3dartist son galeri mesajları

    hepinize çok teşekkür ederim

    3dartistSalih AKIN

    yorumlarınız ve beğenileriniz için hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.
    engin bey
    zemindeki ışık yansımaları nedense her zaman hoşuma gitmiştir:)) zemindeki ışık yansımasının fazla olmasının sebebi bu..ama bu eleştirinizi kesinlikle dikkate alacağım.suyun yansıtma durumuna gelince su içindeki ışık bakış açısına göre etkili olduğu alanda (doğal olarak) gerçekte olduğu gibi yansımanın azalmasına hatta yok olmasına neden olmakta.ışıkların bias ve subdivision ayarlarına gelince sanırım bazı bölgelerde gölgelerin çok belirgin olmadığını kasteddiniz. bunun sebebi ise bias ya da subdivision ayarından değil, çalışma sunum ve binanın tasarımını ön plana çıkarmak amaçlı olduğu için çevresel aydınlatmayı normalden biraz daha yüksek tutmuş olmamdan kaynaklanıyor. değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim.

    2012-09-19 23:52:18

    Zeynel Özdiker yayla evi

    3dartistSalih AKIN

    Sunum amaçlı hazırlanmış çalışma.Cephe tasarımı, modelleme ve render toplam 1 hafta sürdü.3ds max ile modellenip yine 3ds max ve vray ile render edildi. Render sonrası post production çalışması için photoshop kullanıldı.Olumlu veya olumsuz tüm yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

    2012-09-18 11:58:29

    cevap

    3dartistSalih AKIN

    teşekkür ederim hadi bey. derzleri poly modelleme ile yapıyorum. sorunuz için size resimli bir anlatım hazırladım.anlamanız daha kolay olacaktır.aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.işin özü şu cepheye ince sıva ve çıta ile derz atmak yerine fuga ile kaplama yaptığınızı düşünün.zaten görüntü aynı olacaktır.şayet sizde buna benzer bir teknik ile yapıyorsanız muhtemelen image sampler ayarlarınızda bir sorun var demektir. iyi çalışmalar..

    http://www.4shared.com/rar/fCsej-Th/hadi_bey_iin_derz_atma.html

    2012-08-30 21:58:40

    2mf inşaat

    3dartistSalih AKIN

    2mf inşaat firması için tabela amaçlı hazırladığım çalışma.Cephe tasarımı, modelleme ve render toplam 2 gün sürdü.3ds max ile modellenip yine 3ds max ve vray ile render edildi. Render sonrası post production çalışması için photoshop kullanıldı.Olumlu veya olumsuz tüm yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

    2012-08-25 21:27:24