Dereli son galeri mesajları
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum dostlar.
YauTube kanalımda Autodesk Maya nın az bilinen veya hiç Türkçe kaynağı olmayan konularını sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Abone olmayı unutmayın.
https://www.youtube.com/channel/UCq29yNbb1JAdLJ3JDMuBejg?view_as=subscriber
Cyborgs
Yeni kısa animasyon filmim, Cyborgs
Yapım aşamalarına dair videolar ayrıca Autodesk Maya eğitimleri ve daha fazlası Youtube kanalımda.
Abone olmayı ihmal etmeyiniz.
Teşekkürler.
Teşekkürler. Gemi Çanakkaleyi geçemeyen HMS Triumph İngiliz gemisidir.
HMS Triumph
Bir çanakkale belgeseli için çizdiğim HMS Triumph savaş gemisi modelim.
Birçok sahnede kullanmak üzre çok detaylı olarak modelledim. Sanırım tamamlanması 1 ay kadar sürmüştü.
https://www.turbosquid.com/3d-models/battle-ship-3d-max/1026451
Alvesta
Alvesta (2015) Animasyon reklam filmi.
2015 yılında, Alvesta firması için hazırladığım bir reklam filmi. Karakter, Mekanlar, Animasyonlar toplam 2 ay kadar sürmüştü.
Teşekkürler.
Teşekkürler arkadaşlar. Evet bu açıdan transformerslara benziyor. Daha doğrusu, transformers filmindeki transformerslara benziyor. Açıkçası o tasarımlardan pek hoşlanmıyorum.
Bu Mecha nın konseptiyse onlardan çok farklı. Bu her şeyden önce, kabini olan ve kullanılabilen bir araç. Gerçek dünyada işlev gösteren bir nevi çok gelişmiş bir savaş makinası. Transformarslar gibi zorla ferrariye dönüşen fantastik bir konsept değil.
Ama bencede bu açıdan filmlerindeki TF lara benziyor.
Teşekkürler
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.
Çok teşekkürler
Çok teşekkürler aydinyurekli namud84 Henüz önden ve yakın plandan renderlar yayınlamadım. Birkaç gün içinde Youtube kanalımda yapım aşamalarını ve her açıdan görüntülerini paylaşıcam.
https://www.youtube.com/channel/UCq29yNbb1JAdLJ3JDMuBejg
Abone olarak beni desteklerseniz memnun olurum.
Yeni Mech Modelim
Bu modelim yaklaşık 1 senedir fırsat buldukça üzerinde çalıştığım bir model. Henüz tamamen bitirdiğimi de söyleyemem. Aslında tamamen bitmemiş çalışmalarımı paylaşan biri değilim. Ancak süreç boyunca kaydettiğim yapım aşamalarını, yeni açtığım youtube kanalımda paylaşacağım için şimdiden böyle bir ön paylaşımda bulunmak istedim.
Yeni Mech modelimin hızlandırılmış yapım aşamalarını, görüntülü podcast şeklinde çok yakında youtube kanalımda yayınlayacağım.
Modelleme, Görselleştirme, CGI gibi 3D animasyon dünyasına dair çok çeşitli konularda hazırladığım eğitim videolarını paylaştığım youtube kanalıma abone olabilirsiniz.
Kanalımda genel olarak Autodesk Maya, Mudbox ve After effects`e dair eğitim videoları, özelliklede pek bilinmeyen püf noktalarını anlatacağım videolar paylaşmayı düşünüyorum.
https://www.youtube.com/channel/UCq29yNbb1JAdLJ3JDMuBejg
Teşekkür
Teşekkürler. Haklısınız. Tek başıma daha fazla devam ettirebilmem çok zor.
Altug TEZER
Altug TEZER bey samimi desteğiniz için çok teşekkür ediyorum. Büyük gaz verdiniz :)
Estağfurullah Gereyhan16 Açıklarımı zevkle
Estağfurullah Gereyhan16 Açıklarımı zevkle dinlerim. Eleştirileri merakla duymak isterim. Sadece niyet ve samimiyet önemli. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Elemanlar
Youtube kanalıma abone olabilir ve beni takip edebilirsiniz.
www.youtube.com/channel/UCq29yNbb1JAdLJ3JDMuBejg
Elemanlar (Kısa animasyon film)
Yapım süreci 2 seneye yayılan Elemanlar`da, ilk kısa animasyon filmim olan Hangar18 den edindiğim tecrübelerle çitamı bir tık daha yukarı taşıdığımı düşünüyorum.
