CoDiE son galeri mesajları
Villa
Herkese Selam,
Son Çalıştğım proje üzerinden bir kaç render paylaşmak istedim. Unreal Engine 4 ile walkthrough villa görselleştirmesi. Interior ve exterior aynı anda oluşturulmuştur. UE4 PBR Render. Henuz eksikleri vardır. model ve metarial üzerinde düzenlemeler yapılması gerekli. Yaklaşık proje 2M poligon GTX560 kart ile 35 Fsp değeri alıyorum.
Genel olarak baştan sona 3DsMax, Zbrush, Substance Desinger - Painter, Bitmap2MAT, UVLayout, Photoshop ve UE4 Blueprintleri kullandım. İnşallah bittikten sonra Matniee animasyonlarınıda ve paketlenmiş dosyayıda paylaşacağım.
Umarım beğenirsiniz.
Herkese Kolay gelsin.
Teşekkürler volkan haklısın aslında
Teşekkürler volkan
haklısın aslında içinin detayları olsaydı çok daha dolu olacaktı. ilk planımda iç kısınlardaki hayvan yerleri kafesleri, kalas direkler metal korkuluklar, ikici kat 3. kat asma tavanları onları tutan kalaslar onların tutuntudu metal yerler. ama gtx bu işşler için pekde verimli değil malesef onun için fedakarlık yapmak gerekiyor.
renklerde daha tam bitmedi denemek içindi bu eklediğim resim çıkarsa büyük ihtimalle ona benzer sonucu.
levent Yılmaz, Teşekkür ederim.
levent Yılmaz,
Teşekkür ederim.
değirmenler hazır modeldi boyutlarına pek dokunmamıştım.
The Barn
Herkese Selamlar
Çalışma eklemeyeli uzun zaman olmuş.
Son çalıştığım sahne üzerinden test Komposizyonu paylaşmak istiyorum.
Sahne animasyonludur.
Kullandığım programlar Nukex 9,3dsmax, thinkingPartickle FumeFx, photoshop,
Composting aşamasını bu resim için Photoshop ile tamamladım.
inşallah tamamlandıktan sonra animasyonuda paylaşacam. Yaklaşık Render süresi 25dk
tüm soru yorum ve önerilere açığım.Umarım beğenirsiniz.
Herkese Kolay Gelsin.
Bahce
Herkese selam son donem calismalarindan bir ornek paylasmak istedim. Proje tamamlanmadigi icin tamamini paylsamiyorum. Sadece bahce kismindan.3dsmax vray 3.4 photoshop. Yaklasik 2 haftadir devam ediyor insallah daha uzamaz:) umarim begenirsiniz. Herkese kolay gelsin.
Selam Yorum için
Selam
Yorum için teşekkür ederim.
Çatıların o problemi benimde mimarında kafasına talıktı. çatı eğimi %45 ve yüksekliği özellikle orta binada 5 m lerde belki uygulamasında düzeltirler ama çizim projeye uygun olduğu için değiştirmedik.
Kara İnci
Herkese Selam,
İstanbul Çatalcada Yapılması planlanan site, Heniz yapım aşamasında sadece dış görseller hazır durumda. 3dsMAx 2013 Vray 2.40 Photoshop Render Süreleri yaklaşık 1 saat civarı.yapımı yaklaşık 1 hafta Revizyonları Saymazsak.Umarım Beğenirsiniz. Olumlu olumsuz her türlü yoruma açığım. Herkese Kolay Gelsin Saygılarımla.
Ticari!!!
Herkese Selam,
Uzun zaman olmuş çalışma yüklemeyeli. İstanbul çatalcada yapılan bir bina. Ticari bir çalışma. 3ds max vray Bolcada photoshop. Final öncesi son test renderim. yaklaşık 3.5 saat render süresi var. Umarım beğenirsiniz Herkese kolay gelsin.
Mehmet Teşekkür ederim, bana
Mehmet Teşekkür ederim,
bana görede daha bir sürü eksiği var. tamamlanması için 2-3 güne daha ihtiyacı var.
Hazır sahnelerden ışık çalışan arkadaşlar gibi bende ışık çalıştım diyeyim. :))
Nehir
Herkese Selam
internette bulduğum bir yarışma için hazırlamıştım. Sonra yarışma tarihinin birkaç ay geçtiğini farkettiğim için kaldı. bende başlanmış iş bitmiş iştir mantığı ile bitireyim dedim. Orjinal fotoğraf üzerime camera projeksiyonu ve çevre dokusunun yeniden oluşturulması ile uğraştım. en çok ışıkları ayarlamak uğraştırdı. çalışma süresi 1 gün. yaklaşık render süresi 3.5 saat kadar.3DS Max + Vray + photoshop. Final Render Öncesi Son Test Render`im Alfa Sorunları oluştu. Eğer Final Render yaparsam büyük ihtimalle onlarıda düzeltirim. Umarım beğenirsiniz.
