Elprince son galeri mesajları
Tek kare olduğu için,
Tek kare olduğu için, programda animasyonda problem görünmüyor. Anim render alınca o konuda da görüşlerini bekliycem.
Teşekkür ederim.
Kendi suyunda yüzen balık, Nasip
3D animasyon dizi için hazırladığım ve çalışması bitmiş karakterlerden biri.Tamamlanan ilk karakter olması sebebiyle benim için önemli.
Eleştirileriniz benim için önemli, diğer karakterlerde bu eleştirileri dikkate alacağım.
Bu karakterin tescili yapılmıştır.
Coffee beans
Mayada modellendi, Mari`de renklendirilip normali hazırlandı,mental rayle renderlanıp phutoshopta düzenlendi.
Kahvenin gerçekçiliği değil çekiciliği ön planda tutuldu.
ek resim maya render sonrası hali.
Buyrun afiyet olsun :)
Sakin yol
Uzun bi aradan sonra after effectsle bir şeyler çalıştım. HAtta ilk çalışma da denebilir, Nuke ile devam etmeyi tasarlarken Digital Tutorsun bir dersinden alınan ilhamla (aslında kopya gibi) ;) yaptım. Eksisi ya da varsa artısı yorumlarınız için teşekkür ederim.
DOF
DOF (depth of field) da olsa tam süper olacakmış. eğer dof varsa da demek texture zayıf olmuş. öndeki kutunun cola yazısı net, arkadakiler blurlu daha iyi olurdu.
tabi ki sadece öneri.
yine de çok iyi bir çalışma.
Cemil Bey için dediniz
Cemil Bey için dediniz sanırım Abdullah Bey , inanın onun yorumunu okuduğumda güldüm. Yaşım 40 oldu artık olumsuz eleştiriler düz motive ters motive hiçbir şekilde etkilemiyor.
Benim için Sadece mantıklı yönlendirme önerileri faydalı oluyor. TAbi ki daha iyi çalışmaya yönelik sizin gibi eleştiri yapanları görünce de dünyada güzel insanların yaşadığını hatırlıyorum. Sağolun varolun Addullah Bey.
http://www.digitaltutors.com/tutorial/845-Creating-Cartoon-Characters-in-Maya dersin linkini vereyim,
http://www.digitaltutors.com/tutorial/845-Creating-Cartoon-Characters-in-Maya dersin linkini vereyim, oran eleştirisi için.
Cemil Bey ve Volkan Bey yorumlar için teşekkürler .
1buçuk yıl önceki çalışmaydı,
1buçuk yıl önceki çalışmaydı, ilk maya çalışmalarımdan çok uzun sürdü 1 kaç hafta kadar. Yorumunuz için teşekkür ederim Cemil Bey.
Keyifli
Çalışma DT dersleriyle 2 gün süren çalışmayla ortaya çıktı. Karakterin yüzü hariç diğer kısımlar; gövde giysi ve dersle paralel olarak yaptım. Maya Mental ray render süresi 1buçuk dakikaydı.Yüz kısmını kendi çizdiğim referans çizimimden yaptım. Bu konuda tecrübeli arkadaşların önerileri benim için önemlidir.
güzel çalışma
çalışmanız çok hoş olmuş, ilgili firmaya yapılmak istenen projenin özellikleri gayet güzel gösterilmiş. Belki ışık gölgelerle daha gerçekçi olabilirdi ama bu renderın değerini pek yükseltmez denilebilir.
demek istediğim arkadaki fotoyla daha iyi kaynaştırılabilir. balkon altlarına gölge, binanın üstüne yan binanın gölgesi ve fondaki fotodaki güneş ışığının vurduğu yerlerde hafif ışık patlamaları gibi.
ben renderınızı beğendim ve demek istediğimi çok kaba hatlarla PS de yapmaya çalıştım.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Galerinizde başarılı renderlarınız varken,
Galerinizde başarılı renderlarınız varken, böyle inanılması güç (daha önceden yapılmış modelleme) çalışmaya neden girdiğinizi anlamak lkolay değil.
Tebrik mi edelim ne edelim bilemedim.
Golf VI (2)
Yeniden modellediğim GOLF 6 ve yeniden aldığım render. önceki 60 MB iken bu çalışmada 2 MB ta kaldı.Sanırım animasyon aşaması için oldukça iyi bir hafiflik olacak. Modelleme yaklaşık 8-10 ssaat arası sürdü. RENDeR Mental Ray 5 dakika. PS ile de arka fon yerleştirildi.
