Eclipse2012 son galeri mesajları

    Vampir

    CGHub`ın Character Forge isimli yarışmasının 20. roundu için yaptığım çalışma.

    Carlos Huante`nin işlerinden birinin seçilip yapılması gerekiyordu. Ben çok sevdiğim Vampir çalışmasını (Carlos Huante`nin orjinal çiziminide ek resim olarka ekledim)seçtim.

    Base meshi ZBrush`da ZSpehere ler kullanarak hazırladım. Modeli ZBrush`da detaylandırdıktan sonra, kanatlar gibi ekstra parçaları Maya`da modelleyip ZBrush a import ettim. Render`ı ise Cinema 4D nin Advanced Render modülünü kullanarak aldım.

    Not: Çalışmayı hazırlarken kesinlikle referans imajları, image plane tarzında Maya ya da ZBrush`a import ederek şekillendirme yapmadım. Bütün modeli tamamen referans imajlara bakarak hazırladım.

    2013-05-25 19:01:44

    Teşekkür ederim arkadaşlar.

    Teşekkür ederim arkadaşlar.

    Saç ve sakaklıyla neredeyse hiç uğraşmadım Erkan. Bu bir quick sketch olduğu için 1 saat altında bitirmeye uğraşıyordum.

    2013-05-21 10:04:52

    Teşekkür ederim Mehmet.

    Teşekkür ederim Mehmet.

    2013-05-21 10:01:59

    Güzel yorumların için teşekkür

    Güzel yorumların için teşekkür ederim Gökhan.

    Base meshin polygon sayısı 11080 üçgen. Decimate ederek Maya`da render ettiğim modelde sanırım 2 milyon polygon civarındaydı.

    2013-05-21 10:01:25

    Herkese güzel yorumları için

    Herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim arkadaşlar.

     

    gokhan3d: Kullandığım base mesh yukarda. Görünmeyecek yerlerini silmiştim polycountdan kaznmak için

    Erkeksi olması konusundda başkalarındnda aynı yorumu duydum ama benim aklımdaki tam olarka böyle birşeydi dostum.

    Skynet: Elleri bilerek büyük yaptım dostum. Bunun için bir konsept çizimi falan yoktu. Direk modellemeye girişmiştim. Yani tamamen o anda aklımdaki şey bu.

    2013-05-18 23:37:00

    Bataklık Cadısı

    Bulgaristan`dan bir tadığımın kişisel projesi için başlamış olan bu karakter daha sonra o projenin iptal eidlmesiyle benim kişisel projem haline dönüştü.

    Karakterin detaylandırmasını ZBrush kullanarak yaptım. Renderı ise Maya`da Mental Ray kullanark aldım.

    2013-05-18 18:54:29

    Teşekkür ederim.

    Teşekkür ederim.

    2013-05-11 12:58:39

    Hibrid

    Gamejolt yarışması için 15 saatte hazırlamış olduğumuz Nyctohylophobia adlı oyunun boss yaratığı.

    Karakterin base modelini ZBrush`da ZSphere kullanarak hazırladım ve temel şekli çıkardıktan sonra detaylandırmaya geçtim. Modeli bitirmek aşağı yukarı 1.5 saat aldı.

    2013-05-10 15:21:06

    Uykulu Goblin (Renkli)

    Uykulu Goblin adlı çalışmamın renkli hali.

    Renklendirmeyi ZBrush`ın Polypainting adlı özelliğini kullanarak yaptım. Polypainting in kalitesi, objenin sahip olduğu vertex sayısıyla doğru orantılı olduğundan dolayı bu çalışmada çok işime yaradı.

    Renklendirmeyi kabaca yaptım arkadaşlar. Bu işe başlarken aklımda renklendirmek yoktu. O yüzden kötü kaliteyi mazur görün lütfen.

    2013-05-10 15:13:34

    Uykulu goblin

    Kendimi hız anlamında geliştirme amacıyla boş zamanlarımda hazırladığım hızlı skeçlerimden birisi.

    Büst, ZBrush`da bir küre modeliden başlanarak ve ZBrush`ın "Dynamesh" özelliği kulllanılarak hazırlanmıştır. Modelleme süresi aşağı yukarı 1 saat civarıdır.

    2013-05-10 15:10:13