era son galeri mesajları
Ay
Ayın ortalayınız ve biraz aşağıya indiriniz.
Yunusların kaplamalarında specular ayarlarını açınız.
Suya dalıp çıktıkları yerlerdeki sıçrama etkilerini yapınız.
En önemlisi, eğer ay varsa ortam ışığını biraz daha kısmanız gerekecek.
Güneşi akşam sonbaharda 5-6 sularında düşünüp render aldığınız bu açıdan yönlendirirseniz ve gölge ayarını yumuşatırsanız daha iyi olur.
Bir de, tahminime göre ay; model değil bir resim. Sonradan eklediyseniz suyun üstüne hafifçe yansımasını düşürtünüz.
Biraz da bulut olsa güzel olur.
İyi çalışmalar.
Teşekkürler
Teşekkür ederim. bu adreste de 360 derecelik sunum versiyonunu yaptım. https://sketchfab.com/models/2ca1871100a1408a907fd8696b75cd14
Teşekkürler
@evren; yazdıklarının hiçbirisinden alınmadım ve çok teşekkür ederim.
Önerilerini diğer işlerimde deneyeceğim.
Tebrikler
Ellerinize sağlık, ortam renklerini çok beğendim. Tasarım da çok hoş olmuş...
Güzel
Ellerinize sağlık. Yalnız ortamda AO etkisi pek hissedilmiyor. Biraz daha baskın olsa kontrast yaratıp derinlik etkisi de verecektir.
Bir de bodrumda bu kadar kata izin veriliyor mu yahu?
:D
Teşekkür ederim. Renderın adını boşver, en az yüz tane save as dosyası oluştu :D onlar daha ayrı dert :D
Zekeriyaköy
Zekeriyaköy`de yapılacak olan bir proje içindir. Birkaç defa mimar değişmiş ve defalarca (bunu gerçek anlamda söylüyorum 16 defa) revizyondan sonra 7 ayda nihayet ilk tip bitmiştir. Render sonrası Photoshop ile renkler düzenlendi. Diğer tipi de 7 ay sonra yüklerim inşallah :)
İyi seyirler...
Titreme
Selamlar, elinize sağlık.
Kanat riglemek çok zahmetli iş.
Eğer tüylerdeki, "rüzgardan" kaynaklanan titremeyi biraz azaltırsanız daha iyi olacak gibi duruyor.
Kolay gelsin...
14-15-16
Ondört Onbeş Onaltı. Misket. Ekmek. Çocuk. Oyun. Martı. Yaş. Kilo. Sis. Kasıt. Su. Göz. Nefes. Ağaç. Park. Kutu. Duvar. Zeka. Baş. Engelli.
Çalışma
Işık, kaplama, perspektif ve orantılı modelleme konularında çok çalışmalısınız. İyi çalışmalar
Güzel olmuş
Şimdi çemenler ve render güzel olmuş :) 3 renderı da beğendim. Ellerine sağlık.
Teşekkürler
Yorumlar için teşekkür ederim.
Diğer resimleri de koyuyorum...
Bisiklet
3ds Max ile yapıldı. Dişliler ve zincir için baya bir matematik gerekti. Şu an rigli halini koymadım ama ileride yayınlayacağım. Renderı vray ile aldım. Ortamda iki tane vray light var.
Tüm renderların wire halini de koymak istedim ama ek 6 resim yükleyebiliyoruz.
Dünyanın dönüşü
Elinize sağlık. Ancak ilk başlarda gözüme çarpan şey dünyanın dönüşünün ters olmasıydı. Biraz ilerleyince dünyanın sabit olduğunu gördüm. Acaba ilk saniyelerde de dünya duruyor da kameranın hareketinden dolayı mı öyle görünüyor anlayamadım. Bunun dışında bence gayet yeterli ve hoş bir çalışma olmuş.
Ön sunum
İlk vray denemem. Genellikle mimari işler yapmıyorum ve mentalray kullanıyorum. Bir mimar arkadaşım müşterisine sunum için rica etmişti. 2 günde model ve render bitti. PS de renklerle çok fazla oynamadım. Peysaj ve araba hazır modeldir. Herkese iyi çalışmalar.
Lens
Renkler ve tonlamalar çok iyi olmuş. Render ayarlarına ad baya uğraş verdiğiniz ortada. Halı ve elbisedeki fur çok başarılı olmuş. Özellikle elbiseninkine bayıldım. Tebrikler elinize sağlık. Cgsocietye de yollayın bence..
çok güzel
Ufak tefek kusurları dışında çok güzel olmuş. Tebrik ederim. Devamında iyi işler gelecek gibi. Kolay gelsin
Binalar
Binaların tasarımı dışında geri kalan her şeyi özellikle de suyu çok sevdim. Elinize sağlık.
Güneş
Elinize sağlık tasarım gayet hoş olmuş. Sadece arka planda güneşin konumuyla gölgeler uyuşmuyor.. Gölge için kullndığınız ışığı resimdeki güneşe konumlarsanız doğru olacak. İyi çalışmalar
Stad Tribün
Polygons: 321,694
Vertices: 353,159
Her 1 ünite 3 metredir. Kaplama için hazırdır. Tüm objeler layerlar halinde. Kaplama için material editörden select with material ile de seçim yapılabilir. Böylelikle kaplama yapılacak objeleri seçmek de kolaydır. Objeleri instance ile kopyaladım.
http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-sport-seating/650028 adresinde satıştadır. İlgililere duyrulur.
Tebrikler
Çok hoş bir çalışma. Sadece küçük beyaz taşların yerleşimi biraz daha rastlantısal ve dağınık olsaymış çok daha iyi olacakmış gibi geliyor. Elinize sağlık.
box
Teşekkürler,
3ds Max 2011 de yaptım. Plane objesini line path üzerine PATHDEFORM (WSM) ile gerdirerek hareketi sağladım ve kalınlığı için shell uyguladım. PATHDEFORM seçmemin nedeni; halının perspektif yaratması açısından ihtiyaç duyduğu alanın büyüklüğü değişken oluyordu. Standart bir plane obje uzun ya da kısa kalabiliyordu. Sahnede 1 adet skylight var ve renk bilgisine (Map kanalı) arkaplandaki videoyu spherical olarak atayarak ortam ışığını yakaladım. Gölgeler için matteshadow zaten...
Ayrıca videodan track pointleri almak için syntheyes programını kullandım.
Bifa Cafebreak Reklam
Çalışma 1 haftada tamamlandı. Çekilen sahneler bana, reklamda kaç kare görünecekse o kadar kesilerek yollanmıştı. Ben de ne kadar düzgün yapabildiysem yapmaya çalıştım. Çalışmada sadece halı animasyonları ve renderları bana aittir. Diğer efektler ve maskeleme reklam ajansı tarafından yapılmıştır Ancak markanın bu çalışmasıyla reklam ajansı yılın en iyi reklamı ödülünü aldı. Mayıs 2011
http://www.dailymotion.com/video/xixtdi_bifa-cafebreak_lifestyle