Herkese Kolay gelsin.
Çağdaş; Teşekkür ederim senin
Çağdaş;
Teşekkür ederim senin çalışmalarında her biri birbiriden güzel ve başarılı
Senden bunu duymak övünç kaynağı, Sağolasın.
Factory!!
Herkese Selam;
İstanbulda Bir fabrika Görselleştirmesi.
En son Test render`ım. Alpha ile ilgli ufak bir sorun var.3DsMax + Vray + PhotoShop. Çalışma Süresi Yaklaşık 1 hafta Render Süresi 48dk 2200 Çözünürlük için. Animasyon için yaklaşık 7 dk/resim ortalama render süresi olucak. İnşallah Beğenirsiniz. Herkese Kolay Gelsin.
enes ; teşekkür
enes ;
teşekkür ederim.
ışık, renk, sıcaklık, tonlar gibi kavramlar da zamanla bende oturmasını umduğum kavramlar.İnşallah tam olarak oturunca daha temiz işler çıkartabilecem.
arzuuuuum; Yorumunuz için
arzuuuuum;
Yorumunuz için teşekkür ederim;
Kiremit yerine şıngıl olmuştu aslında tercihim. farklı olsun diye mat görüntü yerine daha metalik bir yüzey olsun istemiştim.
teşekkür ederim Asus P9X79
teşekkür ederim
Asus P9X79 Deluxe MainBoard
Intel(R) Core(TM) İ7-3930K CPU @ 3.20Ghz*6-Ht
32GB 2133Mhz Bellek
GeForce 512 256bit ekran kartı.
hasan teşekkür ederim.
Aysun teşekkür ederim.
sanırım Cam ve korkuluklardaki buzlanmanın fazla olmasından bahsediyorsun. nedeni aslında noise değerlerinin ve subdividion biraz düşük olmasından kaynaklanıyor. yüksek değerler ile render almadan önce test amaçlı almıştım bu sahneyi sonra max çöktü ve sahnem kayboldu. bende yeniden bahçe düzenlemesi ile uğraşmadım. sonuç bu oldu.
Çatı örgüsü içinde şingılların daha mat ve pürüzlü bir yüzeyi olması gereklidir ama ben burada daha metalik deyeyim dedim. sanalda doğaçlama yapamayacaksak neden yapıyoruz değilmi :).
yorum için teşekkür ederim.
Kasaba
Herkese Selam
Daha önce yüklediğim villa çalışmasının genişletilmiş kişisel çalışma versiyonu. 3dsMax + Vray + photoshop üçlemesi. daha çok itoo forest plugini ile çalışma sonucudur. bitkilerin neredeyse tamamı hazır modellerden ibarettir diğer modellerde daha önce hazırladığım sahnelerden ödünç almadır. render süresi 15 dk. yalnız 32 gb ramin tamamını doldurması beni benden alan kısım oldu. Umarım beğenirsiniz. Herkese kolay gelsin.Saygılarımla
Dağ Evi
Herkese Selam
Uzun bir aradan sonra tekrardan bi programı açayım bakayım nerede kalmıştım diye başladığım bir çalışma. Yapımı yaklaşık 2 hafta aralıklarla sürdü. 3dsmax 2012 Vray Render + photoshop. Bir plandan çizmedim kafadan uyrduğum için mimari imkansızlıklarını pas geçin lütfen. Herkese Kolay gelsin Saygılarımla.
çok güzel walla.izninle bunu
çok güzel walla.izninle bunu sayfada paylaşacam..
Assault Armor
hayatım 2 haftasını alan çalışma . artık yeter nağraları attığım ve bırakma kararı aldığım Zbrush HardSurface denemem. 2 hafta içerisinde aynı modeli tekrar deneyim tekrar deneyim diye herhalde 4 kez modellemişimdir. :))) Zbrush BPR render. Bu Zbrush`a çok fena takıyor insan kafayı çook...
ilginiz için teşekkür ederim
ilginiz için teşekkür ederim
çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Tebrikler. uçağın düşüş
Tebrikler.
uçağın düşüş sahnesinde nasıl bir yol izlediniz acaba.Özellikle animasyonu oluştururken.
ve size göre bu sahnelerin profosyonel emsalleri ile karşılaştırdığımızda artıları ve eksileri nelerdir.(hani sadece parasal yanlarını düşünmezsek.)
