Agoze son galeri mesajları

    Oyun modeli yapıyorsan

    AgozeOğuzhan

    Oyun modeli yapıyorsan UNWRAP UVW modifieri ile modeli açmalısın.UVW mapping oyun motorlarında bir işe yaramaz.

    2012-02-17 22:48:23

    Civil War Topu [Oyun Modeli]

    AgozeOğuzhan

    Bir müşteri için yaptığım oyun motorlarında kullanılacak low-poly model.Toplamda 12 saat harcamışımdır ama sürenin bir kısmı yeni teknikler öğrenmekle geçti gibi.3272 Triangle`den oluşmaktadır.Ayrıca 3*1024 map..

    2011-08-18 21:32:05

    Eveet.Normal Map bake

    AgozeOğuzhan

    Eveet.Normal Map bake işlemi de bitti.Şu and 3274 tri. ve 1024 maptan oluşuyor.Sadece texturing kaldı.

    2011-08-17 16:18:57

    Bu iş son

    AgozeOğuzhan

    Bu iş son 20 yıldandır poligonlar ve poligon kısıtlamaları ile yapılıyor.Önümüzdeki 2 yıl içinde tesselationa yani DX11`e geçilecek,ama poligon sayısı hala en az 10 yıl daha önemini koruyacak.(Onun bile kısıtlamaları var)
    Yüksek poligondan normal map aktarma işi hala var çünkü.Milyonlarca poligonluk ayrıntıyı bir kaç bin poligona akratma işlemi uzun bir geleceğe kadar devam edecek.`Bugün` bu işi böyle yapmam gerekiyor!
    low-poly ve 90`lı yıllar mı?!Bu kavram 2011`de yani şu anda bile ilk günkü gibi diri bir şekilde duruyor.Bir oyun stüdyosunda hadi poligon sayılarını boşverelim falan derse biri sadece alay konusu olur :)

    500bin poly galiba sen grandturismo`yu diyorsun.O oyunda odak noktası `araba` olduğundan ve fazla çevre/partikül efeği fazla olmadığından yüksek poligonu mümkün kılıyor.Ayrıca uzaklığa göre LOD modelleri devreye giriyor.Günümüzde o kadar yüksek polyli FPS modeli vs. olamaz henüz.Bu kadar geniş lafları etmeden önce dikkat etmek lazım bence.

    Bu siteye 40 yılda bir low-poly iş konulur zaten,ama ben ileride baya bir koymayı düşünüyorum..

    2011-08-15 18:48:48

    Sağolun.Low-Poly`i de bitirdim.Unwrap

    AgozeOğuzhan

    Sağolun.Low-Poly`i de bitirdim.Unwrap ve bake işlemleri var sırada.

    2011-08-15 17:19:13

    Civil War Topu [Oyun Modeli]

    AgozeOğuzhan

    Bir müşteri için yapıyor olduğum sivil savaşta kullanılan top modeli.Hi-Poly modeli bitti,galiba modelleme için 5 saat falan harcadım.
    Bir sonraki aşamada Low-Poly modeli yapıp ayrıntıları Normal Map ile aktaracağım.Böylece oyun motorlarında kullanılabilinecek..

    2011-08-14 19:24:46

    İyi,böyle salt hi-poly

    AgozeOğuzhan

    İyi,böyle salt hi-poly çalışmaları görmek güzel.Sanırsam arch-viz yerine bu çalışmada gerçekçiliğe önem veriyorsunuz ki bu daha iyi :)

    Modelleri baya beğendim,üzerinde uğraşılmış.

    Ortama biraz hayat ver.Bulaşıklık yap,tabak bardak vs. koy mesela.Ayrıca priz ve kablolar konusuna katılıyorum,iyi olur.Fazla idealize etmez ve kaplamalara da dikkat edersen güzel bir sonuç ortaya çıkabilir.İzlemedeyim.

    2011-08-06 14:39:26