dream_designer son galeri mesajları
Çok teşekkürler :)
Çok teşekkürler :)
Daha iyilerini de yapacağımız güzel günlere.
Teşekkürler :) Umarım daha
Teşekkürler :)
Umarım daha da güzel işler yaparız hep birlikte. Türkiye'de çok iyi sanatçılar olmasına rağmen sektör olarak zayıf sayılabilecek bir noktadayız.
Hep birlikte aşmamız gereken çok yol var.
21 Volts Creative - Motion Reel 2019
Çiçeği burnunda animasyon stüdyomuzun ilk resmi Reel`idir.
1-2 iş haricinde geri kalanların tamamı son 6 ay içerisinde tamamlanmış işlerdir.
Bu ilk reel`imizde 3D motion graphics ve animasyon alanındaki tekniklerimizi, yaratıcılığımızı ve sanatsal yaklaşımımızı göstermeyi amaçladık.
Teşekkürler.
İsviçre - 3D Modelleme & Render
İsviçre`de bir müşteri için hazırladığımız çalışma.
Planlar ve kullanılacak malzemeler projede önceden belirlenmişti. Uygun kaplamaları oluşturmak için Photoshop kullandık.
Aşamalar; Modelleme, Kaplama, Işık, Render, Compositing & Post.
3Dsmax-Vray kullanarak render aldık. Post için de After Effects kullandık.
Revizyonlar ve render`lar dahil toplam 4 gün kadar sürdü.
Converse - Design Your Own
Converse için yaptığımız promo.
Sıfırdan finale ulaştırdık. Toplam süre 1 ay kadar.
Storyboard`lardan sonra başlangıçtaki 2D ve 3D sahneleri birleştirebilmek için uygun bir yol bulmak uğraştırdı ama çözdük. Eğlenceli iş oldu.
Ayakkabı üzerindeki kaplamaların her biri ayrı ayrı 2D olarak hazırlandı, UV map`le uygun kaplamalar tamamlandı. Genel bump ve normal map`ler sabit kaldığı için sadece diffuse`ler anime edildi.
2D animasyonlar, texture animasyonları ve post production için after effects, 3D animasyonlar için 3dsmax-vray, genel texture`lar için photoshop kullandık.
21 Volts
Yeni kurduğumuz ufak animasyon stüdyomuz 21 Volts Creative için hazırladığımız mimari tanıtım videosu.
3dsmax, After Effects, Photoshop, Illustrator kullanıldı.
Toplam süre 2 hafta kadar.
Showreel
Son zamanlarda yaptığım çalışmalardan bir kolaj.
Ticari işlerin yanı sıra boş vakit çalışmaları da var.
Sormak istediğiniz herhangi birşey olursa da elimden geldiğince açıklamaya çalışırım.
İyi çalışmalar herkese.
LTD yerine bi Jackson
LTD yerine bi Jackson neyin olaydı sanki :P
Eline sağlık :)
Talha`ya katılıyorum, aydınlatma çok
Talha`ya katılıyorum, aydınlatma çok yetersiz. Dolayısıyla detaylar pek seçilmiyor. Kaplamalar, gölgeler vs seçilmediğinden silüet gibi durmuş bazı açılarda. Ama oldukça uğraşılmış sanırım, emek harcanmış. Işıklandırma ve bazı kısımlarda kaplamalara biraz dikkat ederseniz dadından yinmez bi çalışma olabilir.
Ek resimlerden 2. resme benzer bi çalışma ben de yapmıştım :D Ona benzettim bi an :D Uzay üssü değildi ama ortam benzer bişeylerdi.
Elinize sağlık.
Katılıyorum aslında.. Biraz fazla
Katılıyorum aslında.. Biraz fazla uzun olmuş. Bi süre sonra insan bi kurgu bekliyor, bişeyler çıkacakmış gibi ama çıkmıyor.. Bir de sanırım gözünden kaçan ufak bişey var, 30. sn civarındaki soldan gelen balıklar iç içe falan geçiyor.. Hazır balık demişken, hareketler fazla robotik, fazla keskin. Bir de render ve ışık ayarlarına özenmen gerek ;)
Şimdi gelelim çözüm kısmına :)
Doğallık ve hareketler için bol bol sualtı videoları izlemen gerek, balıkların anatomilerine dikkat etmen lazım. Video görüntülerini taklit ederek hazırlaman daha mantıklı olur.. Render konusunda, bol bol test render`ı alıp ayarlarını gözden geçirmen lazım. Hem render ayarlarına hakimiyetin artar, hem ne nedir, ne işe yarar iyice oturmuş olur, hem de ortaya güzel bir iş çıkarmış olursun..