Selam ; Model
Selam ;
Model için birşey demeyecem ama shader için ;
Kullandığınız metarial biraz modeli plastik oyuncak havasına sokmuş. metal kısımların yüksek specular değerleri alması beklenirken tahta kısımların daha geniş ve soft bir şekilde ışığı yayması beklenir.
shader harızlarken herhangi bir texture kullandınızmı bilemiyorum ama sizin yerinizde olsam modeli metal ve tahta olarak ayırır unwarp ile koordinatları belirler sonrada sırası ile diffuse spec dirty gibi haritalarını hazırlamaya çalışırdım.
bu şekilde yeniden ele alırsanız daha verimli bir sonuç elde edebilirsiniz.
saygılarımla.
can bey; değerli yorumunuz
can bey;
değerli yorumunuz teşekkür ediyorum.
satır satır dikkate alıcam. ne yazıkki bu sitede çok fazla yönlendirici mesaj bulamıyoruz. vakit ayırıp görüş yazdığınız için tekrar teşekkür ederim. ne yazıkki bu benim ilk bir iç mekan çalışmamdı. tabi uygulamayı bilmek ile pratiğe dökmek aynı şey değil. daha iyileri için el alıştırması oldu.
saygılarımla.
can bey; Tuncay bey;
can bey;
Tuncay bey;
değerli görüşleriniz için teşekkür ederim.
Talha ; yorum
Talha ;
yorum için teşekkür ederim.
o hüzmeler nuke efekti. alpha ya göre volumelight ekliyor. tek nokta olanı silmek lazım aslında haklısın. orjinal render çıktısını da paylaşayım. daha fikir verebilir.
saygılarımla.
:) ikinciye alıyorum bu
:) ikinciye alıyorum bu yorumu :)) nanoSuit modeli var aslında koyup denemek lazım!! :)
OrmanYolu
Herkese Selam;
El alışkanlığımı ve çalışma deyatlandırma konusundaki becerilerimi geliştirmek için yapmış olduğum bir çalışmadır. modellerin çoğunu daha önce modelleyip kaplamama rağmen yaklaşık 3 günümü alan bir çalışma olmuştur. 3DSMax Vray render, NukeX Compozit için kullandım.asıl sorgulama amacım işin realitesi. daha real nasıl yaparım merak ediyorum. Bu konudaki veya hertürlü görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Saygılarımla...
Baraka
Herkese iyi akşamlar
boş zamanlarımı değerlendirmek ve yeni şeyleri denemek için yapmış olduğum bir çalışma. özellikle çim bitki ağaç ve texture için yapmış olduğum bir çalışma olmuştur.Dinamik bir sahnedir.TP ve Rayfire FumeFX denemeleri için, yazık edecem bu eve :))) sadece şimdilik tek kare render bulunmaktadır. ağaç ve bitkiler için onyX kullandım. sırasıyla Zbrush, 3dsmax Vray, bodypaint, model ve render için NukeX Look Builder, Photoshop Post için, floorGenerator, RockGenaretor, forestPack Little script olarak. 2 Saatlik render süresi var.toplam yapım süresi de yaklaşık 3 gün (2 gün sadece kaplamalar sürdü) bakalım bu render süresini nasıl düşürecez. tüm yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Maşallah!. Sahneleri paylaşmak gibi
Maşallah!. Sahneleri paylaşmak gibi bir durumunuz olmaz değilmi? :))
Lefkede cengiz topel anıtı
Lefkede cengiz topel anıtı anlamlı.İyi proje iyi sunum. başarılarınızın devamını dilerim.
dostum bence render tarzını
dostum bence render tarzını gözden geçir derim çalışmaların bölgesel olarak çok karanlık ve çok parlak oluşuyor bu etkilerin dengelenmemesi gözde rahatsızlık verici bir his uyandrıyor ve resminin dengesiz oluşmasına sebep oluyor.
inşallah yapıcı bir eleştiri olarak alırsın söylediklerimi
çalışmalarında başarılar dilerim kolay gelsin
okadar uzun değilmiş hocam
okadar uzun değilmiş hocam bi animasyon gider bence buna...
güzel çalışma başarılarınızın devamını
güzel çalışma başarılarınızın devamını dilerim.
ufak bir eleştiri ;
konu olarak çok fazla CGI kaldırabilecek bir konu. Bence bu konu üzerinde biraz daha durulması gerekli.
teşekkür ederim. Mutfakta tuturabildiğim
teşekkür ederim. Mutfakta tuturabildiğim en iyi oran buydu :)). aslında ölçülü neden öyle oluyor bende anlamadım. duvarlar 120 dereceyi aşkın bir açıyla geliyor birbirlerine tam dik değiller. belki o yüzden. ileriki zamanlarda bu garip sorunları da aşmayı başarırım herhalde.
Ata-Serİnş İç Mekan
Daha önce dışı için yaptığım mimari projenin iç mekanları için bir iki ufak eskiz çalışması. Hazır modeller kullanılmıştır. hatta çoğu hazır modeldir. 3dsmax-vray-photoshop üçlüsü herzamanki gibi. her türlü eleştirinize açığım. saygılarımla
sağolasın furkan.
sağolasın furkan.
Aslında haklısın dikkat edince bende aynı şekilde gördüm zannedersem oradaki planelerin üstünde AO etkisi fazla kaçmış AO çıkış alırken yaprakların üstünde opacity kanallarını da ayarlamak gerekiyormuş. zamanla öğrenecez bunları da işte :)