Block Mind son galeri mesajları
Ben gayet başarılı buldum.
Ben gayet başarılı buldum. Ellerine sağlık.
Özellikle filmde maskesi yüzünden ağzı görünmeyen bir karakterin (Bane`in) sesini modele yansıtmak iyi bir hayal gücü gerektiriyor. Tebrik ederim.
Hatları ben beğendim. İlker`in
Hatları ben beğendim. İlker`in notları da benzerlik oranını artırabilir bence. Ellerine sağlık.
Referans ile (fona atatürk portresi koyarak) çalışıyorsan, yani verdiğin hatlar doğru ise lens ayarlarında bir sorun olabilir. Geniş açıdan dar açıya doğru ilerledikçe çeneceki bomba azalabilir.
İyi çalışmalar.
Teşekkürler arkadaşlar. Evet ilginç
Teşekkürler arkadaşlar. Evet ilginç bir çalışma oldu :)
Türker merhaba,
Burada aslında pazar tanımında biraz yanılıyoruz. Şöyle ki, pazar dediğimiz şey renderla-sat ise evet bu tarz işlerin bir pazarı yok. Aslında, bakıldığında bu pazar sadece inşaat ve çizgifilm/animasyon işlerinde "dijital satış" şeklinde işliyor. Biraz cansız da olsa katı modelleme, teknik tasarım, imalat kartı hazırlama gibi kulvarlar da da dijital veri satışı mümkün.
Ama işi dijitalde bırakmayıp plastik enjeksiyon, oyuncak/figür yapımı vs. diye geliştirilirse aslında becerikli her insan kendine pazar açabilir. Bir mimari işteki gibi renderı teslim edip para kazanamazsın belki ama tasarladığını üretebilirsen aksiyon figürü sektörüne bir şeyler katmak mümkün olabilir.
Türkiye`deki sanatçıların yaptığı kilden heykeller ve yurtdışından ithal edilen figürler ile sınırlı aksiyon figürü sektörüne yeni bir soluk, belki de karakterler, senaryolar, dünyalar getirilebilir. Yatırım ve girişim işin başında geliyor tabii. Rekabetçi bir ortamda iyi bir pazar oluşturulabilir bence.
Scorpiod
Merhaba,
Akrebimsi olduğu için ismini scorpiod koydum. Zbrush ile modelledim. Şu sıralar decimation master ile optimize etmeye çalışıyorum.
Beğenilerinize sunulur. Selamlar.
Çok teşekkürler. Aslında
Çok teşekkürler.
Aslında mayıs sayısına özel bir dosya konusu olarak dergide yer aldı. Dergide 3d üzerine düzenli bir ders yayını yok maalesef.
Oyungezer - Goyun
OyunGezer dergisinin sevimli maskotu Goyun`u modelledim. Derginin Mayıs 2014 sayısında modelleme aşamaları ile ilgili detayları bulabilirsiniz. Beğenilerinze sunarım arkadaşlar.
Teşekkürler arkadaşlar. Evrim
Teşekkürler arkadaşlar.
Evrim konusunda haklı olabilirsin Yunus :)
Teşekkür ederim yorumunu görünce
Teşekkür ederim yorumunu görünce sevindim. Pek ilgi çekmemiş olabilir fakat benim de beğendiğim bir çalışma oldu bu sefer. Değerlendirdiğin için çok teşekkür ederim.
EGG Hover Craft
Merhaba,
Yumurta modeli yapmaya çalışırken doğaçlama usülü bir anda bu şekle gelmiş bir çalışmam. Ön cama bakarsanız yumurta olarak modellediğim kısmı görebilirsiniz.
Model ve render Modo ile yapıldı. Paint shop pro ile son dokunuşları yaptım.
İsmail selamlar, Tavsiyeler
İsmail selamlar,
Tavsiyeler için teşekkürler, yalnız render kalitesinden kaynaklanmıyor o tozlar. Ben sonradan verdiğim efektleri biraz abarttım ondan dolayı. Noise ve alan derinliği eklemeden önceki render çıktısını ve daha temiz alan derinlikli versiyonunu gönderiyorum.
Cemil hocam teşekkürler. Evet
Cemil hocam teşekkürler. Evet bayadır görünmüyordum, yeni yeni tekrar bir şeyler yapmaya başladım.
Bu tulumbalardan çoktu benim çocukluğumda da. Herhangi bir yerde denk gelebilirdik böyle tulumbalara. Kupkuru olanlarını bile biraz pompaladığımızda su çıktığında mutlu olurduk :)
Önerilerini dikkate alacağım, sağ olasın.
Selam, teşekkürler. noise fotometrik
Selam, teşekkürler. noise fotometrik aslında. Alan derinliğinin fazla olduğu noktalarda daha fazla. yani render cam gibi aslında. bir güncelleme yapacağım şimdi.
:) Çok sağol Serkan.
:) Çok sağol Serkan.