Kurgu aşamasında kesinlikle efektlerle desteklemen gerekir. Bana sorarsan kabarcıkları combustion ya da after effects`te yapman çok daha mantıklı, çok daha güzel olabilir..
Başta da dediğim gibi fazla uzun ve insan bişeyler bekliyor bir süre sonra ve sıkılıp videoyu izlemeyi bırakabilir. Bu kadar uzatmak yerine Tunç Aksoy`un da dediği gibi kısa ama etkili bir iş çıkarabilirsin ;)
Eline sağlık.. Kolay gelsin..
1 buçuk gün için
1 buçuk gün için biraz özensiz gibi geldi.. Daha önceki çalışmalarınla şuanki çalışmaların arasında biraz fark olmalı.. Otomatiğe bağlayıp gitmektense detay ve kaliteye özenebilirsin..
Şöminenin taşları arkadaki duvara
Şöminenin taşları arkadaki duvara göre patlamış ve duvarla oluşturduğu kontrast havayı biraz bozmuş gibi.. Onun yerine hafif bir ışıkla aydınlatıp duvardaki yakaladığınız havayı korumaya çalışsanız, sonra da photoshop vs yardımıyla farklı bir hava verseniz daha mı şık olurdu acaba diye de düşünmedim değil :)
Sizce?? Hiç özeleştiri yaptınız
Sizce?? Hiç özeleştiri yaptınız mı bu çalışmayla ilgili?
Tebrik ederim.. Senkronizasyon gerçekten
Tebrik ederim.. Senkronizasyon gerçekten güzel..
Başarılar..
Hep söylüyorum, İstanbul gece
Hep söylüyorum, İstanbul gece bi başka güzel.. Ama o güzelliği yakalayabilmek marifet.. Eline sağlık kardeş, gayet güzel kareler..
Benzin deposu ve çamurluk
Benzin deposu ve çamurluk kaplamaları gayet güzel ama motor bloğu ve lastikler için biraz daha ayar lazım sanki.. Ben de kendi motorumu mu modellesem diyorum ama her seferinde aklıma gelince atlayıp motora biyerlere gitmek daha iyi geliyor :D
Kolay gelsin..
Işıklandırma ve kaplama çok
Işıklandırma ve kaplama çok zayıf, çok yapay durmuş.. Biraz daha özenmeniz gerekiyor sanırım.
Kolay gelsin..
Gayet güzel görünüyor, eline
Gayet güzel görünüyor, eline sağlık..
Eline sağlık, enteresan görünüyor..
Eline sağlık, enteresan görünüyor.. "Mouse`la boyamak" kısmına takıldım, nasıl oldu da hala aramızdasın :D
"Bunu yapan çocuk kör oldu" diye bi replik vardı.. Serbest çağrışım işte :)
Kolay gelsin..
Dikkat çeken çalışmalarınız var,
Dikkat çeken çalışmalarınız var, sanırım Nazi`li iskeletli bi çalışmanız daha vardı..
Model gayet başarılı fakat nacizane görüşüm; kompozisyonda bi dengesizlik var sanırım.. Araba arkada biraz sönük kalmış, boğa gereğinden fazla ön planda gibi..
Dediğim gibi bu sadece benim görüşüm, elinize sağlık..
Başarılar..
Render Setup altında Common
Render Setup altında Common sekmesinde render çözünürlüğünü girdiğiniz kısım default olarak 640x480 gelir, hemen altındaki image aspect kutucuğunda 1,333 gibi bir rakam görürsün. Bu rakam render pencerenin genişlik/yükseklik oranıdır.. Yani 640/480=1,333=4/3.. Standart değerlerden biridir..
Eğer çözünürlüğünüzü 720:405 değerlerine getirirseniz bu rakamın 1,7778 gibi bir değere geldiğini görürsünüz ki bu da 16/9=1,7778`dir. Bu da başka bir standart değerdir aslında.. 1,7778 değerini kilitlerseniz istediğiniz çözünürlükte render aldığınızda bu değer değişmeyecektir, kareye değil dikdörtgene yakın bir çerçeveyle render almış olursunuz..
