galeri mesajları
Tesekkurler ilgi ve alakaniz
Tesekkurler ilgi ve alakaniz icin :)
Samaritan Bot
UE 3.5 Samaritan teknoloji demosu icin modelledigim
diger bir Samaritan Bot modeli.
Studio`da uyudugum bir kac gunleri saymaz isen ortalama 3 hafta bitis suresidir :)
Max`de Low ve High
Max`de Low ve High poly hazirlayip, High poly modeli zbrush`da detaylandirip
Max de low poly uzerine kaplamalarini ayarladim.
Tesekkurler Eray, Aynen
Tesekkurler Eray,
Aynen haklisin fakat bu 6 yil onceki calismamdi o zaman bu sekilde render almistim :)
Herkeze cok tesekkur ederim
Herkeze cok tesekkur ederim degerli yorumlariniz icin :)
Marcus Fenix
GOW2 Marcus Fenix karakteri.
GOW ilk versiyonundan model elimde oldugu icin cok fazla zamanimi almadi.
Assagi yukari 3 hafta surdu.
Cok yorum almasi cokda
Cok yorum almasi cokda onemli degil benim icin, bu kadar arkadasin degerli yorumlari yeterli benim icin.
Tesekkur ederim Orhun arkadasim :)
KIA Online USA soldier.
KIA Online
3rd person shooter
Turkiyedeki versiyonu MARS Online.
Butun kodlama, animasyon ve sistem aynidir sagdece hikaye ve karakterler farklidir.
Thailand icin gelistirdigimiz fakat ulkemize MARS Online olarak farkli hikaye ve karakterler ile sundugumuz 3rd person shooter oyunumuzun Thailand versiyonunda bulunan Amerikan askeri.
Aramizda kalsin ama bagzen
Aramizda kalsin ama bagzen ben bile oynuyorum :D
ahaha :D
Guzel ve degisik bir
Guzel ve degisik bir calisma
Ellerine saglik Timucin.
Mirror Edge oyunu. EA
Mirror Edge oyunu.
EA games`e yaptigimiz outsource calismalardan birtanesi.
Faith
Mirror Ege oyunu icin modelledigim Faith karakteri.
Tamamlanana kadar bir cok reviyondan gecti tabiki
fakat tamamlanma suresi ortalama bir bucuk aydir.
Yine oyun modeli oldugu icin gercekci ve tanitim videosu icin render almadim cunku cogunlukla tanitim videosu icin
Unreal Engine kullaniyoruz yeterlide oluyor :)
Umarim hosunuza gider!..
Hlis Bey, Ellerinize
Hlis Bey,
Ellerinize sagli guzel bir calisma ve oldukcada emek zaman sarf etmissiniz
kutluyorum.
Alinmaz iseniz gozume carpan eksileri bir sonraki projelerinizde telafi edebilmeniz icin yorumlayacagim, kusurm var ise affola..
- Sagdece Vray sun kullanmissiniz yanilmiyor isem? yada Vray light kullandiysaniz cok dusuk degerde.
tavsiyem Vray light ve dome kullanip Vray sun ayarinizi %50 de tutup diger %50 lik kizmini Vray dome ve light ile papatmaniz.
cunku vray light golgelerde daha yumusak ver gercekcilik hissini verir.
arti Vray light ve Sun uzerinde texture bolumunde uyumlu HDI kullanmanizi tavsiye ederim.
- Arabalarin yansima orani evin duvar ve camlarina oranla fazla ver gerceksi olmamis.
- Kaplamalariniza AO eklemenizi tavsiye ederim mumkun olur ise.
Bunlarin disinda calismaniz cogu mimari tasarimlar icin cok guzel
Basarilarinizin devamini dilerim.
Saygilar..
Karakter tabikide. Zaten bu
Karakter tabikide.
Zaten bu sagdece teknoloji demosu icin, oyun falan yok ortada yani.
Buradan: http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM
Buradan: http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM
Guzel bir calisma ellerine
Guzel bir calisma ellerine saglik.
Yorumum icin kusura bakma eksik yanlarini soylemem lazim :)
- Gozleri cok ufak ve detaysiz olmus
- Vicudundaki camurlar duzenli dagitilmis bu gorselin gercekligini bozar.
- Pozisyonu ve agzinin kapali olmasi gercekciliginin bozulmasi acisindan
diger bir etken.
Ellerine saglik buyuk bir caba sarf etmissin
Saygilar.
Samaritan Owen
Yine bir UE 3.5 Samaritan teknoloji demosu icin modelledigim
Samaritan Owen, Ana karakter.
Kaplamalari ornek olmasi icin ekledim
Umarim hosunuza gider.
Tesekkurler.. Turkert :
Tesekkurler..
Turkert : Hayir, Unreal Engine 3.5 versiyonu icin hazirladigimiz teknoloji demo`su sagdece.
Buradan : http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM
Samaritan Tropper - UE 3.5 Tech Demo
UE 3.5
Samaritan teknoloji demosu icin modelledigim
Samaritan Tropper karakteri.
UE kullandigimiz icin gercekci render icin ugrasmadim.
talep olur ve ileride zamanim olur ise gercekci render icin calismaya baslayabilirim.