Noise konusunu kim söyleyecek diye bekliyordum. Sabahtan beri 50 kere işkillenip tekrar bakmışımdır render`a. Yarısında noise rahatsız edici geldiyse, yarısında gelmedi. Kaldırmak lazım göz tırmalıyor hakikaten.
Teşekkürler arkadaşlar, beğenmenize sevindim.
Teşekkürler arkadaşlar, beğenmenize sevindim.
BLM-Civ²
Çalışmanın isim babası Burak Serkan Gürgür`dür.
2007`de kurduğum sahnede bazı düzenlemeler yaptım. Çimenler, renk paleti vb. konulara müdahale ederek ufak bir pozla çalışmayı sonlandırdım.
Civcive benzeyen bir robotun doğa ile imtihanını konu alıyor.
Modelleme ve render modo`da yapıldı. Render sonrası işlemler için Corel PSP kullandım.
İyi çalışmalar.
Unimorph
Herkese selamlar,
Modo ile base mesh yapıp Zbrush`ta detaylandırdım. Render için yine Modo kullandım.
Bir de polimer kil ile yontmasını yaptım geçenlerde. Fotoğrafını gönderiyorum.
İyi çalışmalar.
Teşekkürler hocam, saygılarımla.
Teşekkürler hocam, saygılarımla.
Teşekkürler Erkan Bsy,
Teşekkürler Erkan Bsy,
Beğenmenize sevindim.
Nedense Cgtalk`a beğendiremedim çalışmayı. 3dtotal`i zorluyorum şu an.
Çalışma sert eleştirilere açıktır. Değerlendirecek arkadaşlar laflarını esirgemesinler :)
Saygılar,
Cem
Teşekkür ederim, demek ki
Teşekkür ederim, demek ki amacına yaklaşmış :) Zaman ayırıp incelediğiniz için teşekkürler.
Nova - Action Figure Versiyonu
Selamlar,
Karakter modelleme olarak başladığım modeli action figure olarak çalışma masama yerleştirdim. Sahnedeki her şey modeldir.
Karakteri modo ile, sahnenin geri kalanını ise rhinoceros ile modellendim. Modelleri en son modo`da toplayım renderladım. Post işlemler içinse Corel Paint Shop Pro kullandım.
Aynı sahnenin biblosuz versiyonunun Maxwell ile renderlanmış multilight varyasyonlarını ve rhino/MoI ekran alıntılarını da ek karelerde görebilirsiniz. Odamın fotoğrafını da gönderiyorum.
İyi çalışmalar.
selamlar Cem Bey,
selamlar Cem Bey,
Retopo`yu mododa yaptım. Harika bir yapısı var. 3d coat`tan kat kat daha kullanışlı.Ayrıca teşekkür ederim.
Hakan`ım nerelerdesin yahu? Karşılaştığımıza
Hakan`ım nerelerdesin yahu? Karşılaştığımıza çok sevindim! Ne kadar zaman oldu hakikaten. Mutlaka irtibat kuralım sevgili dostum. Çok sağ ol.
Erkan Bey teşekkürler.
Erkan Bey teşekkürler.
Derya sağ olasın,
Baya ara vermişim baktığımda. İşim gereği sürekli solidworks ile çalışıyordum.
Sen eski çalışmalarımı da bilirsin, bu, aslında ilk adam akıllı humanoid çalışmam. Kıyafet, retopology, gövde üzerine birebir zırh oturtma gibi işler, özellikle rigleme oldum olası korkutmuştur beni. Korkularımın üzerine gittim :P
Fon konusunda haklı olabilirsin. Elektrife edeyim dedim mavi kullanarak ama modelin etkisini azaltmış olabilir, biraz çakma bir fon gibi duruyor.
Yorumlara da bakılırsa ben bunu action figure gibi bir masaya koysam daha hoş sonuç alabilirdim aslında.
teşekkürler
Teşekkürler beyler.
Boy karelerinde alan derinliğini o kadar fazla bulmamıştım ama haklı olabilirsiniz. Özellikle diğer karelerde çok göze batıyor.
Oyuncak gibi algılanmasının kendimce sebepleri şunlar:
1. ince detay az
2. materyal ışığa plastiğe yakın bir tepki veriyor.
3. karakterin çizgi roman karakteri olması
Bu çalışmayla kıyasladığımdan değil ama Demir adam veya örümcek adamın filmlerini izlemişsinizdir. Onlar bile cg olduklarını çok belli ediyorlar (tabii ki buradaki kadar değil). Bu tarz karakterlerin kostüm renklerinin canlı olmasının ufak bir etkisi var sanki.
Nova
Selamlar,
Marvel kahramanlarından Nova`ya ait modelleme çalışmasıdır.
Modelleme, yontma, rigleme ve render Modo ile yapıldı.
Ek detayları, turntable videosunu, bazı ek pozları aşağıdaki adreste görebilirsiniz:
http://cemtezcan.blogspot.com/2013/04/nova-marvel-comics.html
Yorumlarınızı bekliyorum,
İyi çalışmalar.