Modelleme de render da
Modelleme de render da güzel olmuş. Renderı Mayada da aynı kalitede alabilirdiniz. ders serisi diye kastettiğiniz nedir?
Craft STudyoyu ben de
Craft STudyoyu ben de yeni kullanmaya başladım. ASlında böyle animasyonlar yapmak gerçekten zordur, sabır ister. BENim size nacizane tavsiyem, 1 kaç tane kamera - ışık - çekim açılarının anlamı gibi konularda kitaplar okumanız araştırma yzpmanız.
YAni MAYA içinde ne kadar iyi animasyon yapılırsa yapılsın son aşamada çekim kamera ışık ayarları emeğinizi daha iyi göstermenizi sağlayacaktır.
BAŞArılarınızın devamını dilerim.
Programı inceliycem teşekkür ederim
Programı inceliycem teşekkür ederim yorum için.
Golf VI
Maya öğrenirken başladığım çalışmalardan biri. Yavaş yavaş production aşamasına yaklaşıyorum. Tabi ki sıradaki hedef rigg ve animasyon aşaması. Render sadece Maya kullanılarak alınan halidir. Ps vs program kullanılmamıştır. Uzun süredir modelliyordum. Daha çok eksikleri var.
Kapıları daha bugün yeniden güncelledim. Herkese çalışmalarında başarılar dilerim.
Çok başarılı bir çalışma
Çok başarılı bir çalışma olmuş. Tebrikler.
Kısa video burda
http://www.dailymotion.com/video/xtvemw_comp-1-1
Güre atın doğuşu
Çalışmalamıza kaldığımız yerden devam ediyorum, aslında daha başlarındayım.Daha önce yüklediğim çalışmanın modellemeden sonraki aşamalarına başlamak gerçekten heyecan verici. Fon netten bir fotoğraf, müzik faithlessten bir şarkı, geri kalan ne varsa model rigg anim hepsi bana ait.
Bakalım yolculuk nereye gidecek.
http://www.dailymotion.com/video/xtvemw_comp-1-1
Yorumlar için teşekkürler, anatomisiyle
Yorumlar için teşekkürler, anatomisiyle ilgileniyorum. Dediğiniz gibi sanki vücut çalışmış gibi duruyor.
meddah (atın adı)
Maya z brush mudbox arasında başladığım bir çalışma. Tabi ki niyet rigg ve anim nihayetinde. Bakalım neler olacak. İlk organik denemem denebilir. Şimdilik mental rayle denemeler yapıyorum, anim aşamasında herhalde maya software e geçebilirim.
baz istasyonu
yeni başladığım bir çalışma, tamam lanınca animasyon olacak. Maya, Vue, Mental ray kullandım. Daha deneme aşamasında VE değişecek çok şey var. Nasıl bitecek ben de sonunu bilmiyorum çalışmanın açıkçası. :)
Emeğinize sağlık, ancak çevrede
Emeğinize sağlık, ancak çevrede detaylandırmayı arttırmalısınız sanırım daha gerçekçi olabilir o zaman. Rig de fena değil. Bir de render motorunu yazsanız iyi olacaktı.
Başarılarınızın devamını dilerim.
Tebrikler harika bir animasyon.
Tebrikler harika bir animasyon.
1128 sokak dış cephe görselleştirme
Çalışma olması amacıyla yaptığım dış cephe. Gece render denemesi, herzamanki gibi mental ray ve 3dsmax2011 le yapıp photoshop kullandım. balkonlarda havuz aydınlatma yapıldı, özellikle ışık konusunda araştırma açısından çalıştım.sadece görselleştirme bana aittir.
Arabalar ve insanlar olmasaymış
Arabalar ve insanlar olmasaymış daha gerçekçi olacakmış bence.
iyi çalışma.
tebrikler iyi çalışma.
f stop değeri 14-16 arası denemenizi tavsiye ederim, tabi shutter speed değerini de aşağı çekmelisiniz.
358 sokak projesi
Başka bir renderdan bakarak yani autocad projesi olmadan yaptığım bir çalışma.
3dsmax2011 ve Ps kullandım.
çalışma 5 saat, Mental Ray render 30 dakika sürdü.
Soma 35sk.projesi
Yaklaşık 2 günde biten bir 3d projesi.Değişiklikler olmasaydı 5-6 saatlik bir çalışma olacaktı. Sadece mimari görselleştirme bana ait. Zemin ve 1.kat balkonda ışık yoğunlaşması var. Rahatsız etmediği için öyle bıraktım.