Cankorur son galeri mesajları
Arkadaşlar yorumlar için teşekkür
Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim, Eğer sizi orada hissettirebildiysem ne mutlu bana =) , @mehmerad usta bende detay olarak koydum öyle şeyleri ekstra incelemen ve önerin için teşekkürler =) , Tolga Taşkın yani normalde laf ederdim fakat iyi niyetle burada söylediğin için teşekkürler ,önemli değil =) işine yaradıysa sana bir şeyler katabildiysem çalışmadan esinlenip bir şeyler denediysen ne mutlu bana =) Yorumlar için tekrar teşekkürler.
Self Mountain Resort
İstanbulun kar altındaki günlerinde hayal ettiğim ortamı çizmeye çalıştım.Umarım böyle zaman geçirmek isteyen arkadaşlar içinde ne güzel olurdu dedirtir =) Umarım beğenirsiniz ve yapıcı eleştiride bulunan arkadaşlara teşekkürler.
Teşekkürler yok kullanıyorum google
Teşekkürler yok kullanıyorum google i kullanmazmıyım =) kaldıki en az aradığımda her durumda açıcak 10-15 adet içmimar arkadaşım var ama bahsettiğim o oran orantı olayları işte bazen objelerin ölçüsü kaçabiliyor mimari gözüm yok yani olay o =)
Evsel huzur...
Kendim için hayal ettiğim evlerden bir tanesini hayal ettiğim gibi görselleştirmeye çalıştım, Lakin bir içmimar veya mimarlık bilgisi olan birisi olmadığımdan tavan alçak yüksek vs. gibi şeyleri pek tutturamamış olabilirim. Kullandığım objelerin bir kısmı hazır model.
Piri Reis Concept Ship
Osmanlı üzerine yaptığım konsept çalışmalardan bir tanesi Piri Reis`in hayalimdeki konsept gemisini yapmaya çalıştım. Yardımcı olucak eleştirilere açığım lütfen eleştirirken sebeplerini ve hatalı eksik gördüğünüzün nasıl düzeltileceğinide yazınız, Teşekkürler.
Teşekkür ederim özellikle son
Teşekkür ederim özellikle son eleştiri gerçekten faydası olurdu bende bir şey dışarı atmıyor diyordum genel sanat kurallarını uygulamadan render alırsan böyle olur diyesim geldi kendine hah =) .
Ben şahsen fikri beğendim
Ben şahsen fikri beğendim =). Çizim biraz zayıf ama sonuçta derdini oldukça iyi anlatıyor orası ayrı,birde cam materyalini beğendim. Bu bina durmasına durur yapılmasına yapılırda oturmak biraz cesaret ister :D Birde deprem esnasında sanki rezonansı cart diye tutturup yıkılabilir gibi geldi ama işte dedim cesaret ister =)
İyi uğraşılmış hoş olmuş
İyi uğraşılmış hoş olmuş =) Biraz daha atmosfer katsan dahada iyi olurmuş işte ışığıydı gökyüzüydü botaniğiydi =) Belki birde insan fena olmazmış ama genel olarak detaylar çok hoşuma gitti eline sağlık.
Teşekkürler yorumlar için arkadaşlar
Teşekkürler yorumlar için arkadaşlar aynen genel olarak tavanda bir sorun oldu çok söyleyen oldu dediğiniz doğru biraz alçak kalmış =)
Aynen doğru kanı eray
Aynen doğru kanı eray orası sökük duvarda boyanmayı ve bekleyen yeni parçası =) Keza pervanede öle yeni takılmış =)
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim =) Faydası dokunacak eleştirilere her zaman açığım teşekkür ettim.
Kardeşim sakın ukalalık falan
Kardeşim sakın ukalalık falan yapmak istemiyorum yanlış anlama yardımcı olmak adına biraz eleştiriyle karışık bilgi vermek istedim. 1. Si ilk arkadaşın dediği gibi reallik için herşeyin 4-4lük olması lazım yani buna kamera ayarlarındaki exposuredan tut,depth of fielda ordan tut ilk çizdiğin ürünlerin üzerinde chamfer yapmana ordan tut materyaldaki subdivsine her ayarına kadar tam olması gerekiyor ondan çok zor bir iş zaten sadece ışıkla çözülecek gibi değil olayı tam kavrama meselesi, bir tek gece görseli alırsan buna 1-2 ufak tefek ışıkla onlardada detayları gizlemeye çalışabilirsin ama senin içine sinermi bilmem. Önerim önce modellemeyi iyice kavra daha sonra materyali daha sonra ışığı ondan sonrada kamera ayarları ve render ayarları diye devam et. Eğer Materyalde çok takılırsan http://www.vraymaterials.de/ sitesine üye olup ücretsiz materyaller alabilirsin ama başlangıçta yardımcı olacaktır bir adım ötesinde herşeyi kendin yapıyor olman lazım indirdiğin materyalleride iyicene kurcala nası yapmış neyi neyle vermiş forumlarada biraz göz at veya how to do Metal MTL in V-ray yaz zaten v-ray in kendi görsel anlatımlı siteleri çıkacaktır. Bunun yanı sıra Uvw map gibi komutlarıda çözersen çim vs. mesela orda çim çok tekrarlıyor birbirini bozuyor hatta normalde o plane in üzerine gerçekten çim yapman gerekir gerçekçilik için(v-ray fur vs. gibi)ve orman vs. içinde bir çok program var ama başlangıçta yardımcı olsun diye rpc plug-in indirip kullanabilirsin yalancıktan ağaç koyacaktır görseli uzaktan alırsan hiç çaktırmaz =). Umarım biraz yardımcı olabilmişimdir ve kaynak verebilmişimdir kolay gelsin emeğine eline sağlık =)
P-51 Mustang Garage
Uçağın çizimi 2 saat sürdü. Mekanın çizimi texture u vs. si totalde 2 günümü aldı.Bu çalışmanın benim için manevi değeri çok büyük çünkü max e ilk başladığımda yine buna benzer aynı uçakla(P-51 Mustang) bir hangar görüntüsü yapmıştım şimdi o çizimin üzerinden 1 yıl geçti ve neler değişti diye bir daha yaptım =) Yani kendi gelişimimi görmek açısından benim için çok büyük manevi değeri olan bir çizimdir. Bütün modellemeler,texture hatta objelerin üzerindeki görsellere(compositing) kadar kendi yapımımdır hiç bir yabancı kaynaktan 1 e 1 alıntı yoktur. Şimdiden yararlı yorum ve eleştiride bulunan arkadaşlara ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.(Depth of fieldlı ve farklı materyalli görselde ektedir.)
Ertata İçmekan
Arkadaşımla evde sıkılıp hadi bi içmekan çizelim diyip çizdiğimiz bir işti totalde 4.5 saat sürdü sağdaki L koltuk ve soldaki 2 koltuk hazır objedir(hiç huyum değildir arkadaş zoruyla zaman kazanmak için kullandım.) Onlarında materyallerini kendim yaptım. 2 koltuk haricinde hazır hiç bir şey yoktur. İçmekan tasarım: Ertuğrul Çelenk / 3D: Atakan Cankorur. Render süresi 17 dk. / Gerekli yorum yapan ve yardımcı olan bütün arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.