Başlıca ilerleme kaydettiğim konular; daha bol ve gerçekçi animasyon, render kalitesi ve daha kapsamlı ele aldığım post producton aşamalarıdır. Elemanlar`ı Kısa fantastik macera animasyon filmi olarak katagorize ediyorum. Hayali bir konsepti işlemekle birlikte, objelerin boyut karakter ve tepkileri gerekçesiyle, toons katagorisine de girmediğini düşünüyorum.
Film 1080p 30fps dir. Her sahne için, detaylarına girmeyeceğim birkaç katman render kullanılmıştır. Buna paralel olarak post production aşamasını, önceki çalışmalarıma oranla çok daha detaylıca elealdığımı söyleyebilirim.
www.ensardereli.com
www.facebook.com/ensar.dereli.84
Enteresan bir çalışma...
Güzel enteresan bir çalışma olmuş. Bence sadece isim yazan son kutu daha yakından geçebilirdi.
Güzel çalışma.
Güzel çalışma. Keşke bikaç resim daha koysaydın :)
Başarılı
Gayet güzel olmuş. Bence detay ve gerçekçilik yeterli duruyo. Sadece tozların alev dumanı gibi tütmesi fizik açısından biraz terslik hissetiriyo.
Marshall MS
Marshall MS adlı 3D model çalışmamın görselleştirmeleridir. Satışta olan modellerimdendir.
Görüntüler Mentalray de alınmıştır. Final Gathering ve Ambient Occlusion kullanılmıştır.
Tüm işçiliği 2 gün kadar sürmüştür.
www.ensardereli.com
www.facebook.com/ensar.dereli.84
Beni Facebook dan takip edebilirsiniz.
Jacuzzi
Jacuzzi adlı 3D model çalışmamın görselleştirmeleridir. Satışta olan modellerimdendir.
Görüntüler Mentalray de alınmıştır. Final Gathering ve Ambient Occlusion kullanılmıştır.
Tüm işçiliği 3 gün kadar sürmüştür.
www.ensardereli.com
www.facebook.com/ensar.dereli.84
Beni Facebook dan takip edebilirsiniz.
Uzaktan kumandalı araba
Uzaktan kumandalı araba adlı 3D model çalışmamın görselleştirmeleridir. Satışta olan modellerimdendir.
Görüntüler Mentalray de alınmıştır. Final Gathering ve Ambient Oscillation kullanılmıştır.
Tüm işçiliği 3 gün kadar sürmüştür.
www.ensardereli.com
www.facebook.com/ensar.dereli.84
Beni Facebook dan takip edebilirsiniz.
Hangar18
Serbest animasyon çalışmam olan Hangar18 in
sahnelerinden editlenmiş cg çalışmaları.
Yaklaşık olarak 5 ay süren bu çalışmanın Modelleme, Texturing, Animasyon ve tüm diğer aşamaları bana ayittir.
Seslendirmesininde bana ayit olduğu çalışmamın müziğini de yine kendim, elimde gitarım bestelemiş ve çalmış bulunuyorum.
Çalışmada temel olarak Autodesk Maya 2012 yi kullandım. Tüm modellerin diffuse, specular ve bump map kanallarında kullandığım texture lerini Autodesk Mudbox 2012 kullanarak editledim. Tüm bu texture build aşamaları boyunca Adobe Photoshop CS5 den de sıkça faydalandım. Render sürecinde Kullandığım Mentalray in temel ayarlarından bahsetmek gerekirse İndirect Lighting/Final Gathering ve standart Production presetinde yaptığım ufak modifikasyonları kullandığımı söyleyebilirim. Seslendirme ve müzik kayıtları içinse birkaç ufak yardımcı programla birlikte temel olarak Adobe Auditions ı kullandım.
32bit 1280X720.bmp formatında aldığım temel renderların yanısıra bölgesel olarak kullanmak üzre 8bit 1280X720.png formatında renderlar aldım. 3dakika 7 saniye süren 30fps lik bu çalışmanın mastering aşamasını ise Adobe After Effect CS5 ile gerçekleştirdim
i7 3.5Ghz işlemcili (Sıvı soğutmayla 4.0Ghz de kullanıyorum) ve 16Gb 1600Mhz ram e sahip olan sistemimde, her karenin render süresi 5 dakika ile 12 dakika arasında değişkenlik gösterdi. Düzeltmeler ve yeryer yenilenen sahnelerle birlikte render aşamasının 1 ay civarında sürdüğünü söyleyebilirim.
www.ensardereli.com
www.facebook.com/ensar.dereli.84
Eğitim videoları hazırladığım Youtube kanalıma abone olabilirsiniz.
https://www.youtube.com/channel/UCq29yNbb1JAdLJ3JDMuBejg