anarchydrone son galeri mesajları
hepinize çok teşekkürler :
hepinize çok teşekkürler : D
dondurma
Tüm model, uv map, sculpt ve render modo 501 ile yapıldı. Basit bir küreyi sculpt kullanarak görünen şekle getirdim. Mapleri birkaç dondurma fotoğrafından yararlanarak photoshopta boyadım. Daha sonra bu görselelri dondurmaya ve külaha displacement olarak atadım. Çikolata dondurma kısmı sculpt toolları ile yapıldı. Üzerindeki fındıklarda 2 -3 tane farklı geometrinin mesh paint ile dağıtılmasıyla oluşturuldu.
http://anarchydrone.blogspot.com/
LCD tv lerin olduğu
LCD tv lerin olduğu karedeki ambiyans şahane olmuş. Sıcak renk, ışık değerleri çok güzel. Bir de ne soracağım. Lens flarei photoshopta mı yaptın. Photoshoptaki lens flare filtresi ne kadar kötü bir arayüze sahip yaa. Geçen gün bir spota yerleştireyim dedim.. 2cm preview penceresinde cebelleştim bıraktım : D
çok teşekkürler. Aslında evet
çok teşekkürler. Aslında evet hafif bir buzlu cam efekti ilede güzel sonuç alınabilirdi, ben biraz daha ilüstratif birşey yapmaya calıştım. Birde refraction glossines gibi parametrelere map boyamak hakkaten deneme renderlarını oldukça uzatıyor. Biraz daha fazla zaman, daha iyi bir bilgisayar ve benden daha sabırlı bir ilüstratör ile eminim daha iyisi yapılabilir : D Hatta böyle sabit bir açıda zaten bunu photoshop ile çözmek çok daha mantıklı da .. işte deneme yapayım dedim :)
bathroom scene
uzun süredir iç mekan renderı yapmıyordum... yaptığım bir sahneyi biraz yaşar hale getireyim dedim. Duş alan figür basit bir plane üzerine atanmış alpha kanallı bir resim, model değil. Ayna ve duş camlarındaki buhar reflection ve refraction glosinesse verilmiş mapler. Havadaki buhar direk photoshopta yapıldı. Core2quad bir işlemciyle 2 saat kadar sürdü sanırım. Yerdeki elbiseyi aslında fotoğraf çekip koymak daha mantıklıydı sanırım.. maxin cloth simülasyonu ne ağır şeymiş arkadaş :)
http://anarchydrone.blogspot.com/
Hellboy sculpt
modo programı ile kaba bir büst modeli yapıp mudboxa attım. Modelin geneli mudboxta sculpt ederek yapıldı. En sonunda da painter ile biriki rötüş ekledim. (gözdeki flare mesela) Modelin genel halini görmek için video linkine tıklayabilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=0W5MFtgNdUw
hazır model yok. lastikleri
hazır model yok. lastikleri basit bir silindirden çıkıp sculpt ile yaptım.
Aslında güzel sahne kurmuşsun
Aslında güzel sahne kurmuşsun fakat imaj bir fotoğraf için belkide çok net. Uygun bir yere focuslanan bir kamera ve DoF ile kesin daha iyi olacağını düşünüyorum
Ben ürün tasarımcısı olduğum
Ben ürün tasarımcısı olduğum için işimde pek organik model yapmıyorum. Organik modelleri daha çok hobi olarak yapıyorum ve polygon modelleme konusunda çok yeniyim. Umarım ilerde daha çok vaktim olur da daha ayrıntılıları gelir.
Tapir
Bu da mudbox öğrenmeye çalışırken yaptığım bir model. Satın aldığım bir oyuncağı referans alarak yaptım. Model low poly olarak modo 501 de yapıldı. Daha sonra mudbox ile detaylandırdım ve boyadım.
buggy
Modo öğrenmeye çalışırken başladığım bir çalışma. muhtemelen 7-8 aydır hergün bir çentik ata ata yapmışımdır :) Model, kaplama ve render hepsi modo 501 programıyla yapıldı. Mapleri direk model üzerinde boyadım. Modo da sculpt ve boyama özelliklerinin olması yüzünden photoshopa pek gerek kalmadı.
http://anarchydrone.blogspot.com/
ambalaj örnek 2
model ve mapleme işlemlerini modo 501 de yaptım. Modonun model ve mapleme özelliklerini max ten çok daha pratik buluyorum. Render için maxte vray kullandım. Arka plan photoshopta koyuldu. Materyaller standard hazır materyaller.
ambalaj örnek 1
model ve mapleme işlemlerini modo 501 de yaptım. Modonun model ve mapleme özelliklerini max ten çok daha pratik buluyorum. Render için maxte vray kullandım. Arka plan photoshopta koyuldu. Materyaller standard hazır materyaller. Havlu ve çakıllar hazır model.