Çok dağıttıysam kusura bakmayın, yeni uyandım, biraz da akşamdan kalmayım :D
Kolay gelsin..
Tasarım olarak güzel ama
Tasarım olarak güzel ama teknik olarak eleştiride bulunmak isterim, sizin de hoşunuza gitmediğini belirtmişsiniz, belki fikir olur;
Aydınlatmalarınız yetersiz ve render ayarlarınız düşük olduğu için olabilir belki.. Gözünüze hoş gelmeyen yerlerle ilgili boş zamanlarınızda deneme yanılmalar yaparak güzel sonuçlar elde etmeye çalışabilirsiniz..
Bir de böyle açılarda 4:3 oranında değil de 16:9 oranında render alırsanız görsellik açısından daha hoş durabilir. Şuan render aldığınız sahnenin 2/3`ü boş ve bu boşluk rahatsızlık veriyor, detaylar seçilmiyor, stand uzakta kalmış vs..
Fuarda bu çizmiş olduğunuz standın fotoğraflarını çekip bir sunum hazırlamanızı isteselerdi ve ışıkları sizin istediğiniz yerlere yerleştirebileceklerini söyleselerdi, yine böyle bir açı mı seçerdiniz?? Bu soruyu kendinize sorarsanız kamera açısı ve aydınlatma için yardımcı olacaktır ;)
Keşke aynı modeli kopyalamak
Keşke aynı modeli kopyalamak yerine bi yarım saatinizi daha ayırıp daha güçlü bir ortam yakalasaydınız.. Hem mesajınızı güçlendrirdi, hem de görsel açıdan daha doyurucu olurdu.. Bir de ufak not, genel olarak kaplamalara biraz daha özen göstermeniz, sahnenizi daha gerçekçi kılacaktır.
Başarılar..
Çok güzel çalışma olmuş..
Çok güzel çalışma olmuş.. Sis konusuna ben de katılıyorum, piraz daha puslu bi ortam olsa güzel olurmuş sanki ama böyle de gayet başarılı..
Özellikle salonlarının klimalı olması beni benden aldı :D Aile salonları da vardır kesin :P
Tebrikler..
Elinize sağlık, güzel çalışma
Elinize sağlık, güzel çalışma olmuş..
Nedendir bilmiyorum ama ilk resim bana inceden bir paramount pictures çağrışımı yaptı. Eleştiri olarak almayın lütfen, bu aralar serbest çağrışımlarım fazla serbest :)
Belki sondaki ışık daha farklı yapılabilirdi sanki.. Kameranın yaklaşmasıyla dağın arkasına giren ya da daha parlak şekilde dağı belirginleştiren, lens effect`li falan bişey. Sadece fikir tabiki :)
Kolay gelsin.
Tam da bugün ihtiyacım
Tam da bugün ihtiyacım olan şey :)
Limon konusunda aynen, iç kısımda biraz parlaklık ve hafif bump, etkiyi biraz daha arttırabilirdi..
Eline sağlık..
Aynen, koltukların havada olması
Aynen, koltukların havada olması çok göze batıyor ama onun haricinde oldukça güzel.
Eline sağlık..
Hasan kardeşim yine de
Hasan kardeşim yine de bişeyler anlatırken üslup önemli diye düşünüyorum..
Modelde bazı kısımlarda yüzey
Modelde bazı kısımlarda yüzey sorunları var gibi. Bir de UVW map`e bi göz at derim ;)
Ama görsel olarak asıl tırmalayan arka taraflara, ağaçların olduğu kısımlara gri yerine çimen map`i çok daha doldurabilirdi sanki sahneyi.
Diğer çalışmalarınıza da göz attım ve zamanla çok daha iyi olacağına eminim.
Elinize sağlık. Kolay gelsin.
Çok başarılı, temiz bir
Çok başarılı, temiz bir çalışma olmuş ama sadece gözümü tırmalayan kameranın perspektifi oldu. Camera correction`ı çok az miktarda uygulayarak daha hoş bi görüntü oluşabilirdi sanırım.
Yine de eline sağlık, güzel çalışma.
Mimari olarak model çok
Mimari olarak model çok hoşuma gitti, ortam da gayet güzel ama nacizane gözüme takılan detayları paylaşmak isterim..
Bina üzerindeki ahşaplardaki ve çatıdaki map`lerde biraz sorun var sanırım. Bir de arkaplandaki resmin sağ tarafı biraz gözü tırmalıyor gibi..
Elinize sağlık :)